mBank wplatomat :(

Data: 2009-07-31 13:49:14
Autor: Wemif
mBank wplatomat :(
Dwie godziny temu wplacilem i jeszcze nie ma pieniedzy na koncie, czy to normalne? (dawno nie uzywalem wplatomatow, bo ostatnio
za kazdym razem gdy kolo niego przechodzilem - Wroclaw Dluga -
byl nieczynny).

W ogole mBank popsuł wpłatomaty. Kiedyś wkładało się gotówkę,
wpłatomat mówił ile włożyłem, klikało się na zatwierdź. A teraz
przed włożeniem gotówki pyta ile się włoży - z grubsza wiadomo, ale trzeba liczyć, a jak się pomylę, to mówi, że mu się nie zgadza
i znów trzeba wpisać. Było lepiej.

a.

Data: 2009-07-31 16:20:23
Autor: Wemif
mBank wplatomat :(
Wemif <wemif@amsnet.pl> wrote:
Dwie godziny temu wplacilem i jeszcze nie ma pieniedzy na koncie,

Po 4h już są.
a.

Data: 2009-07-31 16:48:51
Autor: Adax
mBank wplatomat :(
Użytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisał w wiadomości
W ogole mBank popsuł wpłatomaty. Kiedyś wkładało się gotówkę,
wpłatomat mówił ile włożyłem, klikało się na zatwierdź. A teraz
przed włożeniem gotówki pyta ile się włoży
Akurat się nie zgadzam! To jest potrzebne, bo sam kiedyś się pomyliłem

Data: 2009-07-31 16:21:31
Autor: Wemif
mBank wplatomat :(
Adax <Adax_TnijTo@op.pl> wrote:

wp?atomat mówi? ile w?o?y?em, klika?o si? na zatwierd?. A teraz
przed w?o?eniem gotówki pyta ile si? w?o?y
Akurat si? nie zgadzam! To jest potrzebne, bo sam kiedy? si? pomyli?em

No i zawsze mogles dac 'Cancel' jak się nie zgadzało i zwracał całość.
a.

Data: 2009-07-31 23:08:05
Autor: Kenny
mBank wplatomat :(
Wemif wrote:
> [...]
| przed włożeniem gotówki pyta ile się włoży - z grubsza wiadomo,
| ale trzeba liczyć, a jak się pomylę, to mówi, że mu się nie zgadza

Ostatnio jakies problemy chyba maja.

Moje niedawne dwie wplaty z okolic godziny 14.00 nie weszly zanim szedlem spac. Rano byla juz kasa i odpowiedzi na reklamacje :)

--
Wojtek
Pozdrowienia

mBank wplatomat :(