mBank wprowadza opłatę za kartę

Data: 2011-06-02 13:13:29
Autor: Marvin
mBank wprowadza opłatę za kartę

Użytkownik <kredycik-i-wio@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:is7847$n2o$1inews.gazeta.pl...
http://www.mbank.pl/blog/artykul,972,zmiana-w-ofercie-cenowej-kart-debetowych-od-1-sierpnia-2011-r.html

http://samcik.blox.pl/2011/06/Koniec-banku-za-free-mBank-wprowadza-miesieczne.html

Wreszcie dali jakiś powód by pozamykać konta :)

Ja banki traktuję tak, jak one mnie.

Jak mbank wprowadził opłatę za przelewy, przeniosłem się do Lukasa.

Potem wróciłem jak opłatę zlikwidowali, a w Lukasie coś tam podwyższyli.

Teraz też gdzieś się przeniosę. Wychowawczo, gdyż inercja klientów rozzuchwala zarządy i jeśli się nie reaguje na takie zagrania zdecydowanie, za nimi przychodzą kolejne, gorsze. Zgodnie z zasadą: udało się podnieść o 2 zł, podniesiemy teraz o 4.

Nie chodzi tutaj o 2zł ani o to, że się da obejść płacąc coś kartą jak tu piszą inni forumowicze. Liczą się zasady. Moją zasadą jest, że za konto i karty nie płacę ani grosza od ponad 10 lat i nie wyobrażam sobie innej sytuacji. Wyłączeniem jest ta, że to bank płaci mi.
Karty pozamykam, konto zahibernuję, jak przed laty.

Pan Stypułkowski też kiedyś odejdzie. Opatrzy się Niemcom i za rok-dwa się go pozbędą. To standard. Przyjdzie nowy, będzie sie chciał wykazać, może wtedy wrócę. Ja mam czas i nie mam ciśnienia, bo bank, proszę czytających te forum marketoidów z łódzkiej placówki, to takie untensylium dzisiaj jest. Jak widelec. Jak działa to jest OK, jak nie to do śmieci. Emocji w tym działaniu nie ma.

Marvin

Data: 2011-06-02 13:23:30
Autor: marfi
Użytkownik "Marvin" <marvin@nospam.com> napisał w wiadomości news:is7r8p$vnn$1news.onet.pl...
forum marketoidów z łódzkiej placówki, to takie untensylium dzisiaj jest. Jak widelec. Jak działa to jest OK, jak nie to do śmieci. Emocji w tym działaniu nie ma.

  Właśnie... Konto do śmieci a nie "do śmierci" jak myślało PKO i teraz płaci jakiemuś komikowi aby nawracał klientów.

--
marfi

Data: 2011-06-02 14:26:20
Autor: zlotowinfo
mBank wprowadza opłatę za kartę
Użytkownik "Marvin" <marvin@nospam.com> napisał w wiadomości news:is7r8p$vnn$1news.onet.pl...
Jak mbank wprowadził opłatę za przelewy, przeniosłem się do Lukasa.

ja wtedy poszedłem do volkswagena

Data: 2011-06-02 14:36:59
Autor: Maruda
W dniu 2011-06-02 14:26, zlotowinfo pisze:
Użytkownik "Marvin" <marvin@nospam.com> napisał w wiadomości
Jak mbank wprowadził opłatę za przelewy, przeniosłem się do Lukasa.

ja wtedy poszedłem do volkswagena

Ja też. I też wprowadzili potem chyba 5zł/m za prowadzenie, to też uciekłem.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-06-02 06:00:59
Autor: luc
On 2 Cze, 14:36, Maruda <mar...@null.com> wrote:
W dniu 2011-06-02 14:26, zlotowinfo pisze:> Użytkownik "Marvin" <mar....@nospam.com> napisał w wiadomości

> ja wtedy poszedłem do volkswagena

Ja też. I też wprowadzili potem chyba 5zł/m za prowadzenie, to też uciekłem.

Hehe, też uczestniczyłem w tym exodusie ;-)

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-06-02 15:13:06
Autor: Marvin
mBank wprowadza opłatę za kartę

> ja wtedy poszedłem do volkswagena

Ja też. I też wprowadzili potem chyba 5zł/m za prowadzenie, to też uciekłem.

Hehe, też uczestniczyłem w tym exodusie ;-)

No bo działamy zgodnie z tym przedrostkiem "m" w nazwie mBank. Mobilny, znaczy się. Znaczy się użytkownik jest mobilny i jak pan prezes idzie po najmniejszej ścieżce oporu (prowizje do góry) to my mobilnie, hyc, hyc :) Nazwa zobowiązuje.

Marvin

Data: 2011-06-02 17:30:44
Autor: mvoicem
(02.06.2011 15:13), Marvin wrote:
po najmniejszej ścieżce oporu

Gwoli ścisłości - po ścieżce najmniejszego oporu.

p. m.

Data: 2011-06-02 17:18:27
Autor: zlotowinfo
mBank wprowadza opłatę za kartę
po woli się szukuje pytanie, jakie konto bankowe teraz

wszystko bezplatnie bezwarunkowo
1. wszystko trzymam na KO bez limitu wyplat i bezplatnie
2. karta do płacenia przez internet
3. bank jest w Płacę z Allegro
4. robię przelewy i potwierdzam smsem
5. bezpieczna lista odbiorców, dodawanie potwierdzane hasłem sms
6. szybkiego logowanie z przegladarki (przegladarka pamieta
   login i hasło, ktore sa w jednym okienku)
7. dzien1 zlecenie stałe, przygotowanie oplat z konta oszczędnościowego
   dzien2, 1. zlecenie stałe prąd, 2. zlecenie stałe kablówka+internet

wszystko to załatwiał duet eurobank + mbank
zrezygnowałem z eurobanku bo nie chce mi się pilnować tych 1000zł
na razie pozostanie duet polbank + mbank + zlecenia manualnie

Data: 2011-06-03 02:30:05
Autor: mvoicem
mBank wprowadza opłatę za kartę
(02.06.2011 17:18), zlotowinfo wrote: