mBank wymusza (prawie) korzystanie z aplikacji mobilnej

Data: 2020-12-08 15:43:35
Autor: Andrzej Kłos
mBank wymusza (prawie) korzystanie z aplikacji mobilnej
Coś musi być w tej ich aplikacji, że tak usiłują wcisnąć korzystanie z niej:

Od 1 marca 2021 r.

Podnosimy  do 10 zł wysokość miesięcznej opłaty za kartę debetową
(główną lub dodatkową) do: eKonta standard, eKonta, eKonta plus, eKonta
m dla posiadaczy powyżej 25 roku życia i eKonta z darmowymi bankomatami.

Jak możesz uniknąć opłaty? Nie zapłacisz, jeśli w każdym miesiącu
zapłacisz kartą (do konta lub kredytową) łącznie 350 zł i choć raz
zalogujesz się do aplikacji mobilnej. Jeśli spełnisz warunek, który
dotyczy płatności kartą, ale nie zalogujesz się do aplikacji, opłata
wyniesie 3 zł. Jeśli nie spełnisz warunku, który dotyczy płatności
kartą, to pobierzemy 10 zł.

Data: 2020-12-08 16:06:49
Autor: Kamil Jońca
Andrzej Kłos <andy.klos@wp.pl> writes:

[...]

Albo chcą wymusić migrację do ekonta osobistego.
KJ

Data: 2020-12-08 07:22:36
Autor: Dawid Rutkowski
mBank wymusza (prawie) korzystanie z aplikacji mobilnej
wtorek, 8 grudnia 2020 o 16:14:06 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):
Andrzej Kłos writes: > Coś musi być w tej ich aplikacji, że tak usiłują wcisnąć korzystanie z niej: > > Od 1 marca 2021 r. > > Podnosimy do 10 zł wysokość miesięcznej opłaty za kartę debetową > (główną lub dodatkową) do: eKonta standard, eKonta, eKonta plus, eKonta > m dla posiadaczy powyżej 25 roku życia i eKonta z darmowymi bankomatami. > > Jak możesz uniknąć opłaty? Nie zapłacisz, jeśli w każdym miesiącu > zapłacisz kartą (do konta lub kredytową) łącznie 350 zł i choć raz > zalogujesz się do aplikacji mobilnej. Jeśli spełnisz warunek, który > dotyczy płatności kartą, ale nie zalogujesz się do aplikacji, opłata > wyniesie 3 zł. Jeśli nie spełnisz warunku, który dotyczy płatności > kartą, to pobierzemy 10 zł. >
Albo chcą wymusić migrację do ekonta osobistego.

Rzeczywiście. Myślałem, że im już całkiem na um padło, ale "osobistego" na tej liście nie ma.
Inna sprawa, kto wciąż utrzymuje któreś z eKont na tej liście i nie zamienił jeszcze na osobiste.
A jeszcze inna oczywiście, co mBąk zrobi z osobistym.
Mi się jeszcze ostało "mobilne na starych zasadach" - czy też po prostu "mobilne", bo "mobilne na nowych zasadach" już jakiś czas temu zamienili na "zwykłe".
Mam nadzieję, ze tego nie ruszają.

Data: 2020-12-08 16:26:44
Autor: Kamil Jońca
mBank wymusza (prawie) korzystanie z aplikacji mobilnej
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

[....]
Inna sprawa, kto wciąż utrzymuje któreś z eKont na tej liście i nie zamienił jeszcze na osobiste.

Ja. Po co było zmieniać?

KJ
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-12-08 07:33:12
Autor: Dawid Rutkowski
wtorek, 8 grudnia 2020 o 16:27:04 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):
Dawid Rutkowski writes: [....]
> Inna sprawa, kto wciąż utrzymuje któreś z eKont na tej liście i nie zamienił jeszcze na osobiste.
Ja. Po co było zmieniać?

Hmm, dla uproszczenia opłat za debetówkę/i?
Jak używasz do płatności codziennych to warunek kwotowy pewnie nie stanowi problemu.
Albo płacisz kredytówką mBąka.
Ale tak czy siak zdecydowanie łatwiej - a już na pewno nie trudniej - jest spełnić warunek jednego pyknięcia miesięcznie niż wydania odpowiedniej sumy.
ZTCP - CMIIW - pozostałe warunki są identyczne.
Jakby jeszcze ta zmiana była jakoś kłopotliwa...
Chyba że masz ekonto plus i/lub z darmowymi bankomatami - albo trzymasz z jakiegoś innego powodu.

Data: 2020-12-08 16:47:56
Autor: Kamil Jońca

Dawid Rutkowski writes: [....]
> Inna sprawa, kto wciąż utrzymuje któreś z eKont na tej liście i nie zamienił jeszcze na osobiste.
Ja. Po co było zmieniać?

Hmm, dla uproszczenia opłat za debetówkę/i?

Nie używam debetówek mBanku - poza kolekcjonowaniem WOŚP ta zmiana mi
się rzuciła w oczy, bo była mowa o aplikacji mobilnej, której też do tej
pory nie mialem potrzeby używać.

Jakby jeszcze ta zmiana była jakoś kłopotliwa...
Ale jednak trzeba coś kliknąć. Po co?

Chyba że masz ekonto plus i/lub z darmowymi bankomatami - albo trzymasz z jakiegoś innego powodu.

Tak jak napisałem: PZ. Które z kont z obecnej oferty ma to darmowe?
Chyba tylko intensiv (wpływ 7 tys.mies)
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-12-08 16:31:10
Autor: Kamil Jońca
Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> writes:

Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

[....]
Inna sprawa, kto wciąż utrzymuje któreś z eKont na tej liście i nie zamienił jeszcze na osobiste.

Ja. Po co było zmieniać?

Zwłaszcza, że w obecnym ekoncie "plus" (tak się domyślam) ma PZ za
darmo, a w "osobistym" byłoby za 2 pln.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-12-08 16:56:53
Autor: Piotr Gałka
W dniu 2020-12-08 o 16:26, Kamil Jońca pisze:
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

[....]
Inna sprawa, kto wciąż utrzymuje któreś z eKont na tej liście i nie zamienił jeszcze na osobiste.

Ja. Po co było zmieniać?

Ja też. Również nie zauważyłem czynnika skłaniającego do zmiany - nie starcza mi czasu na śledzenie wszystkich zmian w bankach.
P.G.

mBank wymusza (prawie) korzystanie z aplikacji mobilnej