mBank wprowadza opłatę za kartę

Data: 2011-06-02 08:18:20
Autor: MarekZ
mBank wprowadza opłatę za kartę
Użytkownik <kredycik-i-wio@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:is7847$n2o$1@inews.gazeta.pl...
http://www.mbank.pl/blog/artykul,972,zmiana-w-ofercie-cenowej-kart-debetowych-od-1-sierpnia-2011-r.html

http://samcik.blox.pl/2011/06/Koniec-banku-za-free-mBank-wprowadza-miesieczne.html

Wreszcie dali jakiś powód by pozamykać konta :)

Zemsta za Euronet. ;-)

Data: 2011-06-02 09:12:14
Autor: Q
mBank wprowadza opłatę za kartę
Zemsta za Euronet. ;-)

....a mogliby po prostu wprowadzic prowizje za wyplaty z euronetu :)

PS
Jedna karta "fte-czy-wefte" nie robi mi,
ale jak inni wpadna na ten sam pomysl,
to sie wtułwie - zwlaszcze jak to dotknie
karty typu "wszystkie bankomaty gratis"...

Data: 2011-06-02 09:15:28
Autor: MarekZ
Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:is7d22$6hm$1@news.net.icm.edu.pl...

Jedna karta "fte-czy-wefte" nie robi mi,
ale jak inni wpadna na ten sam pomysl,
to sie wtułwie - zwlaszcze jak to dotknie
karty typu "wszystkie bankomaty gratis"...

Przy czym przyznać należy, że mBank wprowadza tę opłatę z sensem, nie jest to cios na oślep. Zwalniają z niej także transakcje karta kredytową, w tym chyba nawet także mTransfery. Tak że klienci, poza jakimiś dziećmi z gimnazjów bez KK i problemem z wydaniem debetową stu złotych, opłatą w praktyce nie zostaną dotknięci.

Data: 2011-06-02 07:18:27
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 02 Jun 2011 09:15:28 +0200, MarekZ napisał(a):

Tak że klienci, poza jakimiś dziećmi z gimnazjów bez KK i problemem z
wydaniem debetową stu złotych, opłatą w praktyce nie zostaną dotknięci.

Dzieci (<18 lat) z Izzy są zwolnione z tej opłaty ;-)

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-06-02 10:37:02
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:is7bsc$5ou$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Przy czym przyznać należy, że mBank wprowadza tę opłatę z sensem, nie jest to cios na oślep. Zwalniają z niej także transakcje karta kredytową,

Pod warunkiem: "widoczne w historii operacji wykonanych".
Tego się chyba nie da spełnić ;-)
P.G.

Data: 2011-06-02 10:44:09
Autor: Piotr Sawinski
MarekZ wrote:
[...]

2 zl nie jest zadnym majatkiem, ale do grupy dzieci z gimnazjum dorzuce np. siebie - mam konto w mBanku. Wiekszosc roku spedzam za granica, ale na koncie trzymam pieniadze, bo robie z niego oplaty za mieszkanie w PL (itp.). Mam karte do niego, bo gdy jestem w kraju to korzystam z takze z bankomatu. Dla mnie (podkreslam dla mnie) lepszym rozwiazaniem byloby cos co znam chociazby z innych bankow, ze jezeli srednie miesieczne saldo jest powyzej jakies kwoty, to jestem zwolniony z oplat...

--
Piotr Sawinski
http://sawinski.org

Data: 2011-06-02 10:59:27
Autor: MarekZ
Użytkownik "Piotr Sawinski" <newsgroup@sawinski.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:is7ih1$2i9$1@news.dialog.net.pl...

Dla mnie (podkreslam dla mnie) lepszym rozwiazaniem byloby cos co znam chociazby z innych bankow, ze jezeli srednie miesieczne saldo jest powyzej jakies kwoty, to jestem zwolniony z oplat...

Czy aby na pewno? Patrząc czysto finansowo, już dla średniego miesięcznego salda 800 zł utrzymywanego na nieoprocentowanym eKoncie zamiast na eMax+ koszt alternatywny osiąga 2 zł. Naturalnie argument jako taki rozumiem, bo dochodzi jeszcze kwestia wygody. No ale na szczęście mowa jest o kwocie bez znaczenia finansowego.

Data: 2011-06-02 16:14:35
Autor: Jacek Osiecki
mBank wprowadza opłatę za kartę
Dnia Thu, 2 Jun 2011 09:15:28 +0200, MarekZ napisał(a):

[...]
[...]

No tak, jak ktoś nie bierze KK od mBanku to już jest dzieciakiem z
gimnazjum? :)
Karty mBank ma beznadziejne, aż dziw że ktoś ich używa (pomijam "wypadek"
z mtransferem)...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-06-02 17:39:46
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 2 Jun 2011 16:14:35 +0000 (UTC), Jacek Osiecki wrote:
> Przy czym przyznać należy, że mBank wprowadza tę opłatę z sensem, nie jest > to cios na oślep. Zwalniają z niej także transakcje karta kredytową, w tym > chyba nawet także mTransfery. Tak że klienci, poza jakimiś dziećmi z > gimnazjów bez KK i problemem z wydaniem debetową stu złotych, opłatą w > praktyce nie zostaną dotknięci.  No tak, jak ktoś nie bierze KK od mBanku to już jest dzieciakiem z
 gimnazjum? :)

,,Tak że klienci, poza jakimiś dziećmi z gimnazjów bez KK i problemem z
                                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
wydaniem debetową stu złotych''
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Juz? :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-06-02 22:46:52
Autor: Marek Madej

Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał w wiadomości news:slrniufin2.ldp.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
> [...]

 gimnazjum? :)

,,Tak że klienci, poza jakimiś dziećmi z gimnazjów bez KK i problemem z
Za te 100zl wydane debetowka bzwbk lub KK polbank dostane aż 50% oplaty za karte w mbanku. Gdyby nie SFI to bym miał zamknal to warte mniej niż 0 konto:), a tak narazie skuszę się na te 50% i odchudzę portfel z plastiku.

Data: 2011-06-03 06:47:29
Autor: Michal Tyrala
mBank wprowadza op?at? za kart?
On Thu, 2 Jun 2011 22:46:52 +0200, Marek Madej wrote:

> ,,Tak ?e klienci, poza jakimi? dzie?mi z gimnazjów bez KK i problemem z
>                                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> wydaniem debetow? stu z?otych''
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
 Za te 100zl wydane debetowka bzwbk lub KK polbank dostane a? 50% oplaty za  karte w mbanku. Gdyby nie SFI to bym mia? zamknal to warte mniej ni? 0  konto:), a tak narazie skusz? si? na te 50% i odchudz? portfel z plastiku.

Ja tez juz jestem po rezygnacji z mBankowej karty (od paru lat
lezakowala na biurku czekajac na taka wlasnie decyzje banku ;)),
chodzilo mi glownie o to, ze Pan ,,Citi GOOD, mBank BAD'' w swoim
zacietrzewieniu ma problem z przeparsowaniem niezbyt skomplikowanego
zdania zlozonego...

Data: 2011-06-02 22:23:46
Autor: darkblue
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrniufdnb.k8a.joshua@tau.ceti.pl...
Karty mBank ma beznadziejne, aż dziw że ktoś ich używa (pomijam "wypadek"
z mtransferem)...
nie przesadzaj. generalizujesz. jestem klientem mbanku od kiedy powstal. i nigdy nie mialem problemow z ich karta debetowa. kredytowej uzywalem na calym swiecie i nigdy nie odmowili mi wyplaty - czy to w azji czy afryce, czy w ameryce poludniowej.
nie wiem po co wiec sie zoladkujesz? nie chcesz placic i nie uzywasz? zastrzez w serwisie internetowym i po problemie. konto masz nadal gratis.

Data: 2011-06-03 11:03:16
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 2 Jun 2011 22:23:46 +0200, darkblue napisał(a):
[...]

Karty mBanku co chwila są nieczynne przy okazji różnych ogłaszanych
modernizacji i przerw technicznych.
A ich beznadziejność to nie tyle to jak działają, ale też
 - wysoka opłata roczna/za odnowienie
 - absurdalne wymogi dla wyłączenia tych opłat (kilkanaście do
   kilkudziesięciu tys. pln rocznie obrotu)
 - brak jakichkolwiek bonusów - cashback, sensownych ubezpieczeń,
   powiadomień SMS

Krótko mówiąc - na rynku jest mnóstwo kart które są o niebo lepsze i tańsze.

nie wiem po co wiec sie zoladkujesz? nie chcesz placic i nie uzywasz? zastrzez w serwisie internetowym i po problemie. konto masz nadal gratis.

Używam - do wypłacania gotówki, bo tylko do tego się ta karta nadaje.
To wtedy zlikwiduję konto, bo bez możliwości wypłacenia pieniędzy jest ono
gówno warte. A dokładniej zlikwiduję konto swoje, rodziny i firmowe - bo
dotąd mBank był kiepski ale jeszcze nadawał się jako konto do wypłat
(do wpłat już średnio, bo wpłatomaty praktycznie zawsze są wyłączone a jak
działają to jest spora szansa na pożarcie kasy i 2tyg-miesiąc bez
pieniędzy).

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-06-03 22:12:49
Autor: Marvin
[...]

mBank w świecie owadów byłby komarem. Jedno ukłucie w miesiącu nikomu krzywdy nie czyni, jest bez znaczenia jeśli chodzi o ogólną ilość krwi w krwioobiegu i w zasadzie jak się mocno macha rękami, to da się tego wkłucia uniknąć.

Można powiedzieć, że jest robione z sensem, jak piszesz, nie jest to też cios na oślep maczetą przez szyję, jak zauważasz.

Niemniej każdy komar wkurza i zamiast kombinować składa się gazetę i tłucze owada na śmierć.

Na razie mamy komara w pokoju i szukamy gazety.... :)

Marvin

Data: 2011-06-05 10:01:52
Autor: WOJO
[...]

Hmm, z sensem powiadasz...
Doczytaj regulamin - zwolnieni są z opłaty tylko spełniający oba warunki:
1. Wydający 100 miesięcznie za pomocą karty (OK)
2.Po aktywowaniu usługi "wszystkie bankomaty" - 5 zł/miesięcznie

Więc jak nie chcesz płacić 2 zł, to zapłać 5 za bankomaty...
Faktycznie "SUPER" oferta...
Od godziny (kiedy przeczytałem komunikat) jestem na etapie poszukiwania zastępstwa konta.
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-06-05 10:13:56
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
W dniu 2011-06-05 10:01, WOJO pisze:

[...]

"Aby zostać zwolnionym z opłaty za kartę wystarczy spełnić jeden z poniższych warunków"

Wiesz co oznacza "jeden z poniższych"?

Data: 2011-06-05 10:30:53
Autor: WOJO
mBank wprowadza opłatę za kartę
"Aby zostać zwolnionym z opłaty za kartę wystarczy spełnić jeden z poniższych warunków"

Właśnie pożałowałem, że pochopnie skasowałem komunikat... :)
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-06-05 10:48:10
Autor: WOJO
mBank wprowadza opłatę za kartę
Wiesz co oznacza "jeden z poniższych"?
Wiem.
A Ty wiesz, że w jednym komunikacie występują:
"Aby zostać zwolnionym z opłaty za kartę wystarczy spełnić jeden z poniższych warunków"
"Klientom, którzy nie spełnią powyższych warunków zostanie pobrana opłata 2 PLN miesięcznie"

Gdyby drugie zdanie brzmiało:
"Klientom, którzy nie spełnią choć jednego z powyższych warunków zostanie pobrana opłata 2 PLN miesięcznie"
byłbym spokojniejszy :)
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-06-05 10:19:23
Autor: cef
WOJO wrote:

Od godziny (kiedy przeczytałem komunikat) jestem na etapie
poszukiwania zastępstwa konta.

Z ciekawości zapytam> a do czego używałeś tego konta, że musisz poszukiwać zastępstwa?
Odniosłem wrażenie, że większość, dla których ta opłata jest problemem,
utrzymywała ten rachunek z kartą  jedynie dlatego, że był bezpłatny.

Data: 2011-06-05 10:40:58
Autor: WOJO
[...]

Konto służy mi do przelewu wynagrodzeń i regulowania opłat stałych.
Kilka transakcji kartą debetową na kwotę 800-1000 w miesiącu.
Zdarzy się czasem w miesiącu wypłata z bankomatu i czasem wpłata we wpłatomacie.
Ogólnie rzecz ujmując było wygodnie :)
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-06-05 13:55:35
Autor: Krystek
W dniu 2011-06-05 10:40, WOJO pisze:
[...]

No to w takim razie z czego robisz problem i po co szukasz innego banku? Dokonując płatności na takie kwoty w miesiącu byłbyś zwolniony z tej opłaty 2 złotych za kartę tak, czy siak.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-06-05 11:08:42
Autor: Kamil Jońca
"cef" <cezfar@interia.pl> writes:

WOJO wrote:

[...]

1. Nie mam KK w mbanku - nie chcą mi jej dać
2. karty debetowej używałem do wypłat (mało ważne) i do WPŁAT[1] we
wpłatomatach - tu zastąpić  będzie problematycznie.

KJ

[1] - niektórzy twierdzą, że znaleźć działający wpłatomat to święto. Ja
tam problemów nie miałem.

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu

Data: 2011-06-07 10:23:13
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sun, 05 Jun 2011 11:08:42 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
[...]

Widocznie nie jesteś z Krakowa. :)
Tutaj NIE MA działających wpłatomatów mBanku - podchodząc do takowego masz
99% gwarancji że wyświetli informację o tym że jest nieczynny. Oczywiście
informacja na stronie podaje bzdury, bo te niedziałające według niej są
czynne :>

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-06-05 10:25:47
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 5 Jun 2011 10:01:52 +0200, WOJO napisał(a):

Doczytaj regulamin - zwolnieni są z opłaty tylko spełniający oba warunki:
1. Wydający 100 miesięcznie za pomocą karty (OK)
2.Po aktywowaniu usługi "wszystkie bankomaty" - 5 zł/miesięcznie

Zastosuj się do własnej rady i doczytaj regulamin.

AK

mBank wprowadza opłatę za kartę