mBank - wypowiedzenie umowy kredytu ratalnego

Data: 2009-10-30 11:17:28
Autor: K.K.
mBank - wypowiedzenie umowy kredytu ratalnego
Dotarłem do regulaminu mojej umowy i tam znalazłem rozsądny zapis:
"par. 38.
1. Rozwiązanie Umowy rachunku nastepuje wraz z:
1) (...)
2) spłatą kredytu ratalnego mBanku".
Ponadto moja umowa nie miała opcji automatycznego odnawiania

Może jednak miała taką opcję jako domyślną, z której można było pisemnie zrezygnować? Doczytaj § 7.

mBank - wypowiedzenie umowy kredytu ratalnego