mBank wprowadza opłatę za kartę

Data: 2011-06-02 09:51:37
Autor: Tomasz Opalski
mBank wprowadza opłatę za kartę
Prezes BRE, pod koniec roku uprzedzał, że skończy się laba w mBanku. Dobrze, że przynajmniej chłop jest słowny :^)
Tak na prawdę zastanawia mnie jeden aspekt ogólny. Klienci mBanku tracą w tym momencie możliwości bezprowizyjnego dostępu do swoich pieniędzy, bez wikłania się w transakcje wiązane. Tomek

Data: 2011-06-02 11:55:01
Autor: Kamil Jońca
"Tomasz Opalski" <okemot@WYTNIJ.gazeta.pl> writes:

tym momencie możliwości bezprowizyjnego dostępu do swoich pieniędzy, bez

Mogą przelać.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu

Data: 2011-06-02 12:05:47
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-06-02 11:55, Kamil Jońca pisze:
"Tomasz Opalski"<okemot@WYTNIJ.gazeta.pl>  writes:

tym momencie możliwości bezprowizyjnego dostępu do swoich pieniędzy, bez

Mogą przelać.

Pewnie i tak do czasu :)

--
Liwiusz

Data: 2011-06-02 13:34:34
Autor: Tomasz Opalski
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

> tym momencie możliwości bezprowizyjnego dostępu do swoich pieniędzy, bez Mogą przelać.

Żaden mBankowy przelew nie zamienia zapisu w systemie bankowym na pieniądze.

Swoją droga pamiętam, że był kiedyś wyrok sądu, że bank nie może pobierać opłaty za wypłatę gotówki w kasie. Tyle wówczas był taki niuans, że konto było płatne, więc prowizja za wypłatę gotówki w kasie była reklamowana jako dublowanie opłaty za czynności bankowe, plus była możliwość bezkosztowej wypłaty w bankomacie.

Data: 2011-06-02 15:40:10
Autor: Kamil Jońca
> [...]

Żaden mBankowy przelew nie zamienia zapisu w systemie bankowym na pieniądze.

Ale np. możesz "umorzyć swoje zobowiązania" jak to mówią prawnicy.
To wystarczy.

Swoją droga pamiętam, że był kiedyś wyrok sądu, że bank nie może pobierać opłaty za wypłatę gotówki w kasie. Tyle wówczas był taki niuans, że konto

Źle pamiętasz (jeśli mówimy o tym samym wyroku) Nie było jak wybrać
pieniędzy z konta za darmo wogóle. Bo 1) płatny przelew
2) płatna wypłata z bankomatu
3) płatna wypłata w placówce, dotyczyło to millennium.

KJ

kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
   (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

mBank wprowadza opłatę za kartę