mBank wprowadza opłatę za kartę

Data: 2011-06-02 17:11:21
Autor: Grzegorz Niemirowski
mBank wprowadza opłatę za kartę
Założyłem konto w mBanku ze względu na darmowe wypłaty z bankomatów za granicą. Czy jakiś inny bank coś takiego oferuje?

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Data: 2011-06-02 17:36:46
Autor: Global
mBank wprowadza opłatę za kartę
Założyłem konto w mBanku ze względu na darmowe wypłaty z bankomatów za
granicą. Czy jakiś inny bank coś takiego oferuje?

Jest GetinOnline konto swobodne. Polecam ja już zrezygnowałem z mBanku na rzecz GetinOnline.

Data: 2011-06-02 18:33:41
Autor: Q
mBank wprowadza opłatę za kartę
Jest GetinOnline konto swobodne. Polecam ja już zrezygnowałem z mBanku na rzecz GetinOnline.

Jak na pracownika getinu moglbys sie troche bardziej wysilic.

Data: 2011-06-02 19:35:58
Autor: ztomasz
W dniu 2011-06-02 18:33, Q pisze:
Jest GetinOnline konto swobodne. Polecam ja już zrezygnowałem z mBanku
na rzecz GetinOnline.

Jak na pracownika getinu moglbys sie troche bardziej wysilic.

Ja tez w getinonline. Tam przynajmniej placa za korzystanie z karty, a nie ja place im.

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2011-06-03 02:20:32
Autor: krzysztofsf
On 2 Cze, 19:35, ztomasz <ztom...@onet.eu> wrote:
W dniu 2011-06-02 18:33, Q pisze:

> Jak na pracownika getinu moglbys sie troche bardziej wysilic.

Ja tez w getinonline. Tam przynajmniej placa za korzystanie z karty, a
nie ja place im.

Oni teraz tez cos drodzy sie robia...

https://www.gb24.pl/artykuly/977,843,zmiany-dotyczace-rachunkow-w-pakietach-getin24-getin-bankier24-dawniej-pod-nazwa-e-getin-e-getin-bankier

Data: 2011-06-03 18:06:01
Autor: AW
W dniu 2011-06-02 18:33, Q pisze:

[...]

Ale to nie jest getinonline.pl

Data: 2011-06-02 20:03:30
Autor: Global
mBank wprowadza opłatę za kartę
Jak na pracownika getinu moglbys sie troche bardziej wysilic.

Jakieś dowody? Jestem zwykłym szarym obywatelem.

Data: 2011-06-03 00:05:45
Autor: Bags

"Global" <brak@brak.brak> wrote in message news:4de7d073$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
Jak na pracownika getinu moglbys sie troche bardziej wysilic.

Jakieś dowody? Jestem zwykłym szarym obywatelem.

Każdy pracownik Getin tak mówi.

--
Wader

Data: 2011-06-03 00:18:11
Autor: Paul
W dniu 2011-06-03 00:05, Bags pisze:

"Global" <brak@brak.brak> wrote in message
Jak na pracownika getinu moglbys sie troche bardziej wysilic.

Jakieś dowody? Jestem zwykłym szarym obywatelem.

Każdy pracownik Getin tak mówi.

nie przyznaje się, znaczy, że winny.

Data: 2011-06-03 09:39:50
Autor: Q
mBank wprowadza opłatę za kartę
Jakieś dowody? Jestem zwykłym szarym obywatelem.

Ok, to moze nie jestes pracownikiem
i zachwalasz gdzie sie da getinonline
i to za pomoca ctrl+c / ctrl+v (o mamo...),
bo jestes zwyklym szarym idiota.

Grzegorz zapytal:
Założyłem konto w mBanku ze względu na darmowe wypłaty z bankomatów za
granicą. Czy jakiś inny bank coś takiego oferuje?

A ty odpowiedziales przez ctrl+v wprowadzajac go w blad:
Jest GetinOnline konto swobodne. Polecam ja już zrezygnowałem z mBanku
na rzecz GetinOnline.

....a jakbys przeczytal cennik (5-10 linii tekstu)
http://www.getinonline.pl/egetin/doc/toip_karta_debetowa.pdf

to bys wiedzial, ze:
Wypłaty gotówki za granicą: 2% kwoty transakcji, nie mniej niż 10,00 PLN

Data: 2011-06-04 09:06:33
Autor: Piotr
mBank wprowadza opłatę za kartę
Założyłem konto w mBanku ze względu na darmowe wypłaty z bankomatów za
granicą. Czy jakiś inny bank coś takiego oferuje?

ZTCW w DBnet bezprowizyjność wypłat bankomatowych jest "ogólnoświatowa". Ale póki co wypłacałem wyłącznie w PL więc nie potwierdzę jak to działa w praktyce i jakie kursy przy przeliczaniu mają.

pozdrawiam

mBank wprowadza opłatę za kartę