mBank wycofuje listy haseł jednorazowych

Data: 2019-01-24 12:04:21
Autor: Dawid Rutkowski
mBank wycofuje listy haseł jednorazowych
A ja mam z pekao token działający na J2ME na mojej nokii E51 i jest nie do zhackowania ;) Ma też tryb challenge.
I lepiej działa od androidowego - ten rozsychronizował mi się przy trzeciej operacji.
I jest za darmo - a hasła sms po 20gr ;P

Data: 2019-01-24 21:44:36
Autor: ń
mBank wycofuje listy haseł jednorazowych
Cos podobnego do tokena EB?
A dlaczego niby nie do zhakowania?

-- -- -
A ja mam z pekao token działający na J2ME na mojej nokii E51 i jest nie do zhackowania

Data: 2019-01-25 02:41:03
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 21:44:39 UTC+1 użytkownik ń napisał:

> A ja mam z pekao token działający na J2ME na mojej nokii E51 i jest nie do zhackowania

Cos podobnego do tokena EB?
A dlaczego niby nie do zhakowania?

W eb tokena "soft" nie wypróbowałem, sprzętowego też nie miałem bo miałem tylko KK. I nawet apki nie mogłem zainstalować, bo do aktywacji trzeba było wskazać konto do ew. opłat...

W każdym razie token jest git i w ogóle nie potrzebuje do pracy jakiejkolwiek łączności (potrzebna jest tylko do ściągnięcia i być może, bo nie sprawdzałem, do aktywacji).

A nokii E51 nic mi raczej nie zhackuje, bo tylko do dzwonienia i smsów służy, no jeszcze da się sprawdzić rozkład jazdy na m.ztm.waw.pl oraz pogodę na http://www.if.pw.edu.pl/~meteo/index-mob.php - ograniczają zarówno ekran 240*320 jak i przeterminowanie certyfikatów (przez te certyfikaty nie zadziałało mi też IKO w wersji J2ME :( ).

mBank wycofuje listy haseł jednorazowych