mBank - wypowiedzenie umowy kredytu ratalnego

Data: 2009-10-29 04:53:32
Autor: yar65
mBank - wypowiedzenie umowy kredytu ratalnego
Witam.
4 miesiące temu zakończyłem spłacanie kredytu ratalnego zawartego w
mBanku w 2006 roku. Spłaty dokonałem zgodnie z harmonogramem
dołączonym do umowy.
Ponieważ nadal widnieje na wykazie moich rachunków ten kredyt
(oczywiście z saldem 0,00) poprosiłem konsultanta mlinii o jego
zamknięcie.
Ten (po ok. 15 minutach) stwierdził, że mam tę umowę WYPOWIEDZIEĆ..
Hmmm, zastanowiło mnie po co się wypowiada umowy, które zostały
zrealizowane i wypełnione.
Przecież to była umowa terminowa.
Dotarłem do regulaminu mojej umowy i tam znalazłem rozsądny zapis:
"par. 38.
1. Rozwiązanie Umowy rachunku nastepuje wraz z:
1) (...)
2) spłatą kredytu ratalnego mBanku".
Ponadto moja umowa nie miała opcji automatycznego odnawiania i nie
była do rachunku umowy wydana karta.
Po prostu ja spłaciłem - mBank powinien zamknąć i tyle.
Pismo, które popełniłem do mBanku wróciło z odpowiedzią, że "uprzejmie
informuję iż kredyt gotówkowy uruchomiony w mBanku przed 20.05.2009 po
wczesniejszej spłacie należy wypowiedzieć w formie pisemnej".
Wymiękam ... Czy coś się wydarzyło w mBanku w dniu 20.05.2009r. o czym
nie wiem?
Pozdrawiam Grupę

Data: 2009-10-29 19:11:43
Autor: Fantom
mBank - wypowiedzenie umowy kredytu ratalnego
Wymiękam ... Czy coś się wydarzyło w mBanku w dniu 20.05.2009r. o czym
nie wiem?

Moze jakas zmiana regulaminu byla ?
Choc Ty podajesz niby swoj regulamin, sprzed tej daty. Przegladnij go caly - moze cos tam dziwnego jest ukryte.
Ja bym im odpisal, ze umowa ulegla rozwaiazniu zgodnie z tym pkt co podales.

Fantom

Data: 2009-10-30 11:17:28
Autor: K.K.
[...]

Może jednak miała taką opcję jako domyślną, z której można było pisemnie zrezygnować? Doczytaj § 7.

Data: 2009-10-30 11:34:09
Autor: kris

Użytkownik "yar65" <yar65@o2.pl> napisał w wiadomości news:824b38d5-e740-49f2-a00a-99cc1cadd97cz41g2000yqz.googlegroups.com...
Pismo, które popełniłem do mBanku wróciło z odpowiedzią, że "uprzejmie

Skoro wysyłaęs pismo to trzeba było w tym  piśmie dopisać jak ci konsultant radził  że wypowiadasz umowe i tyle.

Krzysiek

mBank - wypowiedzenie umowy kredytu ratalnego