mBank wprowadza opłatę za kartę

Data: 2011-06-05 21:43:37
Autor: Simple Man
mBank wprowadza opłatę za kartę
W dniu 2011-06-02 07:46, kredycik-i-wio@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Wreszcie dali jakiś powód by pozamykać konta :)

Tak naprawdę warunek zwalniający z opłaty jest banalnie prosty do spełnienia, więc ja żadnego powodu do zamykania czegokolwiek nie widzę :)

Data: 2011-06-05 20:42:55
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 05 Jun 2011 21:43:37 +0200, Simple Man wrote:
> [...]

 Tak naprawdę warunek zwalniający z opłaty jest banalnie prosty do  spełnienia, więc ja żadnego powodu do zamykania czegokolwiek nie widzę :)

O ile karty uzywasz, owszem. Jesli nie, to rezygnacja tylko z karty jest
w sumie potwierdzeniem stanu faktycznego :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-06-05 22:44:26
Autor: Kamil Jońca
mBank wprowadza opłatę za kartę
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> writes:

[...]

[...]

Chyba, że karty używa się tylko do bankomatów/wpłatomatów.
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
GNU is Not Unix

Data: 2011-06-05 20:54:22
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 05 Jun 2011 22:44:26 +0200, Kamil Jońca wrote:

> O ile karty uzywasz, owszem. Jesli nie, to rezygnacja tylko z karty jest
> w sumie potwierdzeniem stanu faktycznego :-)

 Chyba, że karty używa się tylko do bankomatów/wpłatomatów.

Ja w INGu mam taki sam warunek jak obecnie jest w mBanku, karte mam jako
backup bankomatowy i aby nie ponosic oplaty za karte, place nia sobie raz w
tygodniu za zarcie na kilka dni.

Data: 2011-06-06 03:44:41
Autor: Krzysiek
On 5 Cze, 22:44, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

Chyba, że karty używa się tylko do bankomatów/wpłatomatów.

mBank po prostu nie chce studentów.
Ryzykowna strategia.

To chyba spora grupa, która często ma konto bo potrzebuje, ale dochody
ma na tyle małe, że całość operacji
przeprowadza w gotówce/przelewami.
(a nawet jeśli nie całość to ryzyko, że "raz na kwartał" zapłaci się
za kartę jest zbyt zniechęcające.

Data: 2011-06-07 21:03:20
Autor: Simple Man
W dniu 2011-06-05 22:42, Michal Tyrala pisze:
O ile karty uzywasz, owszem. Jesli nie, to rezygnacja tylko z karty jest
w sumie potwierdzeniem stanu faktycznego :-)

Debetowej nie uĹźywam, kredytowej jak najbardziej :)

Data: 2011-06-06 17:10:08
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Simple Man" <canis@lupus.de> napisał w wiadomości news:isgm9a$4e3$1news.onet.pl...

Tak naprawdę warunek zwalniający z opłaty jest banalnie prosty do spełnienia, więc ja żadnego powodu do zamykania czegokolwiek nie widzę :)

    Odchodząc od tematu opłaty, wydaje mi się że efektem ubocznym tych zmian będzie ponownie możliwość posiadania dwóch kart (np. delfina i MC) za darmo (oczywiście pod warunkiem wydania 100 zł/m-c). Który nie jest znowu taki straszny biorąc pod uwagę, że brane są pod uwagę transakcje z kredytówki. Jednak z drugiej strony jak ktoś ma konto w millennium, to może z tego 100 zł, uzyskać 3 zł.

mBank wprowadza opłatę za kartę