mBank - wpłata na poczcie?

Data: 2010-01-03 14:58:18
Autor: Netx
mBank - wpłata na poczcie?
Mam pytanie ile trwa zanim po wpłacie na poczcie pieniądze trafią na konto w mBank? Chodzi o to że chcę mieć napisane w historii rachunku za co jest wpłata (akurat coś sprzedałem), a we wpłatomacie nie ma opcji nadania tytułu wpłaty.
A może jest lepszy sposób wpłaty z "tytułem" - może w jakimś banku?

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2010-01-03 14:37:12
Autor: Sinus
mBank - wpłata na poczcie?
Netx <nospam@gazeta.pl> napisał(a):
Mam pytanie ile trwa zanim po wpĹ&#65533;acie na poczcie pieniÄ&#65533;dze trafiÄ&#65533; na konto w mBank?

Tyle samo trwa co do innego banku. Czyli 2-3 dni robocze.

 Chodzi o to ĹĽe chcÄ&#65533; mieÄ&#65533; napisane w
historii rachunku za co jest wpĹ&#65533;ata (akurat coĹ&#65533; sprzedaĹ&#65533;em)

To co wpłacaj±cy wpisze w polu "tytułem" pojawi się u Ciebie jako tytuł
przelewu, razem z dopiskiem "Wpłata w UP xxxxxxxxxxx"

--
Pozdrawiam,
Sinus

Data: 2010-01-03 15:45:35
Autor: zlotowinfo
mBank - wpłata na poczcie?
Użytkownik "Sinus" <sinus1@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hhqa2o$79m$1inews.gazeta.pl...
[...]

albo co¶ obetn±, albo co¶ przekręc±
bior±c pod uwagę czas realizacji, unikać jak ognia

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2010-01-04 09:39:22
Autor: Jacek Osiecki
mBank - wpłata na poczcie?
Dnia Sun, 3 Jan 2010 15:45:35 +0100, zlotowinfo napisał(a):
[...]

Lepsze to niż w porywach do miesi±ca we wpłatomacie :)
Ja jak będę miał większ± gotówkę do wpłacenia to też raczej wybiorę pocztę -
nawet pomijaj±c prawdopodobny przepadek kasy na parę tygodni, to  szybciej poczta
zrealizuje przelew niż ja znajdę działaj±cy wpłatomat...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-01-03 21:03:01
Autor: astro
mBank - wpłata na poczcie?
Uzytkownik Netx <nospam@gazetapl> napisal w wiadomosci
ile trwa zanim po wpłacie na poczcie pieni±dze trafi± na konto w mBank? Chodzi o to że chcę mieć napisane w historii rachunku za co jest wpłata (akurat co¶ sprzedałem), a we wpłatomacie nie ma opcji nadania tytułu wpłaty.

Prawde mowiac nie rozumiem Twojego problemu z wplatomatem. Cos sprzedales,
pieniadze powinien wplacic kupujacy. Niestety wplatomaty mbanku dzialaja
tylko "za okazaniem" karty debetowej - mozna tam wplacic tylko pieniadze na
WLASNE konto. Jednym slowem musialbys kontrahentowi udostepnic swoja KD
mbanku.

A może jest lepszy sposób wpłaty z "tytułem" - może w jakim¶ banku?

Prowizja na poczcie (2.5 zl przy wplatach < 1000 zl) jest o wiele nizsza,
niz w bankach (w tych wplata na obce konto w okienku kasowym kosztuje
przecietnie ok 5 zl).
www.cennik.poczta.lublin.pl/index.php?ramka=krajowe/formularze/k_rach_bank.php&boczek=menu/kraj.html

Swoja droga, ciekawe jak Pocztowe Konto Standard sprawdza sie jako
"odbiornik pieniedzy z Allegro".
www.pocztowy.pl/indywidualni/konta/standard
Nadal niektorzy uzytkownicy tego serwisu nie posiadaja kont bankowych i
dokonuja wplat na poczcie. Rozumiem, ze przekaz pieniedzy dokonany na to
konto przez "niewlasciciela" w okienku B. Poczt. jest bezplatny?
www.pocztowy.pl/zpdf/ztabeleoprocentowanie/taryfa_detal.pdf
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-01-03 21:32:19
Autor: JanKo
mBank - wpłata na poczcie?
Agent astro nadaje:
Rozumiem, ze przekaz pieniedzy dokonany
na to konto przez "niewlasciciela" w okienku B. Poczt. jest bezplatny?
www.pocztowy.pl/zpdf/ztabeleoprocentowanie/taryfa_detal.pdf

Tak, tak samo jak wpłata w każdej placówce pocztowej z obsług± kasow±, co bywa korzystne bo stanowisko Banku Pocztowego zwykle jest czynne krócej (a w weekendy nieczynne). Tyle że trzeba samodzielnie wypełnić druczek wpłaty a w okienku BP można zrobić dyspozycję ustn±.

Data: 2010-01-03 22:28:37
Autor: pmlb
mBank - wpłata na poczcie?
[...]

Czy chcecie przez to powiedziec, ze wplacenie kasy DO banku jest platne?:))
Ktos mi tu niedawno pisal, ze mBank jest w 100% darmowy.

Data: 2010-01-03 23:33:08
Autor: Liwiusz
mBank - wpłata na poczcie?
pmlb pisze:
[...]

   Czy chcesz przez to powiedzieć, że wpłacanie na poczcie polskiej DO banku w UK jest płatne? Kto¶ mi tu niedawno pisał, że banki w UK s± w 100% darmowe.

--
Liwiusz

Data: 2010-01-03 22:35:17
Autor: pmlb
mBank - wpłata na poczcie?

"Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote in message news:hhr5v7$vdk$1news.onet.pl...
pmlb pisze:
[...]

Na poczcie w UK do banku w UK jest 100% darmowe!
Jak i ile kosztuje z Polskiej Poczty do banku w UK tego nie wiem.
Poza tym jest napisane w poscie wyzej (co zacytowalem) ze w bankach tez pobiera sie w polsce oplaty za to...
W UK nie!

Data: 2010-01-04 00:56:04
Autor: SDD
mBank - wpłata na poczcie?

Użytkownik "pmlb" <pmlb@domino.com> napisał w wiadomo¶ci news:qS80n.35777$xa7.4913newsfe14.ams2...

Czy chcecie przez to powiedziec, ze wplacenie kasy DO banku jest platne?:))
Ktos mi tu niedawno pisal, ze mBank jest w 100% darmowy.

Nie wiem, jak jest wUK, ale w Polsce oplate za wplate na konto ustala nie bank obslugujacy konto na ktore wplacasz, ale instytucja, w ktorej dokonujesz wplaty - a wiec poczta, bankk X, bank Y, bank Z.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-01-04 10:22:31
Autor: pmlb
mBank - wpłata na poczcie?

"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote in message news:hhraqj$b1i$1news.onet.pl...

[...]

W UK, wszelkie platnosci sa za darmo. Nie pobiera sie prowizji. Nie wiem czy banki miedzy soba pobieraja, czy poczta z bankiem sie dogaduje o prowizje... tak czy owak klient nie ponosi zadnego kosztu operacji finansowych na wyspach.
Dotyczy to nie tylko platnopsci na swoje konto ale tez oplat za wszelkiego rodzaju rachunki.
W Uk wychodzi sie z zalozenia, ze jak masz rachunek to placisz tyle ile jest na rachunku a nie plus cos jeszcze bo czy to ma byc karanie klienta bo chce zaplacic rachunek? W Polsce wiele rzeczy jest postawionych na glowie, niestety.

Data: 2010-01-03 21:27:23
Autor: JanKo
mBank - wpłata na poczcie?
Agent Netx nadaje:

Mam pytanie ile trwa zanim po wpłacie na poczcie pieniądze
trafiÄ… na konto w mBank?

Jeśli zrobisz wpłatę przed południem to następnego dnia powinna być w
mBanku. Uwaga na opłaty - za 1000 zł zapłacisz 2,50 a za 1001 - 5,01 zł dlatego większe sumy warto podzielić ;-)

Data: 2010-01-03 21:46:38
Autor: Grejon
mBank - wpłata na poczcie?
JanKo pisze:
Agent Netx nadaje:

Mam pytanie ile trwa zanim po wpłacie na poczcie pieni±dze
trafi± na konto w mBank?

Je¶li zrobisz wpłatę przed południem to następnego dnia powinna być w
mBanku. Uwaga na opłaty - za 1000 zł zapłacisz 2,50 a za 1001 - 5,01 zł dlatego większe sumy warto podzielić ;-)

Serio? Do tej pory my¶lałem że to 0,5% i nie mniej niż 3,50. Chyba że poczta zmieniła cennik przez ostatnie pół roku.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2010-01-05 12:28:32
Autor: MrMrooz
mBank - wpłata na poczcie?
Grejon <grejon83@gazeta.pl> napisał(a):
JanKo pisze:
> [...]

Serio? Do tej pory my¶lałem że to 0,5% i nie mniej niż 3,50. Chyba że poczta zmieniła cennik przez ostatnie pół roku.
Ale wszystko się zgadza :-)
Zgodnie z:
http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=Finanse&F=Wplaty
do 1000 PLN jest stała opłata 2,5 a powyżej 1000 - 0,5%. I wła¶nie dla 1001 wychodzi 5,005 czyli 5,01 :-)

kto¶ tu pisał że przy 1100 zaoszczędzi tylko 1 grosz jak podzieli na dwie wpłaty - zaoszczędzi 50 groszy, bo opłata za 1100 razem wyjdzie 5,5 PLN.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2010-01-03 23:02:28
Autor: Feromon
mBank - wpłata na poczcie?

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hhqusb$1ub$1inews.gazeta.pl...
Agent Netx nadaje:

[...]

TZN za za wpłatę 1100 jak mam , kurwa podzielć?
2x2,50=5,00 zamiast 5,01???? ZyskujÄ…c JEDEN GROSZ?

Przepraszam za wyraz "kurwa" bo nie jest wnoszÄ…cy "w sprawÄ™"...

Feromon

Data: 2010-01-03 14:15:47
Autor: Krzysiek
mBank - wpłata na poczcie?
On 3 Sty, 23:02, "Feromon" <fer0...@wp.pl> wrote:

TZN za za wpłatę 1100 jak mam , kurwa podzielć?
2x2,50=5,00 zamiast 5,01???? Zyskuj±c JEDEN GROSZ?
Za 1100zł opłata to 5,50zł, za 1000zł  lub 100zł opłata to 2,50zł,
więc zyskuj±c PIĘĆDZIESIˇT GROSZY:)

Przy kwocie 1999zł dziel±c na 1000zł + 999zł można już zaoszczędzić
5zł.

mBank - wpłata na poczcie?