mBank wycofuje listy haseł jednorazowych

Data: 2019-01-24 10:34:28
Autor: sczygiel
mBank wycofuje listy haseł jednorazowych
W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 08:58:09 UTC-6 użytkownik Imka napisał:
Wiadomość w sumie dla dinozaurów ;) ale może oprócz mnie jeszcze jakiś
się uchował.
Informacja z systemu transakcyjnego.

> Wycofujemy listy haseł jednorazowych
> - od 28 lutego 2019 r. nie aktywujesz listy i nie zamówisz nowej w serwisie transakcyjnym, nadal zrobisz to na mLinii i w naszej placówce
> - od 14 września 2019 r. nie potwierdzisz żadnej operacji hasłem z listy papierowej
> Zmiany wynikają z PSD2, unijnej dyrektywy o usługach płatniczych.

Chwile poczytalem o tej dyrektywie i nie widze powodu aby listy jednorazowe byly jakkolwiek przez nia wykluczane.

Mysle ze to jakas sciema.

Zamiast listy przydal by sie token.
Przypiecie konta do telefonu mi nie pasuje.

mBank wycofuje listy haseł jednorazowych