mBank wprowadza opłatę za kartę

Data: 2011-06-02 05:46:47
Autor:
mBank wprowadza opłatę za kartę
Data: 2011-06-02 01:41:24
Autor: jk
mBank wprowadza opłatę za kartę
On 2 Cze, 07:46, <kredycik-i-...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
http://www.mbank.pl/blog/artykul,972,zmiana-w-ofercie-cenowej-kart-de...
http://samcik.blox.pl/2011/06/Koniec-banku-za-free-mBank-wprowadza-mi...
Wreszcie dali jakiś powód by pozamykać konta :)

To jaki teraz jest darmowy bank z kartą debetową (z możliwie
najmniejszą ilością haczyków)?

Eurobank (przy założeniu wpływu 1000pln miesięcznie na konto), coś
jeszcze?

Data: 2011-06-02 08:45:12
Autor:
mBank wprowadza opłatę za kartę
jk <jakub.kozlowski@gmail.com> napisał(a):
To jaki teraz jest darmowy bank z kart=B1 debetow=B1 (z mo=BFliwie
najmniejsz=B1 ilo=B6ci=B1 haczyk=F3w)?

Wszystkie trzy klony getinowe masz bezpłatne, z bezpłatną kartą paypass i z
bezpłatnymi wypłatami z bankomatów.

Data: 2011-06-02 08:47:38
Autor:
mBank wprowadza opłatę za kartę
akurat w eurobanku karta debetowa kosztuje i to niezaleznie od spełnienia tego
warunku - bodajże 1,95 / m-c

Ale darmowe są i to bez żadnych haczyków:

1) DB net - tylko raz wystarczy wypłacić z bankomatu lub zapłacić nią
2) OpenFinanse czyli openonline.pl- konto optymalne - bez żadnych warunbków
3) getinonline - konto skarbonkowe - bez zadnych warunków

Data: 2011-06-02 08:56:59
Autor:
  <wiesian@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
1) DB net - tylko raz wystarczy wypłacić z bankomatu lub zapłacić nią
2) OpenFinanse czyli openonline.pl- konto optymalne - bez żadnych warunbków
3) getinonline - konto skarbonkowe - bez zadnych warunków

4. ideabank - konto idealne - też bez warunków

Data: 2011-06-02 14:19:51
Autor: Robert Kois
Dnia Thu, 2 Jun 2011 01:41:24 -0700 (PDT), jk napisał(a):

To jaki teraz jest darmowy bank z kartą debetową (z możliwie
najmniejszą ilością haczyków)?
Eurobank (przy założeniu wpływu 1000pln miesięcznie na konto),

O ile wykonasz nią minimum 3 transakcje bezgotówkowe, bo jak nie to 1,95zł.

--
Kojer

Data: 2011-06-02 05:55:31
Autor:
mBank wprowadza opłatę za kartę
trzeba zamykać czy można zrezygnować z karty?

tzn. czy można mieć konto bez karty?

Data: 2011-06-02 05:57:16
Autor:
mBank wprowadza opłatę za kartę
  <wiesian@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
trzeba zamykać czy można zrezygnować z karty?

Wystarczy zastrzec w serwisie.

tzn. czy można mieć konto bez karty?

Można.

Data: 2011-06-02 06:06:17
Autor:
mBank wprowadza opłatę za kartę
i opłaty nie pobiorą wtedy?

Data: 2011-06-02 09:08:30
Autor: Q
mBank wprowadza opłatę za kartę
i opłaty nie pobiorą wtedy?

Tak, pobiora oplate, za karte ktorej nie masz
powiekszona o oplate za darmowe konto.

Data: 2011-06-02 11:47:43
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-06-02,   <kredycik-i-wio@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

Wystarczy zastrzec w serwisie.

A co podać jako powód? Bo ja mam tylko KARTA ZGUBIONA / KARTA SKRADZIONA,
co nie pasuje mi do karty W PRODUKCJI, którą mam ;-)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-06-02 14:50:44
Autor: MD
mBank wprowadza opłatę za kartę
A co podać jako powód? Bo ja mam tylko KARTA ZGUBIONA / KARTA SKRADZIONA,
co nie pasuje mi do karty W PRODUKCJI, którą mam ;-)

Dlaczego bank zmusza użytkownika do oszustwa? Co na to prawo bankowe? Nie zgubiłem karty, ani mi jej nie ukradziono. Powinna być opcja "inne". Może dla większości to bez znaczenia, ale jest to poświadczenie nieprawdy.
Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2011-06-02 12:56:05
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-06-02, MD <tuwysylac@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

Można zastrzec telefonicznie (co uczyniłem), bez podania powodu.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-06-10 09:11:50
Autor: Kamil
Dnia Thu, 2 Jun 2011 12:56:05 +0000 (UTC), Wojciech Bancer napisał(a):

[...]

No tak, z tym że nie wiesz kompletnie co tam wybrała "za Ciebie" :)
A pewnie wybrała...zgubienie :))))

Data: 2011-06-10 16:34:54
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-06-10, Kamil <asdfg@asd.com> wrote:

[...]

[...]

Powiedziała, że można telefonicznie bez podania powodu.
Ciężko zgubić kartę w produkcji :-)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-06-02 15:19:58
Autor: Jarek Andrzejewski
mBank wprowadza opłatę za kartę
On Thu, 2 Jun 2011 14:50:44 +0200, "MD" <tuwysylac@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

Miałem podobnie w Millenium: pasekmagnetyczny na KK przestał się
czytać i poprosiłem o wymianę karty. Jako powód pani wybrała chyba
kradzież albo utratę (już nie pamiętam). Nie podpisałem tego wydruku,
ale kartę mam. Zaleta "oddziałowego" banku nad  "wirtualnym"...

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-06-10 09:48:27
Autor: cef
MD wrote:

[...]

A nie możesz zgubić przed zastrzeżeniem?
Ja tak zrobiłem i śpię spokojnie. A karta się znajdzie, albo i nie :-)

Data: 2011-06-12 01:53:26
Autor: XYZ
On 10.06.2011 09:48, cef wrote:
MD wrote:

[...]

Czy nikt nie zauważył, że pojawiła się REZYGNACJA Z KARTY jako powód zastrzeżenia w systemie mBanku?

Data: 2011-06-12 06:24:24
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 12 Jun 2011 01:53:26 +0200, XYZ napisał(a):

Czy nikt nie zauważył, że pojawiła się REZYGNACJA Z KARTY jako powód zastrzeżenia w systemie mBanku?

Nawet na pierwszym miejscu :) Zauważył i skorzystał. Tyle że po telefonie
podobno znika z systemu, a po zastrzeżeniu przez internet dalej jest
widoczna na liście kart - jeśli komuś to przeszkadza.

AK

Data: 2011-06-02 17:51:17
Autor: cef
Użytkownik wrote:

Wystarczy zastrzec w serwisie.

tzn. czy można mieć konto bez karty?

Można.

Tylko dlaczego nazywają to opłatą za korzystanie z karty?
Przecież ja nie korzystam wcale z karty, więc mnie te opłaty nie dotyczą?

Data: 2011-06-02 08:18:20
Autor: MarekZ
mBank wprowadza opłatę za kartę
Użytkownik <kredycik-i-wio@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:is7847$n2o$1@inews.gazeta.pl...
http://www.mbank.pl/blog/artykul,972,zmiana-w-ofercie-cenowej-kart-debetowych-od-1-sierpnia-2011-r.html

http://samcik.blox.pl/2011/06/Koniec-banku-za-free-mBank-wprowadza-miesieczne.html

Wreszcie dali jakiś powód by pozamykać konta :)

Zemsta za Euronet. ;-)

Data: 2011-06-02 09:12:14
Autor: Q
mBank wprowadza opłatę za kartę
Zemsta za Euronet. ;-)

....a mogliby po prostu wprowadzic prowizje za wyplaty z euronetu :)

PS
Jedna karta "fte-czy-wefte" nie robi mi,
ale jak inni wpadna na ten sam pomysl,
to sie wtułwie - zwlaszcze jak to dotknie
karty typu "wszystkie bankomaty gratis"...

Data: 2011-06-02 09:15:28
Autor: MarekZ
Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:is7d22$6hm$1@news.net.icm.edu.pl...

Jedna karta "fte-czy-wefte" nie robi mi,
ale jak inni wpadna na ten sam pomysl,
to sie wtułwie - zwlaszcze jak to dotknie
karty typu "wszystkie bankomaty gratis"...

Przy czym przyznać należy, że mBank wprowadza tę opłatę z sensem, nie jest to cios na oślep. Zwalniają z niej także transakcje karta kredytową, w tym chyba nawet także mTransfery. Tak że klienci, poza jakimiś dziećmi z gimnazjów bez KK i problemem z wydaniem debetową stu złotych, opłatą w praktyce nie zostaną dotknięci.

Data: 2011-06-02 07:18:27
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 02 Jun 2011 09:15:28 +0200, MarekZ napisał(a):

Tak że klienci, poza jakimiś dziećmi z gimnazjów bez KK i problemem z
wydaniem debetową stu złotych, opłatą w praktyce nie zostaną dotknięci.

Dzieci (<18 lat) z Izzy są zwolnione z tej opłaty ;-)

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-06-02 10:37:02
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:is7bsc$5ou$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Przy czym przyznać należy, że mBank wprowadza tę opłatę z sensem, nie jest to cios na oślep. Zwalniają z niej także transakcje karta kredytową,

Pod warunkiem: "widoczne w historii operacji wykonanych".
Tego się chyba nie da spełnić ;-)
P.G.

Data: 2011-06-02 10:44:09
Autor: Piotr Sawinski
MarekZ wrote:
[...]

2 zl nie jest zadnym majatkiem, ale do grupy dzieci z gimnazjum dorzuce np. siebie - mam konto w mBanku. Wiekszosc roku spedzam za granica, ale na koncie trzymam pieniadze, bo robie z niego oplaty za mieszkanie w PL (itp.). Mam karte do niego, bo gdy jestem w kraju to korzystam z takze z bankomatu. Dla mnie (podkreslam dla mnie) lepszym rozwiazaniem byloby cos co znam chociazby z innych bankow, ze jezeli srednie miesieczne saldo jest powyzej jakies kwoty, to jestem zwolniony z oplat...

--
Piotr Sawinski
http://sawinski.org

Data: 2011-06-02 10:59:27
Autor: MarekZ
Użytkownik "Piotr Sawinski" <newsgroup@sawinski.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:is7ih1$2i9$1@news.dialog.net.pl...

Dla mnie (podkreslam dla mnie) lepszym rozwiazaniem byloby cos co znam chociazby z innych bankow, ze jezeli srednie miesieczne saldo jest powyzej jakies kwoty, to jestem zwolniony z oplat...

Czy aby na pewno? Patrząc czysto finansowo, już dla średniego miesięcznego salda 800 zł utrzymywanego na nieoprocentowanym eKoncie zamiast na eMax+ koszt alternatywny osiąga 2 zł. Naturalnie argument jako taki rozumiem, bo dochodzi jeszcze kwestia wygody. No ale na szczęście mowa jest o kwocie bez znaczenia finansowego.

Data: 2011-06-02 16:14:35
Autor: Jacek Osiecki
mBank wprowadza opłatę za kartę
Dnia Thu, 2 Jun 2011 09:15:28 +0200, MarekZ napisał(a):

[...]
[...]

No tak, jak ktoś nie bierze KK od mBanku to już jest dzieciakiem z
gimnazjum? :)
Karty mBank ma beznadziejne, aż dziw że ktoś ich używa (pomijam "wypadek"
z mtransferem)...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-06-02 17:39:46
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 2 Jun 2011 16:14:35 +0000 (UTC), Jacek Osiecki wrote:
> Przy czym przyznać należy, że mBank wprowadza tę opłatę z sensem, nie jest > to cios na oślep. Zwalniają z niej także transakcje karta kredytową, w tym > chyba nawet także mTransfery. Tak że klienci, poza jakimiś dziećmi z > gimnazjów bez KK i problemem z wydaniem debetową stu złotych, opłatą w > praktyce nie zostaną dotknięci.  No tak, jak ktoś nie bierze KK od mBanku to już jest dzieciakiem z
 gimnazjum? :)

,,Tak że klienci, poza jakimiś dziećmi z gimnazjów bez KK i problemem z
                                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
wydaniem debetową stu złotych''
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Juz? :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-06-02 22:46:52
Autor: Marek Madej

Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał w wiadomości news:slrniufin2.ldp.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
> [...]

 gimnazjum? :)

,,Tak że klienci, poza jakimiś dziećmi z gimnazjów bez KK i problemem z
Za te 100zl wydane debetowka bzwbk lub KK polbank dostane aż 50% oplaty za karte w mbanku. Gdyby nie SFI to bym miał zamknal to warte mniej niż 0 konto:), a tak narazie skuszę się na te 50% i odchudzę portfel z plastiku.

Data: 2011-06-03 06:47:29
Autor: Michal Tyrala
mBank wprowadza op?at? za kart?
On Thu, 2 Jun 2011 22:46:52 +0200, Marek Madej wrote:

> ,,Tak ?e klienci, poza jakimi? dzie?mi z gimnazjów bez KK i problemem z
>                                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> wydaniem debetow? stu z?otych''
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
 Za te 100zl wydane debetowka bzwbk lub KK polbank dostane a? 50% oplaty za  karte w mbanku. Gdyby nie SFI to bym mia? zamknal to warte mniej ni? 0  konto:), a tak narazie skusz? si? na te 50% i odchudz? portfel z plastiku.

Ja tez juz jestem po rezygnacji z mBankowej karty (od paru lat
lezakowala na biurku czekajac na taka wlasnie decyzje banku ;)),
chodzilo mi glownie o to, ze Pan ,,Citi GOOD, mBank BAD'' w swoim
zacietrzewieniu ma problem z przeparsowaniem niezbyt skomplikowanego
zdania zlozonego...

Data: 2011-06-02 22:23:46
Autor: darkblue
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrniufdnb.k8a.joshua@tau.ceti.pl...
Karty mBank ma beznadziejne, aż dziw że ktoś ich używa (pomijam "wypadek"
z mtransferem)...
nie przesadzaj. generalizujesz. jestem klientem mbanku od kiedy powstal. i nigdy nie mialem problemow z ich karta debetowa. kredytowej uzywalem na calym swiecie i nigdy nie odmowili mi wyplaty - czy to w azji czy afryce, czy w ameryce poludniowej.
nie wiem po co wiec sie zoladkujesz? nie chcesz placic i nie uzywasz? zastrzez w serwisie internetowym i po problemie. konto masz nadal gratis.

Data: 2011-06-03 11:03:16
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 2 Jun 2011 22:23:46 +0200, darkblue napisał(a):
[...]

Karty mBanku co chwila są nieczynne przy okazji różnych ogłaszanych
modernizacji i przerw technicznych.
A ich beznadziejność to nie tyle to jak działają, ale też
 - wysoka opłata roczna/za odnowienie
 - absurdalne wymogi dla wyłączenia tych opłat (kilkanaście do
   kilkudziesięciu tys. pln rocznie obrotu)
 - brak jakichkolwiek bonusów - cashback, sensownych ubezpieczeń,
   powiadomień SMS

Krótko mówiąc - na rynku jest mnóstwo kart które są o niebo lepsze i tańsze.

nie wiem po co wiec sie zoladkujesz? nie chcesz placic i nie uzywasz? zastrzez w serwisie internetowym i po problemie. konto masz nadal gratis.

Używam - do wypłacania gotówki, bo tylko do tego się ta karta nadaje.
To wtedy zlikwiduję konto, bo bez możliwości wypłacenia pieniędzy jest ono
gówno warte. A dokładniej zlikwiduję konto swoje, rodziny i firmowe - bo
dotąd mBank był kiepski ale jeszcze nadawał się jako konto do wypłat
(do wpłat już średnio, bo wpłatomaty praktycznie zawsze są wyłączone a jak
działają to jest spora szansa na pożarcie kasy i 2tyg-miesiąc bez
pieniędzy).

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-06-03 22:12:49
Autor: Marvin
[...]

mBank w świecie owadów byłby komarem. Jedno ukłucie w miesiącu nikomu krzywdy nie czyni, jest bez znaczenia jeśli chodzi o ogólną ilość krwi w krwioobiegu i w zasadzie jak się mocno macha rękami, to da się tego wkłucia uniknąć.

Można powiedzieć, że jest robione z sensem, jak piszesz, nie jest to też cios na oślep maczetą przez szyję, jak zauważasz.

Niemniej każdy komar wkurza i zamiast kombinować składa się gazetę i tłucze owada na śmierć.

Na razie mamy komara w pokoju i szukamy gazety.... :)

Marvin

Data: 2011-06-05 10:01:52
Autor: WOJO
[...]

Hmm, z sensem powiadasz...
Doczytaj regulamin - zwolnieni są z opłaty tylko spełniający oba warunki:
1. Wydający 100 miesięcznie za pomocą karty (OK)
2.Po aktywowaniu usługi "wszystkie bankomaty" - 5 zł/miesięcznie

Więc jak nie chcesz płacić 2 zł, to zapłać 5 za bankomaty...
Faktycznie "SUPER" oferta...
Od godziny (kiedy przeczytałem komunikat) jestem na etapie poszukiwania zastępstwa konta.
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-06-05 10:13:56
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
W dniu 2011-06-05 10:01, WOJO pisze:

[...]

"Aby zostać zwolnionym z opłaty za kartę wystarczy spełnić jeden z poniższych warunków"

Wiesz co oznacza "jeden z poniższych"?

Data: 2011-06-05 10:30:53
Autor: WOJO
mBank wprowadza opłatę za kartę
"Aby zostać zwolnionym z opłaty za kartę wystarczy spełnić jeden z poniższych warunków"

Właśnie pożałowałem, że pochopnie skasowałem komunikat... :)
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-06-05 10:48:10
Autor: WOJO
mBank wprowadza opłatę za kartę
Wiesz co oznacza "jeden z poniższych"?
Wiem.
A Ty wiesz, że w jednym komunikacie występują:
"Aby zostać zwolnionym z opłaty za kartę wystarczy spełnić jeden z poniższych warunków"
"Klientom, którzy nie spełnią powyższych warunków zostanie pobrana opłata 2 PLN miesięcznie"

Gdyby drugie zdanie brzmiało:
"Klientom, którzy nie spełnią choć jednego z powyższych warunków zostanie pobrana opłata 2 PLN miesięcznie"
byłbym spokojniejszy :)
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-06-05 10:19:23
Autor: cef
WOJO wrote:

Od godziny (kiedy przeczytałem komunikat) jestem na etapie
poszukiwania zastępstwa konta.

Z ciekawości zapytam> a do czego używałeś tego konta, że musisz poszukiwać zastępstwa?
Odniosłem wrażenie, że większość, dla których ta opłata jest problemem,
utrzymywała ten rachunek z kartą  jedynie dlatego, że był bezpłatny.

Data: 2011-06-05 10:40:58
Autor: WOJO
[...]

Konto służy mi do przelewu wynagrodzeń i regulowania opłat stałych.
Kilka transakcji kartą debetową na kwotę 800-1000 w miesiącu.
Zdarzy się czasem w miesiącu wypłata z bankomatu i czasem wpłata we wpłatomacie.
Ogólnie rzecz ujmując było wygodnie :)
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-06-05 13:55:35
Autor: Krystek
W dniu 2011-06-05 10:40, WOJO pisze:
[...]

No to w takim razie z czego robisz problem i po co szukasz innego banku? Dokonując płatności na takie kwoty w miesiącu byłbyś zwolniony z tej opłaty 2 złotych za kartę tak, czy siak.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-06-05 11:08:42
Autor: Kamil Jońca
"cef" <cezfar@interia.pl> writes:

WOJO wrote:

[...]

1. Nie mam KK w mbanku - nie chcą mi jej dać
2. karty debetowej używałem do wypłat (mało ważne) i do WPŁAT[1] we
wpłatomatach - tu zastąpić  będzie problematycznie.

KJ

[1] - niektórzy twierdzą, że znaleźć działający wpłatomat to święto. Ja
tam problemów nie miałem.

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu

Data: 2011-06-07 10:23:13
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sun, 05 Jun 2011 11:08:42 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
[...]

Widocznie nie jesteś z Krakowa. :)
Tutaj NIE MA działających wpłatomatów mBanku - podchodząc do takowego masz
99% gwarancji że wyświetli informację o tym że jest nieczynny. Oczywiście
informacja na stronie podaje bzdury, bo te niedziałające według niej są
czynne :>

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-06-05 10:25:47
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 5 Jun 2011 10:01:52 +0200, WOJO napisał(a):

Doczytaj regulamin - zwolnieni są z opłaty tylko spełniający oba warunki:
1. Wydający 100 miesięcznie za pomocą karty (OK)
2.Po aktywowaniu usługi "wszystkie bankomaty" - 5 zł/miesięcznie

Zastosuj się do własnej rady i doczytaj regulamin.

AK

Data: 2011-06-02 08:33:19
Autor: Maruda
W dniu 2011-06-02 07:46, kredycik-i-wio@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
[...]

Naturalna reakcja na loteryjkę Euronetu.
Należało się tego spodziewać.

Zastanówcie się raczej jakim cudem czołowy w rankingu Bankiera dopłaca do konta 20zł/mies. Nie chce mi  się szukać fineprint'ów.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-06-02 09:18:10
Autor: Q
mBank wprowadza opłatę za kartę
Wreszcie dali jakiś powód by pozamykać konta :)

Wreszcie dali jakis powod, zeby bardziej korzystac
z ich wygranego-w-konkursie PayPassa MC*,
i ew. moze zalozyc jakas wirtualna*.
(*nadal darmowe)

Jak mam juz placic te 2 zl za karte,
to niech to bedzie karta do walutowego :).

Data: 2011-06-08 06:59:03
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail no@spam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

jak mozna nie zapłacić kartą 100zł miesięcznie korzystajac z konta?
Próg "darmowości" tej karty wydaje się być bardzo niski.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2011-06-08 09:00:25
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-06-08 08:59, Budzik pisze:
[...]

Ja na przykład nie zapłacę, bo używam kredytówki innego banku.

--
Liwiusz

Data: 2011-06-08 19:01:07
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 8 Jun 2011 06:59:03 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Jak mam juz placic te 2 zl za karte,
to niech to bedzie karta do walutowego :).

jak mozna nie zapłacić kartą 100zł miesięcznie korzystajac z konta?

Normalnie. Płacąć kredytówką. --
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2011-06-08 20:56:01
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail trzypion@oldfield.spamnie.org.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Jak mam juz placic te 2 zl za karte,
to niech to bedzie karta do walutowego :).

jak mozna nie zapłacić kartą 100zł miesięcznie korzystajac z konta?

Normalnie. Płacąć kredytówką.
no to po co wam karta?
Można z niej zrezygnowac?

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2011-06-08 22:58:05
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-06-08 22:56, Budzik pisze:
[...]

Aby wypłacić i wpłacić swoje pieniądze.

--
Liwiusz

Data: 2011-06-09 06:14:36
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 08 Jun 2011 22:58:05 +0200, Liwiusz wrote:

> no to po co wam karta?

 Aby wypłacić i wpłacić swoje pieniądze.

To teraz rozumiem, po ,,polgroszowkach'', bedzie się tutaj liczyc czy
się oplaci zaplacic 2zl za debetowke jakiemus bankowi placac kredytowka
innego, czy tez wykrecac 100zlotowy limit zwalniajacy? :-)

Data: 2011-06-09 09:10:14
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-06-09 08:14, Michal Tyrala pisze:
[...]

Mądrzy ludzie znają dwie zasady dobrego gospodarowania i się do nich stosują.

--
Liwiusz

Data: 2011-06-09 07:21:46
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 09 Jun 2011 09:10:14 +0200, Liwiusz wrote:
 Mądrzy ludzie znają dwie zasady dobrego gospodarowania i się do nich  stosują.

Jasne, ale ponizej pewnych kwot zaczyna się smiesznosc...  Cyrk pt ,,polgroszowka''
to jest zarobek calych 15gr na miesiac.

Przeciez zamiast się tak wyglupiac, mozna raz ominac knajpe, albo dac w
niej o polowe mniejszy napiwek...

Data: 2011-06-09 12:16:26
Autor: Zbynek Ltd.
Michal Tyrala napisał(a) :
[...]

30

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-06-11 20:49:04
Autor: Grzexs
[...]

Niech będzie nawet 15, a nawet 5. Tu chodzi o zasady!

--
Grzexs

Data: 2011-06-13 13:59:10
Autor: Krzysiek
On 11 Cze, 20:49, Grzexs <grz...@gazeta.usu-n-to.pl> wrote:

Niech będzie nawet 15, a nawet 5. Tu chodzi o zasady!
i pieniądze wyciekające z konta - czego w mBanku jakoby miało nie
być:P

(a jak ktos kupuje wszystko tylko w Biedronce i na targu to może nawet
tych 100zł kartą nie wydać)

Data: 2011-06-13 23:36:45
Autor: Waldek

Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości news:7acdb234-84c7-45fd-8578-06fa6743d1bbc20g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

No ale zawsze moze zaoferowac somsiadce zrobienie zakupow
albo podjechac do dowolnego marketu czy CPN-u wciskajac dowolna bajeczke
oferowac zaplacenie za czyjes zakupy kto bedzie placic gotowka
Jak warto sie poswiecic dla 0,5gr to ile wyrzeczen mozna poniesc dla 2zl
- reszta scenariuszy to juz kwestia "pomyslowosci" ;)

Data: 2011-06-13 14:46:29
Autor: Krzysiek
On 13 Cze, 23:36, "Waldek" <s...@nie.cpam> wrote:

Jak warto sie poswiecic dla 0,5gr to ile wyrzeczen mozna poniesc dla 2zl
- reszta scenariuszy to juz kwestia "pomyslowosci" ;)

łatwiej zlikwidować karte i całe konto :P
W końcu konto bez karty moża miec w innych bankach.
a kont z "toporem nad głową" (czyli zwolnienie z opłat pod jakims tam
warunkiem) to już jest cała masa.

Data: 2011-06-14 00:02:34
Autor: Waldek

Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości news:1a42a974-adc5-4aac-8a3a-16671f3e0f85s9g2000yqm.googlegroups.com...
On 13 Cze, 23:36, "Waldek" <s...@nie.cpam> wrote:

Jak warto sie poswiecic dla 0,5gr to ile wyrzeczen mozna poniesc dla 2zl
- reszta scenariuszy to juz kwestia "pomyslowosci" ;)

łatwiej zlikwidować karte i całe konto :P

No i git. Nie pasuje mi to mowie dziekuje i zegnam karte lub konto.
Ale niestety, nie zawsze jest to mozliwe "na_ten_tychmiast"
gdyz np. likwidacja lokat bylaby zbyt bolesna i trzeba chwile przecierpiec ;P
/vide moja przygoda z Getinem i wprowadzonymi zmianami po nowym roku /

Data: 2011-06-14 07:40:38
Autor: Maruda
W dniu 2011-06-13 23:36, Waldek pisze:

No ale zawsze moze zaoferowac somsiadce zrobienie zakupow

Nowe wcielenie Koliny? Super..., chociaż nick taki-jakiś mało ambitny. Już dorzucam do KF.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-06-14 07:57:14
Autor: Waldek

Użytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:it6s8n$gs$1news.onet.pl...
W dniu 2011-06-13 23:36, Waldek pisze:

No ale zawsze moze zaoferowac somsiadce zrobienie zakupow

Nowe wcielenie Koliny? Super..., chociaż nick taki-jakiś mało ambitny. Już dorzucam do KF.

Oj prawdziwa z ciebie maruda ;P
ilez mozna jeczec na grupie o 2zl wprowadzonej oplaty dla "martwego konta"
nie pasuje - likwiduje, a jak ktos chce utrzymac na sile i zal tych 2zl zwieracz sciska
i na dodatek nie stac na 100-we obrotu karta, to niech kombinuje - zawsze jest wyjscie
- chocby o ironio ... wspomniane zakupy dla sasiadki  ;P

Kolina z KF

Data: 2011-06-13 22:48:19
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 9 Jun 2011 06:14:36 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

To teraz rozumiem, po ,,polgroszowkach'', bedzie się tutaj liczyc czy
się oplaci zaplacic 2zl za debetowke jakiemus bankowi placac kredytowka
innego, czy tez wykrecac 100zlotowy limit zwalniajacy? :-)

Za kredytówke nie płacę. Dlaczego miałbym płacić bankowi za to, że łaskawie
mi wypłaci moje pieniądze, na których codziennie zarabia?

--
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2011-06-13 22:47:32
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 8 Jun 2011 20:56:01 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Normalnie. Płacąć kredytówką.
no to po co wam karta?
Można z niej zrezygnowac?

Do wypłacania gotówki. --
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2011-06-02 09:24:47
Autor: Wemif
mBank wprowadza opłatę za kartę

Dobry pomysł, że płatności KK powodują także zwolnienie z opłaty
za debetową.

a.

Data: 2011-06-02 09:50:06
Autor: Rafal M
mBank wprowadza opłatę za kartę
On 2 Cze, 07:46, <kredycik-i-...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Wreszcie dali jakiś powód by pozamykać konta :)

Dzieki za info, karte wlasnie "zgubilem" ;-)

BTW po zastrzezeniu karty jako zgubiona nie przysla mi juz nowej? Czy
trzeba cos jeszcze wyklikac?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-06-02 19:21:37
Autor: Q
mBank wprowadza opłatę za kartę
BTW po zastrzezeniu karty jako zgubiona nie przysla mi juz nowej? Czy

....no przeciez w co drugim poscie tego watku jest jak byk,
ze to wystarczy - przy okazji w inteligo jest tak samo.

Ja tam poczekam z ta likwidacja do pierwszej potraconej oplaty -
- bedzie to oznaczalo, ze pamiec ma zryta alkoholem
skutecznie uniemozliwia mi zonglerke kartami, ktorych i tak mam za duzo :)

Data: 2011-06-02 09:51:37
Autor: Tomasz Opalski
mBank wprowadza opłatę za kartę
Prezes BRE, pod koniec roku uprzedzał, że skończy się laba w mBanku. Dobrze, że przynajmniej chłop jest słowny :^)
Tak na prawdę zastanawia mnie jeden aspekt ogólny. Klienci mBanku tracą w tym momencie możliwości bezprowizyjnego dostępu do swoich pieniędzy, bez wikłania się w transakcje wiązane. Tomek

Data: 2011-06-02 11:55:01
Autor: Kamil Jońca
"Tomasz Opalski" <okemot@WYTNIJ.gazeta.pl> writes:

tym momencie możliwości bezprowizyjnego dostępu do swoich pieniędzy, bez

Mogą przelać.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/

Data: 2011-06-02 12:05:47
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-06-02 11:55, Kamil Jońca pisze:
"Tomasz Opalski"<okemot@WYTNIJ.gazeta.pl>  writes:

tym momencie możliwości bezprowizyjnego dostępu do swoich pieniędzy, bez

Mogą przelać.

Pewnie i tak do czasu :)

--
Liwiusz

Data: 2011-06-02 13:34:34
Autor: Tomasz Opalski
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

> tym momencie możliwości bezprowizyjnego dostępu do swoich pieniędzy, bez Mogą przelać.

Żaden mBankowy przelew nie zamienia zapisu w systemie bankowym na pieniądze.

Swoją droga pamiętam, że był kiedyś wyrok sądu, że bank nie może pobierać opłaty za wypłatę gotówki w kasie. Tyle wówczas był taki niuans, że konto było płatne, więc prowizja za wypłatę gotówki w kasie była reklamowana jako dublowanie opłaty za czynności bankowe, plus była możliwość bezkosztowej wypłaty w bankomacie.

Data: 2011-06-02 15:40:10
Autor: Kamil Jońca
> [...]

Żaden mBankowy przelew nie zamienia zapisu w systemie bankowym na pieniądze.

Ale np. możesz "umorzyć swoje zobowiązania" jak to mówią prawnicy.
To wystarczy.

Swoją droga pamiętam, że był kiedyś wyrok sądu, że bank nie może pobierać opłaty za wypłatę gotówki w kasie. Tyle wówczas był taki niuans, że konto

Źle pamiętasz (jeśli mówimy o tym samym wyroku) Nie było jak wybrać
pieniędzy z konta za darmo wogóle. Bo 1) płatny przelew
2) płatna wypłata z bankomatu
3) płatna wypłata w placówce, dotyczyło to millennium.

KJ

kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
   (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

Data: 2011-06-02 10:58:01
Autor: spider
mBank wprowadza opłatę za kartę
Strzał w kolano wg mnie. Żeby jeszcze wszystkie bankomaty były darmowe.
Ja właściwie już przełączyłem się z kartą do innego banku gdzie nie muszę się zastanawiać jaki bankomat mam bezprowizyjny, a dodatkowo mam subkonto oszczędnościowe z dobrym oprocentowaniem. Mbank z taką polityką skończy jak Nokia.
Trzeba jeszcze zmienić dyspozycję przelewu wynagrodzenia i adijos.

Data: 2011-06-02 11:01:05
Autor: MarekZ
Użytkownik "spider" <"spajder[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4de750aa$0$2486$65785112@news.neostrada.pl...

Strzał w kolano wg mnie. Żeby jeszcze wszystkie bankomaty były darmowe.

Strzał jest, ale przyznać trzeba, że starają się tak celować, aby ominąć staw.

Data: 2011-06-03 02:24:33
Autor: Krzysiek
On 2 Cze, 11:01, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Strzał jest, ale przyznać trzeba, że starają się tak celować, aby ominąć
staw.

Przy warunku
"min. 100 PLN łącznie wszystkimi posiadanymi kartami mBanku"
nie jest źle.
Żeby inne banki miały takie zasady....ale nie!
Wszyscy liczą karty debetowe i kredytowe oddzielnie (co powoduje, że
posiadacze kart kredytowych są karani za to, że płacą kartą
kredytową:P)
Taki BZWBK, Polbank..porażki...

Data: 2011-06-02 11:24:33
Autor: Marx
mBank wprowadza opłatę za kartę
Przyznam szczerze że mi się to nie podoba. Konta w mBanku używam tylko do Allegro, a karty używam tylko we wpłatomacie. Jak znam życie opłata za kartę z czasem wzrośnie.
Wielka szkoda że będę musiał zrezygnować z usług mBanku, bo już się do niego przyzwyczaiłem.
Mam nadzieje że z czasem wycofają się z tego tak jak z płatnych przelewów.
Marx

Data: 2011-06-02 12:21:50
Autor: MattS
On Thu, 02 Jun 2011 11:24:33 +0200, Marx <Marx@nospam.com> wrote:

Przyznam szczerze że mi się to nie podoba. Konta w mBanku używam tylko  do Allegro,

Czasy przydatności mBanku na Allegro skończyły się dawno temu, wraz z  wprowadzeniem PzA i możliwości zapłaty kartą bez dodatkowych opłat.

a karty używam tylko we wpłatomacie. Jak znam życie opłata za kartę z  czasem wzrośnie.
Wielka szkoda że będę musiał zrezygnować z usług mBanku, bo już się do  niego przyzwyczaiłem.

Żadna szkoda. Dla mnie ostatnią zaletą mbanku była właśnie darmowa  debetówka z darmowymi wypłatami w euronecie i ecardzie, w połączeniu ze  sprawnym interfejsem webowym.  Właśnie złożyłem wniosek o konto  skarbonkowe w Getin online, razem z bezpłatną kartą. Teraz zamknę kartę a  rachunek dołączy do grona nieużywanych kont.

Matt

Data: 2011-06-02 11:36:23
Autor: PiotrF
mBank wprowadza opłatę za kartę
Ja żegnam mbank i jego kartę debetową do ekonta,
 bez sensu jest płacic debetówką gdy ma się karty kredytowe w innych bankach dzieki którym zarabia się na casch backu od 1% do 4%,
 albo trzymać pieniądze na ekoncie gdy jego oprocentowanie to 0%.
Mbank to jak widac teraz to totalnie mierny i kiepski bank, zadnych atutów
oferta marnieje kazdego dnia począwszy od % na lokatach i kontach oszczednościowych, marnych kart kredytowych, po wymyslanie bezmyslnych opłat.
Jest jeszcze tyle darmowych kont DBnet, openonline, getinonline, idea idealne

Data: 2011-06-02 12:42:05
Autor: radar
mBank wprowadza opłatę za kartę
Zmiana w ofercie cenowej KART debetowych od 1 sierpnia 2011 r.

informujemy, że od 1 sierpnia 2011 r. wprowadzamy miesięczną opłatę za korzystanie z karty debetowej w wysokości 2 PLN.

Ponieważ posiadasz aktywną usługę "Wypłaty ze wszystkich bankomatów" wspomniana opłata nie będzie pobierana.

......ale ja nie mam aktywnej tej usługi :)

--
radar

Data: 2011-06-02 13:08:54
Autor: MattS
On Thu, 02 Jun 2011 12:42:05 +0200, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:

[...]

Jak wiadomo, mBank robi się coraz bardziej pazerny. Wcale bym się
nie zdziwił, gdyby okazało się, że masowo włączono klientom płatną
usługę. Albo jakiś sprzedawca mbanku miał plan, aby dzwonić do klientów
i sprzedać X "Wypłat ze wszystkich bankomatów", więc poszedł na skróty
i "sprzedał", pomijając nieistotne kroki jak zgoda klienta.
I tak nie wszyscy złożą reklamację.
W każdym razie, kolejny powód by stamtąd się wynieść.

Matt

Data: 2011-06-02 13:13:46
Autor: Brak
mBank wprowadza opłatę za kartę
Czy jest jeszcze jakiś darmowy bank bez jakiejkolwiek opłaty nawet jeśli nie mam miesięcznie żadnych wpłat i nie przeprowadzam transakcji?

Data: 2011-06-02 14:15:50
Autor: Maruda
W dniu 2011-06-02 13:13, Brak pisze:
Czy jest jeszcze jakiś darmowy bank bez jakiejkolwiek opłaty nawet jeśli
nie mam miesięcznie żadnych wpłat i nie przeprowadzam transakcji?

Tak. Słyszałem też, że w Moskwie na Pl. Czerwonym rozdają rowery.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-06-03 08:45:26
Autor: yoss

Użytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:is7uto$gkc$1news.onet.pl...
[...]

To nie było w Moskwie ;-)

yossarian

Data: 2011-06-03 20:27:31
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-06-03 08:45, yoss pisze:

[...]

Było, tylko że nie na Czerwonym a na Maneżowym.

Data: 2011-06-02 14:29:39
Autor: Global
mBank wprowadza opłatę za kartę
Czy jest jeszcze jakiś darmowy bank bez jakiejkolwiek opłaty nawet jeśli
nie mam miesięcznie żadnych wpłat i nie przeprowadzam transakcji?

Jest GetinOnline konto swobodne. Polecam ja już zrezygnowałem z mBanku na rzecz GetinOnline.

Data: 2011-06-03 22:03:21
Autor: Marvin

Użytkownik "Global" <brak@brak.brak> napisał w wiadomości news:4de78234$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tia, a zdradzisz po ile za wpis na forach Getin płaci takim klakierom? Pewnie z 50gr za wpis i dlatego tak musisz zasuwać w pocie czoła.
Heh, ale robota...
Marvin

Data: 2011-06-02 13:13:29
Autor: Marvin

Użytkownik <kredycik-i-wio@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:is7847$n2o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja banki traktuję tak, jak one mnie.

Jak mbank wprowadził opłatę za przelewy, przeniosłem się do Lukasa.

Potem wróciłem jak opłatę zlikwidowali, a w Lukasie coś tam podwyższyli.

Teraz też gdzieś się przeniosę. Wychowawczo, gdyż inercja klientów rozzuchwala zarządy i jeśli się nie reaguje na takie zagrania zdecydowanie, za nimi przychodzą kolejne, gorsze. Zgodnie z zasadą: udało się podnieść o 2 zł, podniesiemy teraz o 4.

Nie chodzi tutaj o 2zł ani o to, że się da obejść płacąc coś kartą jak tu piszą inni forumowicze. Liczą się zasady. Moją zasadą jest, że za konto i karty nie płacę ani grosza od ponad 10 lat i nie wyobrażam sobie innej sytuacji. Wyłączeniem jest ta, że to bank płaci mi.
Karty pozamykam, konto zahibernuję, jak przed laty.

Pan Stypułkowski też kiedyś odejdzie. Opatrzy się Niemcom i za rok-dwa się go pozbędą. To standard. Przyjdzie nowy, będzie sie chciał wykazać, może wtedy wrócę. Ja mam czas i nie mam ciśnienia, bo bank, proszę czytających te forum marketoidów z łódzkiej placówki, to takie untensylium dzisiaj jest. Jak widelec. Jak działa to jest OK, jak nie to do śmieci. Emocji w tym działaniu nie ma.

Marvin

Data: 2011-06-02 13:23:30
Autor: marfi
Użytkownik "Marvin" <marvin@nospam.com> napisał w wiadomości news:is7r8p$vnn$1news.onet.pl...
forum marketoidów z łódzkiej placówki, to takie untensylium dzisiaj jest. Jak widelec. Jak działa to jest OK, jak nie to do śmieci. Emocji w tym działaniu nie ma.

  Właśnie... Konto do śmieci a nie "do śmierci" jak myślało PKO i teraz płaci jakiemuś komikowi aby nawracał klientów.

--
marfi

Data: 2011-06-02 14:26:20
Autor: zlotowinfo
mBank wprowadza opłatę za kartę
Użytkownik "Marvin" <marvin@nospam.com> napisał w wiadomości news:is7r8p$vnn$1news.onet.pl...
Jak mbank wprowadził opłatę za przelewy, przeniosłem się do Lukasa.

ja wtedy poszedłem do volkswagena

Data: 2011-06-02 14:36:59
Autor: Maruda
W dniu 2011-06-02 14:26, zlotowinfo pisze:
Użytkownik "Marvin" <marvin@nospam.com> napisał w wiadomości
Jak mbank wprowadził opłatę za przelewy, przeniosłem się do Lukasa.

ja wtedy poszedłem do volkswagena

Ja też. I też wprowadzili potem chyba 5zł/m za prowadzenie, to też uciekłem.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-06-02 06:00:59
Autor: luc
On 2 Cze, 14:36, Maruda <mar...@null.com> wrote:
W dniu 2011-06-02 14:26, zlotowinfo pisze:> Użytkownik "Marvin" <mar....@nospam.com> napisał w wiadomości

> ja wtedy poszedłem do volkswagena

Ja też. I też wprowadzili potem chyba 5zł/m za prowadzenie, to też uciekłem.

Hehe, też uczestniczyłem w tym exodusie ;-)

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-06-02 15:13:06
Autor: Marvin
mBank wprowadza opłatę za kartę

> ja wtedy poszedłem do volkswagena

Ja też. I też wprowadzili potem chyba 5zł/m za prowadzenie, to też uciekłem.

Hehe, też uczestniczyłem w tym exodusie ;-)

No bo działamy zgodnie z tym przedrostkiem "m" w nazwie mBank. Mobilny, znaczy się. Znaczy się użytkownik jest mobilny i jak pan prezes idzie po najmniejszej ścieżce oporu (prowizje do góry) to my mobilnie, hyc, hyc :) Nazwa zobowiązuje.

Marvin

Data: 2011-06-02 17:30:44
Autor: mvoicem
(02.06.2011 15:13), Marvin wrote:
po najmniejszej ścieżce oporu

Gwoli ścisłości - po ścieżce najmniejszego oporu.

p. m.

Data: 2011-06-02 17:18:27
Autor: zlotowinfo
mBank wprowadza opłatę za kartę
po woli się szukuje pytanie, jakie konto bankowe teraz

wszystko bezplatnie bezwarunkowo
1. wszystko trzymam na KO bez limitu wyplat i bezplatnie
2. karta do płacenia przez internet
3. bank jest w Płacę z Allegro
4. robię przelewy i potwierdzam smsem
5. bezpieczna lista odbiorców, dodawanie potwierdzane hasłem sms
6. szybkiego logowanie z przegladarki (przegladarka pamieta
   login i hasło, ktore sa w jednym okienku)
7. dzien1 zlecenie stałe, przygotowanie oplat z konta oszczędnościowego
   dzien2, 1. zlecenie stałe prąd, 2. zlecenie stałe kablówka+internet

wszystko to załatwiał duet eurobank + mbank
zrezygnowałem z eurobanku bo nie chce mi się pilnować tych 1000zł
na razie pozostanie duet polbank + mbank + zlecenia manualnie

Data: 2011-06-03 02:30:05
Autor: mvoicem
mBank wprowadza opłatę za kartę
(02.06.2011 17:18), zlotowinfo wrote:
po woli

po czym? :)

BP MSPANC

p. m.

Data: 2011-06-02 17:11:21
Autor: Grzegorz Niemirowski
mBank wprowadza opłatę za kartę
Założyłem konto w mBanku ze względu na darmowe wypłaty z bankomatów za granicą. Czy jakiś inny bank coś takiego oferuje?

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Data: 2011-06-02 18:33:41
Autor: Q
mBank wprowadza opłatę za kartę
Jest GetinOnline konto swobodne. Polecam ja już zrezygnowałem z mBanku na rzecz GetinOnline.

Jak na pracownika getinu moglbys sie troche bardziej wysilic.

Data: 2011-06-02 19:35:58
Autor: ztomasz
W dniu 2011-06-02 18:33, Q pisze:
Jest GetinOnline konto swobodne. Polecam ja już zrezygnowałem z mBanku
na rzecz GetinOnline.

Jak na pracownika getinu moglbys sie troche bardziej wysilic.

Ja tez w getinonline. Tam przynajmniej placa za korzystanie z karty, a nie ja place im.

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2011-06-03 02:20:32
Autor: krzysztofsf
On 2 Cze, 19:35, ztomasz <ztom...@onet.eu> wrote:
W dniu 2011-06-02 18:33, Q pisze:

> Jak na pracownika getinu moglbys sie troche bardziej wysilic.

Ja tez w getinonline. Tam przynajmniej placa za korzystanie z karty, a
nie ja place im.

Oni teraz tez cos drodzy sie robia...

https://www.gb24.pl/artykuly/977,843,zmiany-dotyczace-rachunkow-w-pakietach-getin24-getin-bankier24-dawniej-pod-nazwa-e-getin-e-getin-bankier

Data: 2011-06-03 18:06:01
Autor: AW
W dniu 2011-06-02 18:33, Q pisze:

[...]

Ale to nie jest getinonline.pl

Data: 2011-06-02 20:03:30
Autor: Global
mBank wprowadza opłatę za kartę
Jak na pracownika getinu moglbys sie troche bardziej wysilic.

Jakieś dowody? Jestem zwykłym szarym obywatelem.

Data: 2011-06-03 00:05:45
Autor: Bags

"Global" <brak@brak.brak> wrote in message news:4de7d073$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
Jak na pracownika getinu moglbys sie troche bardziej wysilic.

Jakieś dowody? Jestem zwykłym szarym obywatelem.

Każdy pracownik Getin tak mówi.

--
Wader

Data: 2011-06-03 00:18:11
Autor: Paul
W dniu 2011-06-03 00:05, Bags pisze:

"Global" <brak@brak.brak> wrote in message
Jak na pracownika getinu moglbys sie troche bardziej wysilic.

Jakieś dowody? Jestem zwykłym szarym obywatelem.

Każdy pracownik Getin tak mówi.

nie przyznaje się, znaczy, że winny.

Data: 2011-06-03 09:39:50
Autor: Q
mBank wprowadza opłatę za kartę
Jakieś dowody? Jestem zwykłym szarym obywatelem.

Ok, to moze nie jestes pracownikiem
i zachwalasz gdzie sie da getinonline
i to za pomoca ctrl+c / ctrl+v (o mamo...),
bo jestes zwyklym szarym idiota.

Grzegorz zapytal:
Założyłem konto w mBanku ze względu na darmowe wypłaty z bankomatów za
granicą. Czy jakiś inny bank coś takiego oferuje?

A ty odpowiedziales przez ctrl+v wprowadzajac go w blad:
Jest GetinOnline konto swobodne. Polecam ja już zrezygnowałem z mBanku
na rzecz GetinOnline.

....a jakbys przeczytal cennik (5-10 linii tekstu)
http://www.getinonline.pl/egetin/doc/toip_karta_debetowa.pdf

to bys wiedzial, ze:
Wypłaty gotówki za granicą: 2% kwoty transakcji, nie mniej niż 10,00 PLN

Data: 2011-06-04 09:06:33
Autor: Piotr
mBank wprowadza opłatę za kartę
Założyłem konto w mBanku ze względu na darmowe wypłaty z bankomatów za
granicą. Czy jakiś inny bank coś takiego oferuje?

ZTCW w DBnet bezprowizyjność wypłat bankomatowych jest "ogólnoświatowa". Ale póki co wypłacałem wyłącznie w PL więc nie potwierdzę jak to działa w praktyce i jakie kursy przy przeliczaniu mają.

pozdrawiam

Data: 2011-06-02 21:48:33
Autor: Luke
mBank wprowadza opłatę za kartę
Dnia 2011-06-02 07:46, Użytkownik kredycik-i-wio@gazeta.SKASUJ-TO.pl
napisał:

Wreszcie dali jakiś powód by pozamykać konta :)

Jak robi się taką akcję reklamową , że wszyscy zakładają konta bo jest
za darmo a potem leży tam 500 zł a karta gdzieś w szufladzie, to nagle
wahadło zaczyna się przesuwać w drugą stronę, bo nie można w
nieskończoność do tego dokładać. Ciekawe, co będzie dalej. Pewnie tylko
10 groszy za przelew albo coś w tym stylu.

Luke

Data: 2011-06-03 08:01:12
Autor: Marx
napisał:

[...]

ale jakie dokładanie? Takie konto z zamrożoną kartą pożera co najwyżej odrobinę zasobów sprzętu komputerowego, jedyna strata to wydanie i wysyłka plastiku. Czy to kosztuje 48zł?
Marx

Data: 2011-06-03 09:56:56
Autor: Zbynek Ltd.
Marx napisał(a) :
On 02.06.2011 21:48, Luke wrote:
[...]

O przepraszam - 72 zł. Ja mam kartę na 3 lata. Cena chipa nie
upoważnia do podwyższenia ceny karty z 48 do 72 :-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-06-05 12:56:50
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 11-06-03 08:01, Marx wrote:
ale jakie dokładanie? Takie konto z zamrożoną kartą pożera co najwyżej
odrobinę zasobów sprzętu komputerowego, jedyna strata to wydanie i
wysyłka plastiku. Czy to kosztuje 48zł?
Marx

Koszt plastiku, personalizacji, wysylki, utrzymania, oplat visa/mc - jesli Ci nie jest karta do niczego potrzebna - to mozna ja zastrzec i juz. Deal chyba jest prosty mimo wszystko. A 2 zl - no nie przesadzajmy, ze to sa jakies wielkie koszty. Ulamek abonamentu telefonicznego, puszka coca-coli, mniej niz miejski bilet jednorazowy.
Nie mowiac o parkowaniu (i to w wiekszosci miast). Za to, ze zostawisz w Wawie samochod placisz za pierwsza godzine 3 zl, za druga 3,60 zl. W innych miastach ceny sa podobne lub nieco nizsze.
Wiec ja troche takiego podejscia nie rozumiem....

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-06-05 13:31:55
Autor: Andrzej Kubiak
mBank wprowadza opłatę za kartę
Dnia Sun, 05 Jun 2011 12:56:50 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
napisał(a):

Koszt plastiku, personalizacji, wysylki, utrzymania, oplat visa/mc - jesli Ci nie jest karta do niczego potrzebna - to mozna ja zastrzec i juz.

Jak ktoś ładnie napisał, za możliwość operowania moimi pieniędzmi to bank
ma mnie płacić, nie odwrotnie. Bez karty klient mBanku nie bardzo może
wyciągnąć bezprowizyjnie swoje pieniądze.
A 2 zl - no nie przesadzajmy, ze to sa jakies wielkie koszty.

Podać numer konta? Możesz mi przelewać te 2 złote miesięcznie, będę sobie
kupował puszkę pepsi i wypijał Twoje zdrowie :)

Nie mowiac o parkowaniu (i to w wiekszosci miast). Za to, ze zostawisz w Wawie samochod placisz za pierwsza godzine 3 zl, za druga 3,60 zl. W innych miastach ceny sa podobne lub nieco nizsze.

Zdrowy jestem, samochód zostawiam na bezpłatnym parkingu i mam kilka do
kilkunastu minut spaceru.

Wiec ja troche takiego podejscia nie rozumiem....

Przypuszczam, że nikogo nie obchodzi, czego nie rozumiesz.

MBank nie daje dostępu do pieniędzy i _nic_ nie daje za tę stówę
miesięcznie. Muszę pamiętać, by jedną kartą wydawać miesięcznie tyle, drugą
tyle, trzecią tyle, ale mam z tego jakieś korzyści. MBank daje mi wyłącznie
"brak kary", więc jego karta debetowa zostanie zastrzeżona, a dopiero co
wydana kredytówka - od razu przeniesiona do Raiffeisena. W imię zasad, bo
tą kredytówką normalnie robiłbym obroty na cały limit, i tej dwójki
miesięcznie i tak bym nie płacił.

AK

Data: 2011-06-05 21:34:53
Autor: Simple Man
W dniu 2011-06-05 13:31, Andrzej Kubiak pisze:
Jak ktoś ładnie napisał, za możliwość operowania moimi pieniędzmi to bank
ma mnie płacić, nie odwrotnie. Bez karty klient mBanku nie bardzo może
wyciągnąć bezprowizyjnie swoje pieniądze.

A co to dla banku za interes ? Ja np. nie wiem jaki interes ma w posiadaniu takiego klienta jak ja mp. BGŻ, gdzie posiadam "Konto z podwyżką". Raz w miesiącu wpływa tam pensja + kilka innych wpływów, po czym praktycznie od razu są one transferowane gdzie indziej. Na rachunku zostaje ok 1000 PLN, które służą mi do wypłat gotówki (z reguły małe kwoty na 40-100 PLN, sporadycznie więcej).

5 PLN to są moje koszty z tytułu rachunku w BGŻ.
Koszty banku to 50 PLN za "podwyżkę" + sporo rozliczeń z operatorami bankomatów (ok 10-15 razy w miesiącu nie wiem jakie to koszta dla banku).

Nie mam w tym banku żadnych innych produktów i mieć nie mam zamiaru.

Po co bankowi taki klient jak ja ?

Data: 2011-06-05 22:21:12
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 05 Jun 2011 21:34:53 +0200, Simple Man napisał(a):

Bez karty klient mBanku nie bardzo może
wyciągnąć bezprowizyjnie swoje pieniądze.
A co to dla banku za interes ?

Jeśli żaden, to niech go zwiną. Któryś bank już, zdaje się, był
przeczołgany właśnie za to, że klient nie miał jak bezpłatnie wyjąć swoich
pieniędzy.

Ja np. nie wiem jaki interes ma w posiadaniu takiego klienta jak ja mp. BGŻ, gdzie posiadam "Konto z podwyżką".

Do mnie banki, jeśli chodzi o konta, wszystkie po kolei dopłacają. Jeśli
któremuś się nie podoba, niech mi zamknie konto.

[...]

Do Meritum raz w miesiącu wpływa 1500 pierwszą sesją, gdy tylko dojdzie,
większość leci dalej, zostaje tylko kwota na tankowanie pełnego baku z
małym naddatkiem. Oddają mi z tego interesu 4% i z pewnością nie jestem ich
wymarzonym klientem. Tylko co z tego?

Po co bankowi taki klient jak ja ?

W żadnej działalności nie da się mieć tylko dochodowych klientów. Jak
zwykle ukłoni się Pareto i większość zysków przynosi mała część klientów,
później jest szara masa, z której zysk jakoś tam rekompensuje stratę czasu
i energii, no i wreszcie grupka, do której z różnych względów się dopłaca,
a pozbyć się ich ciężko. Takie życie.

Mbank na swoim pomyśle może zarobi, może straci - ogółem. Jeśli chodzi
konkretnie o mnie, to straci, bo, owszem, odpadnie mu utrzymywanie mojej
debetówki, która od kilku lat nie opuściła szuflady, ale jednocześnie
odpadnie mu interchange od pięciocyfrowej kwoty co miesiąc - Raiffeisen
przyjmie mnie z radością i da mi bezwarunkowo bezpłatną KK. Ja urazu do
mBanku nie mam - ot, wynoszę się tam, gdzie będzie mi lepiej - ale na
ichnim forum już grasują szajbusy tracące czas na wypłaty drobnych kwot z
Euronetu, żeby tylko podnieść koszty bankowi.

AK

Data: 2011-06-07 10:57:14
Autor: Marx
On 05.06.2011 21:34, Simple Man wrote:
5 PLN to są moje koszty z tytułu rachunku w BGŻ.
Czy BGŻ wymusza token?
Marx

Data: 2011-06-07 09:28:14
Autor: Joossef
mBank wprowadza opłatę za kartę
2011-06-07, o 10:57:14 Marx oznajmił co następuje:

Czy BGŻ wymusza token?
Marx

Tak, torturami w oddziale.

--
Joossef

Data: 2011-06-05 13:41:17
Autor: Rafał
W dniu 2011-06-05 12:56, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
Wiec ja troche takiego podejscia nie rozumiem....

Jakbyś zarabiał średnią krajową i miał żonę na bezrobociu to zapewniam, że o wiele łatwiej byłoby Ci to zrozumieć.

--
Raf

Data: 2011-06-10 10:09:26
Autor: Kamil
Dnia Sun, 05 Jun 2011 13:41:17 +0200, Rafał napisał(a):

Jakbyś zarabiał średnią krajową i miał żonę na bezrobociu to zapewniam, że o wiele łatwiej byłoby Ci to zrozumieć.

To wiedz że OGROM ludzi zarabia MINIMALNĄ płace, i maja żony/partnerki na
wychowawczym/bezrobotne, wraz z dzieckiem.
Ja to się śmieję z takich "centusiów", co to "odchodzą do innego,
tańszego".
Tak, TERAZ jest tańszy...by przyciągnąć klientów, za parę miesięcy ten
"tańszy" także wprowadzi opłaty i ...okaże się że w sumie jest droższy od
tego "starego banku" :)))
Ludzie - NIGDY NIE MA NIC DARMO..... wy tez nie pracujecie za darmo.... :))

Data: 2011-06-05 13:49:14
Autor: MattS
On Sun, 05 Jun 2011 12:56:50 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński  <pbb@macierzynski.pl> wrote:

On 11-06-03 08:01, Marx wrote:
[...]

Mi karta mbankowa jest (była) potrzebna do wybierania gotówki. U mechanika  nie zapłacę kartą, w sklepie "dla biednych" nie zapłacę kartą, ale tam  mają bankomat ecardu. W innych sklepach płacę KK, ale oczywiście inną niż  mbankową, KK mbanku są kiepskie porównując do konkurencji.

[...]

Skoro mogę mieć kartę bankomatową za darmo gdzie indziej, to po co mam za  to płacić? Ja Twojego podejścia nie rozumiem. Jeśli dla Ciebie 2 zł to  żadne koszty, to podam Ci numer mojego rachunku, proszę, ustaw zlecenie  stałe na 2zł miesięcznie ;)

Matt

Data: 2011-06-05 16:57:27
Autor: Zbynek Ltd.
mBank wprowadza opłatę za kartę
Witam

MattS napisał(a) :

Skoro mogę mieć kartę bankomatową za darmo gdzie indziej, to po co mam za  to płacić?

Otóż to.

Ja Twojego podejścia nie rozumiem. Jeśli dla Ciebie 2 zł to  żadne koszty, to podam Ci numer mojego rachunku, proszę, ustaw zlecenie  stałe na 2zł miesięcznie ;)

O! Drugi chętny. To jestem trzeci. Skoro Michał z takim
lekceważeniem wypowiada się o 2 zł, to pewnie przełknie
niezauważalnie i 6 zł miesięcznie :-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-06-05 17:59:56
Autor: cef
Zbynek Ltd. wrote:

[...]

Wy tylko udajecie czy naprawdę przekładacie wprost takie porównania?

Data: 2011-06-05 19:22:51
Autor: Mateusz Papiernik
W dniu 2011-06-05 17:59, cef pisze:
O! Drugi chętny. To jestem trzeci. Skoro Michał z takim
lekceważeniem wypowiada się o 2 zł, to pewnie przełknie
niezauważalnie i 6 zł miesięcznie :-)

Wy tylko udajecie czy naprawdę przekładacie wprost takie porównania?

Tez mnie to zastanawia...

--
Mateusz Papiernik
mati@maticomp.net, http://www.maticomp.net

Data: 2011-06-05 21:37:02
Autor: Kamil Jońca

Zbynek Ltd. wrote:

[...]

A dlaczego takie porównanie jest złe?
KJ

Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

Data: 2011-06-05 22:12:15
Autor: cef
Kamil "Jońca" wrote:

Wy tylko udajecie czy naprawdę przekładacie wprost takie porównania?

A dlaczego takie porównanie jest złe?

Może nie złe, ale bez sensu.
2zł za kartę, to jest dwa złote za kartę, a nie 2zł przelane na konto.
Warto pomyśleć w drugą stronę. To może ja przeleję 2zł, a koledzy
niech zapewnią mi obsługę mojej karty, a nie puszkę napoju czy parkowanie.
2zł za obsługę karty to ani dużo, ani mało (zależy ile  kto zarabia i kogo ma na utrzymaniu),
ale to 2 zł za obsługę karty, a nie 2zł na bułkę.

Data: 2011-06-05 22:41:51
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 5 Jun 2011 22:12:15 +0200, cef napisał(a):

Warto pomyśleć w drugą stronę. To może ja przeleję 2zł, a koledzy
niech zapewnią mi obsługę mojej karty

OK, przelej mi dwa złote, swoją kartę i PIN, a ja mogę już ją obsłużyć.

2zł za obsługę karty to ani dużo, ani mało (zależy ile  kto zarabia i kogo ma na utrzymaniu)

Dwa złote za obsługę karty to makabrycznie dużo, niezależnie od dochodów.
Jakiś czas temu występował tu taki czteroliterowy zawodnik, który siał
głównie ferment i wypisywał, jak to cudownie jest w UK, ale kilka jego
postulatów miało sens. Nie ma powodów, dla których podstawowe usługi
bankowe - konto, karta, przelewy - miałyby być płatne. Jest na polskim
rynku coraz więcej instytucji, które oferują to minimum gratis, coraz
łatwiej o bezpłatną KK - i, moim zdaniem, nie ma co pokazywać bankowi, że
akceptuje się jego, choćby niewielki, zamach na naszą kasę. Daj takiemu
palec, etc.

AK

Data: 2011-06-05 23:31:59
Autor: cef
Andrzej Kubiak wrote:

[...]

Bardziej chodziło mi o kierunek porównań.
Bardziej z sensem byłyby przykłady uslug z branży
niż zamiana na puszkę coli czy przelanie 2 zł.

 Akurat również nie sądzę, żeby coś sie polepszyło za te 2zł
w tym banku. Był tani i beznadziejny i to się pewnie nie zmieni.

Data: 2011-06-05 22:46:07
Autor: Zbynek Ltd.
cef napisał(a) :
Kamil "Jońca" wrote:

[...]

Skoro jedne banki mają kartę bez warunków za darmo, a dla klienta
koszt zmiany karty to kliknięcie kilka razy Enter, to chyba
rozwiązanie jest oczywiste. Jeśli ktoś chce płacić te 2 zł, to chyba
jasne - ma niepotrzebną kasę.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-06-05 18:02:54
Autor: Clegan
Michał 'Amra' Macierzyński <pbb@macierzynski.pl> napisał(a):
Koszt plastiku, personalizacji, wysylki,
Rozumiem, że jak ludzie zaczną zastrzegać karty to nagle te koszty znikną ?

A 2 zl - no nie przesadzajmy, ze to sa jakies wielkie koszty. Ulamek abonamentu telefonicznego, puszka coca-coli, mniej niz miejski bilet jednorazowy.
Typowy sposób myślenia bankowców - najpierw dać za darmo, potem wpieprzyć
opłaty i powtarzać: nie rozumiem w czym problem. --

Data: 2011-06-06 10:21:40
Autor: Q
mBank wprowadza opłatę za kartę
Typowy sposób myślenia bankowców - najpierw dać za darmo, potem wpieprzyć
opłaty i powtarzać: nie rozumiem w czym problem.

Pewnie w bankach jest podobnie jak u operatorow komorkowych:
koszt pozyskania nowego klienta jest wiekszy, niz utrzymania starego.

Data: 2011-06-05 21:43:37
Autor: Simple Man
mBank wprowadza opłatę za kartę
W dniu 2011-06-02 07:46, kredycik-i-wio@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Wreszcie dali jakiś powód by pozamykać konta :)

Tak naprawdę warunek zwalniający z opłaty jest banalnie prosty do spełnienia, więc ja żadnego powodu do zamykania czegokolwiek nie widzę :)

Data: 2011-06-05 20:42:55
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 05 Jun 2011 21:43:37 +0200, Simple Man wrote:
> [...]

 Tak naprawdę warunek zwalniający z opłaty jest banalnie prosty do  spełnienia, więc ja żadnego powodu do zamykania czegokolwiek nie widzę :)

O ile karty uzywasz, owszem. Jesli nie, to rezygnacja tylko z karty jest
w sumie potwierdzeniem stanu faktycznego :-)

Data: 2011-06-05 22:44:26
Autor: Kamil Jońca
mBank wprowadza opłatę za kartę
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> writes:

[...]

[...]

Chyba, że karty używa się tylko do bankomatów/wpłatomatów.
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
GNU is Not Unix

Data: 2011-06-05 20:54:22
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 05 Jun 2011 22:44:26 +0200, Kamil Jońca wrote:

> O ile karty uzywasz, owszem. Jesli nie, to rezygnacja tylko z karty jest
> w sumie potwierdzeniem stanu faktycznego :-)

 Chyba, że karty używa się tylko do bankomatów/wpłatomatów.

Ja w INGu mam taki sam warunek jak obecnie jest w mBanku, karte mam jako
backup bankomatowy i aby nie ponosic oplaty za karte, place nia sobie raz w
tygodniu za zarcie na kilka dni.

Data: 2011-06-06 03:44:41
Autor: Krzysiek
On 5 Cze, 22:44, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

Chyba, że karty używa się tylko do bankomatów/wpłatomatów.

mBank po prostu nie chce studentów.
Ryzykowna strategia.

To chyba spora grupa, która często ma konto bo potrzebuje, ale dochody
ma na tyle małe, że całość operacji
przeprowadza w gotówce/przelewami.
(a nawet jeśli nie całość to ryzyko, że "raz na kwartał" zapłaci się
za kartę jest zbyt zniechęcające.

Data: 2011-06-07 21:03:20
Autor: Simple Man
W dniu 2011-06-05 22:42, Michal Tyrala pisze:
O ile karty uzywasz, owszem. Jesli nie, to rezygnacja tylko z karty jest
w sumie potwierdzeniem stanu faktycznego :-)

Debetowej nie uĹźywam, kredytowej jak najbardziej :)

Data: 2011-06-06 17:10:08
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Simple Man" <canis@lupus.de> napisał w wiadomości news:isgm9a$4e3$1news.onet.pl...

Tak naprawdę warunek zwalniający z opłaty jest banalnie prosty do spełnienia, więc ja żadnego powodu do zamykania czegokolwiek nie widzę :)

    Odchodząc od tematu opłaty, wydaje mi się że efektem ubocznym tych zmian będzie ponownie możliwość posiadania dwóch kart (np. delfina i MC) za darmo (oczywiście pod warunkiem wydania 100 zł/m-c). Który nie jest znowu taki straszny biorąc pod uwagę, że brane są pod uwagę transakcje z kredytówki. Jednak z drugiej strony jak ktoś ma konto w millennium, to może z tego 100 zł, uzyskać 3 zł.

mBank wprowadza opłatę za kartę