mBank - wyrazne problemy w dzialaniu :)

Data: 2010-11-09 10:47:42
Autor: Pat
mBank - wyrazne problemy w dzialaniu :)
Czyzby GPW negatywnie odbilo sie dzisiaj na mBanku?

Jak najbardziej, ró¿ne serwisy z notowaniami gie³dowymi tak¿e siê ostro tn±.

Godzinê siê mêczy³em z mBankiem, zanim kupi³em akcje za kasê z redukcji akcji GPW.

--
www.PatBank.pl
bank banków

Data: 2010-11-09 18:27:13
Autor: RobertS
mBank - wyrazne problemy w dzialaniu :)
gdyby nie konto maklerskie w Multibanku (tam problemów nie było) to bym się poważnie wkurzył, a i tak miałem zamiar w mBanku dokupić akcji po 51 i załapałem się dopiero na 52,10....

przy liczbie akcji jaką dokupiłem miałbym pokryte koszty nawet najdroższego rachunku maklerskiego przez kilka lat!

w tym przypadku darmowe okazało się gorsze ;-/

RobertS

Data: 2010-11-09 23:18:52
Autor: f

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:ibc09l$koc$1opal.icpnet.pl...
gdyby nie konto maklerskie w Multibanku (tam problemów nie było) to bym

Wystarczyło mieć płatne 50 zl konto w DI BRE (ta sama grupa), by problemow było mniej.
Wiele normalnych rachunków maklerskich dziś działalo dobrze
mBank sie zatkał, cały, nie tylko eMakler.

Data: 2010-11-09 23:24:02
Autor: RobertS
[...]

w Multibanku konto maklerskie tez bezplatne i dzialalo bez zarzutu ;-)
nie trzeba placic, aby bylo dobrze

RobertS

Data: 2010-11-09 23:33:00
Autor: f

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:ibchm6$14bo$3opal.icpnet.pl...
w Multibanku konto maklerskie tez bezplatne i dzialalo bez zarzutu ;-)
nie trzeba placic, aby bylo dobrze

Dobrze mieć wiele kont w rożnych bankach, jak i wiele rachunkow maklerskich. Jak ktores nie działa, jest rezerwa, dywersyfikacja:-)
Po co ludziska dziś sprzedawały te pakiety 25 akcji nie mam pojęcia.

Data: 2010-11-10 00:24:12
Autor: RobertS
[...]

po to żebym mógł je kupić ;-)

dla niektórych te 200 zł zysku brutto wystarczy, nie można mieć im tego za złe...

RobertS

mBank - wyrazne problemy w dzialaniu :)