mBank wprowadza opłatę za kartę

Data: 2011-06-02 09:50:06
Autor: Rafal M
mBank wprowadza opłatę za kartę
On 2 Cze, 07:46, <kredycik-i-...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Wreszcie dali jaki¶ powód by pozamykać konta :)

Dzieki za info, karte wlasnie "zgubilem" ;-)

BTW po zastrzezeniu karty jako zgubiona nie przysla mi juz nowej? Czy
trzeba cos jeszcze wyklikac?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-06-02 19:21:37
Autor: Q
mBank wprowadza opłatę za kartę
BTW po zastrzezeniu karty jako zgubiona nie przysla mi juz nowej? Czy

....no przeciez w co drugim poscie tego watku jest jak byk,
ze to wystarczy - przy okazji w inteligo jest tak samo.

Ja tam poczekam z ta likwidacja do pierwszej potraconej oplaty -
- bedzie to oznaczalo, ze pamiec ma zryta alkoholem
skutecznie uniemozliwia mi zonglerke kartami, ktorych i tak mam za duzo :)

mBank wprowadza opłatę za kartę