mBank z okazji Dnia Dziecka :)

Data: 2013-05-28 16:32:47
Autor: wiatrak
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
Włączają wersję dla małolatów. Niedługo stanie się ona "jedynie słuszną".

http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1491,zmiana-sposobu-logowania-do-serwisu-transakcyjnego-od-04.06.2013-.html?lang=P

Data: 2013-05-28 07:57:03
Autor: Konfabulator
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
Włączają od 4, nie wszystkim i przez najbliższe co najmniej pół roku dostępny też będzie stary. Zresztą pożegnasz go bez żalu, możesz mi wierzyć na razie na słowo.

Data: 2013-05-28 17:36:52
Autor: Joossef
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
W dniu 28.05.2013 o 16:57 Konfabulator <konfabulator@10g.pl> pisze:

Zresztą pożegnasz go bez żalu, możesz mi wierzyć na razie na słowo.
Kpisz?

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2013-05-28 12:08:28
Autor: Konfabulator
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
On 28 Maj, 17:36, Joossef <xxxgrimeks...@gmail.com> wrote:
W dniu 28.05.2013 o 16:57 Konfabulator <konfabula...@10g.pl> pisze:

> Zresztą pożegnasz go bez żalu, możesz mi wierzyć na razie na słowo.

Kpisz?

Bynajmniej. Naprawdę jest niezły. Wiem, że na obrazkach może nie
wygląda to jakoś rewelacyjnie, ale pracuje się na tym doskonale.

Data: 2013-05-28 21:23:37
Autor: Joossef
mBank z okazji Dnia Dziecka :)

Bynajmniej. Naprawdę jest niezły. Wiem, że na obrazkach może nie
wygląda to jakoś rewelacyjnie, ale pracuje się na tym doskonale.

A próbowałeś na starszym komputerze?
Na jednordzeniowcu z 1GB pamięci to nie będzie chodziło :)

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2013-05-28 12:31:33
Autor: Konfabulator
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
On 28 Maj, 21:23, Joossef <xxxgrimeks...@gmail.com> wrote:

A próbowałeś na starszym komputerze?
Na jednordzeniowcu z 1GB pamięci to nie będzie chodziło :)

Sugerujesz się stroną nowymbank? Ta strona to prawdziwy niewypał, ale
to radosna twórczość zewnętrznego dostawcy. Sam system to prawie sam
tekst w html5. Tych wszystkich obrazków i wykresów nie ma tam na tyle
by to miało zabić jakikolwiek sprzęt, który odpali przeglądarkę na
której system rusza.

Data: 2013-05-29 06:19:55
Autor: Stefan Jaziński
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
On 28 Maj, 21:31, Konfabulator <konfabula...@10g.pl> wrote:
> [...]

tekst w html5. Tych wszystkich obrazków i wykresów nie ma tam na tyle
by to miało zabić jakikolwiek sprzęt, który odpali przeglądarkę na

No nie wiem, właśnie ta strona (nowymbank) się nie odpala i pokazuje
komunikat: "Pobierz aktualizację lub zainstaluj jedną z poniższych
przeglądarek, aby móc odkrywać nowy mBank i zgarniać nagrody.".
Sugerujesz, że za pół roku, jak wejdzie nowe (już przymusowo bez
możliwości wyboru stare/nowe) będę mógł działać jak dotychczas na tym
samym komputerze, z tą samą przeglądarką co spokojnie i szybko mi łyka
obecną stronę transakcyjną?

Andrzej Jaziński

Data: 2013-05-29 06:23:12
Autor: Konfabulator
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
Niczego nie sugeruję, informuję, że tak dokładnie będzie.

Data: 2013-05-29 11:10:57
Autor: Konfabulator
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
Chyba coś sprytnie przeedytowałeś albo ja jestem ślepy. Miało być tak, że na starym gruchocie nawet nie zalogujesz się do mBanku 2.0. Wymagany będzie ie8, zalecany co najmniej ie9, ff14, itd. Generalnie to co teraz jest najnowsze, maks o jedno wstecz.

Data: 2013-05-29 20:25:56
Autor: xbartx
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
Dnia Wed, 29 May 2013 11:10:57 -0700, Konfabulator napisał(a):

[...]

Firefox ma teraz wersję 21, więc 14 o której wspominasz to też niezły zabytek ;)

--
xbartx

Data: 2013-05-29 13:28:42
Autor: Konfabulator
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
On 29 Maj, 22:25, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Firefox ma teraz wersję 21, więc 14 o której wspominasz to też niezły
zabytek ;)

Może to chrome miał być 14? Jest takie chrome 14.1?

FF miało być rzeczywiście 21, ale akurat w przypadku FF to pewnie i na
14 by to zadziałało. Najgorzej jest ze starymi IE, bo się wszystko
rozjeżdża.

Data: 2013-05-30 00:15:10
Autor: Krystek
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
W dniu 2013-05-29 22:28, Konfabulator pisze:
On 29 Maj, 22:25, xbart wrote:

Firefox ma teraz wersję 21, więc 14 o której wspominasz to też niezły
zabytek ;)

Może to chrome miał być 14? Jest takie chrome 14.1?

Google Chrome jest jeszcze dalej, niż Firefox - wersja 27 "z groszami".

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-05-30 12:12:53
Autor: Wojciech Bancer
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
On 2013-05-29, Stefan Jaziński <stefan.jazinski@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl; rv:1.8.1.20) Gecko/20081217 Firefox/2.0.0.20
Rili o.O? IMHO w dzisiejszych czasach powinno być zakazane wpinanie takich konfiguracji do sieci.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2013-05-30 19:40:47
Autor: Borys Pogoreło
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
Dnia Thu, 30 May 2013 12:12:53 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl; rv:1.8.1.20) Gecko/20081217 Firefox/2.0.0.20
Rili o.O? IMHO w dzisiejszych czasach powinno być zakazane wpinanie takich konfiguracji do sieci.

Niech sobie wpina, jego zabawki. Gorzej, że tacy zawodnicy najgłośniej
krzyczą, że świat nie chce się dostosować do ich zabytków.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-05-31 03:55:24
Autor: Stefan Jaziński
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
On 30 Maj, 12:12, Wojciech Bancer <prot...@post.pl> wrote:

Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl; rv:1.8.1.20) Gecko/20081217 Firefox/2..0.0.20
Rili o.O? IMHO w dzisiejszych czasach powinno by zakazane wpinanie takich konfiguracji
do sieci.

I jeszcze używam WordPerfecta 6 for DOS.

zgroza!!!!!!!

Stefan Jaziński

Data: 2013-05-31 13:58:31
Autor: Wojciech Bancer
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
On 2013-05-31, Stefan Jaziński <stefan.jazinski@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

A używaj czego chcesz, piórkuje mi to.
Nie wchodź takim zabytkiem do sieci.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2013-05-31 14:05:26
Autor: Andrzej Kubiak
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
Dnia Fri, 31 May 2013 13:58:31 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

A używaj czego chcesz, piórkuje mi to.
Nie wchodź takim zabytkiem do sieci.

Obstawiam, że jemu też piórkuje twoje życzenie. Zresztą - słusznie.

AK

Data: 2013-05-31 14:49:36
Autor: Wojciech Bancer
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
On 2013-05-31, Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> wrote:

[...]

A używaj czego chcesz, piórkuje mi to.
Nie wchodź takim zabytkiem do sieci.

Obstawiam, że jemu też piórkuje twoje życzenie.

Tak, domyślam się.

Zresztą - słusznie.

Rozwiń. Uważasz, że to ok wystawiać do sieci niezbaezpieczoną,
niełataną maszynę?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2013-05-31 15:45:19
Autor: Andrzej Kubiak
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
Dnia Fri, 31 May 2013 14:49:36 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

Rozwiń. Uważasz, że to ok wystawiać do sieci niezbaezpieczoną,
niełataną maszynę?

Uważam, że OK jest nie słuchać nawiedzonych, vide "powinno być zakazane
wpinanie takich konfiguracji do sieci".

Nie wiesz, czy maszynę ma zabezpieczoną, czy niezabezpieczoną, wpływu itak
na to nie masz żadnego, i uderzanie w takie wysokie tony jest zwyczajnie
żałosne. Jeśli chcesz coś osiągnąć, spróbuj gościowi coś wytłumaczyć i go
przekonać, bo hasła typu "zakazać, nie wchodź takim rzęchem do netu"
przeciętny, średnio asertywny człowiek po drugiej stronie kabla skomentuje
krótkim zaleceniem szybkiego udania się w długą podróż.

AK

Data: 2013-05-31 18:22:09
Autor: Wojciech Bancer
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
On 2013-05-31, Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> wrote:

[...]

Rozwiń. Uważasz, że to ok wystawiać do sieci niezbaezpieczoną,
niełataną maszynę?

Uważam, że OK jest nie słuchać nawiedzonych, vide "powinno być zakazane
wpinanie takich konfiguracji do sieci".

A cóż w tym jest nawiedzonego? W pojazdach mechanicznych taki mechanizm
wprowadzili. Nazywa się "przegląd okresowy". Rozumiem, że w takim razie
jesteś przeciw przeglądom okresowym?

Nie wiesz, czy maszynę ma zabezpieczoną, czy niezabezpieczoną,

Software ma niezabezpieczony, chyba że sam sobie dzierga łatki bezpieczeństwa.

wpływu itak na to nie masz żadnego, i uderzanie w takie wysokie tony jest zwyczajnie żałosne.

Sam uderzasz w podobne (to jakbyś nie zauważył). Wyluzuj waść to jest usenet, a nie pole bitwy w Afganistanie.

[...]

A skąd wniosek że chcę? Wyraziłem swoją opinię o takich "zabytkach" w sieci.
Absolutnie nie spodziewam się, że użytkownik takiego zabytku cudownie się
zreformuje, już aż taki naiwny nie jestem :P

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2013-06-01 09:14:37
Autor: Andrzej Kubiak
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
Dnia Fri, 31 May 2013 18:22:09 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

A cóż w tym jest nawiedzonego? W pojazdach mechanicznych taki mechanizm
wprowadzili. Nazywa się "przegląd okresowy".

Owszem, komputerem też można zabić, zwłaszcza, gdy się stosownie mocno
gruchnie kogoś w łeb. Jak zwykle porównanie od czapy, gdy nie ma się nic
sensownego do napisania.

Rozumiem, że w takim razie jesteś przeciw przeglądom okresowym?

Wnioskowanie ci siada i niewiele rozumiesz. A na marginesie, są wymagane
prawnie przeglądy okresowe, i co z tego? Strucli na drogach całe stado, a
pieprzątkę dostaje się za flaszkę, w ogóle nie wjeżdżając na kanał.

Software ma niezabezpieczony, chyba że sam sobie dzierga łatki bezpieczeństwa.

Może jest schowany za inną, zabezpieczoną maszyną. A może i nie. Znasz ten
komputer, czy tak se gdybasz?

Sam uderzasz w podobne (to jakbyś nie zauważył).

Nie zauważyłem. Zwróciłem ci uwagę, że jego cyrk, jego małpy.

Wyluzuj waść to jest usenet, a nie pole bitwy w Afganistanie.

Dlaczego nie powtarzasz sobie tej światłej myśli?

A skąd wniosek że chcę?

Czyli tak se pieprzysz. OK.

Wyraziłem swoją opinię o takich "zabytkach" w sieci.

"Powinno się zakazać. Nie wchodź tym do sieci". Swoją opinię można wyrażać
sensownie, albo a la dekiel.

AK

Data: 2013-06-01 09:39:09
Autor: Kamil Jońca
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> writes:

Dnia Fri, 31 May 2013 18:22:09 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
[...]

Nie zauważyłem. Zwróciłem ci uwagę, że jego cyrk, jego małpy.
nie do końca. Najwięcej spamu (który jest m.in MOIM problemem) jest z
niezabezpieczonych windowsów.

KJ
If we could sell our experiences for what they cost us, we would
all be millionaires.
-- Abigail Van Buren

Data: 2013-06-01 11:09:06
Autor: Wojciech Bancer
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
On 2013-06-01, Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> wrote:

[...]

Software ma niezabezpieczony, chyba że sam sobie dzierga łatki bezpieczeństwa.

Może jest schowany za inną, zabezpieczoną maszyną. A może i nie. Znasz ten
komputer, czy tak se gdybasz?

To czy jest "za inną maszyną" absolutnie nie redukuje zagrożeń wynikających
z używania niełaniełatanego, nierozwijanego oprogramowania w sieci.
I daruj sobie docinki i żale (które wyciąłem).

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2013-05-29 11:02:45
Autor: Joossef
mBank z okazji Dnia Dziecka :)

Sugerujesz się stroną nowymbank? Ta strona to prawdziwy niewypał, ale
to radosna twórczość zewnętrznego dostawcy. Sam system to prawie sam
tekst w html5. Tych wszystkich obrazkĂłw i wykresĂłw nie ma tam na tyle
by to miało zabić jakikolwiek sprzęt, który odpali przeglądarkę na
ktĂłrej system rusza.
No to trochę mnie pocieszyłeś. Nie pojmuję pędu do totalnego przeciążania  stron wodotryskami vide nowe Allegro :)

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2013-05-29 03:45:51
Autor: Konfabulator
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
Allegro dąży do samounicestwienia, bo większy szmal kosi na wyszukiwarkach, gdzie nalicza firmy. Uganianie się za paserami ma już chyba głęboko w żopie.

mBank ma założenie odmienne, ma wchłonąć swych braci z bre i może nawet inne banki na rynku. Nie może sobie pozwolić na niewypał.

Data: 2013-05-28 19:47:17
Autor: wiatrak
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
W dniu 2013-05-28 16:57, Konfabulator pisze:
Włączają od 4, nie wszystkim i przez najbliższe co najmniej pół roku
dostępny też będzie stary. Zresztą pożegnasz go bez żalu, możesz mi
wierzyć na razie na słowo.

Bez żalu to ja pożegnam, ale mBank. Zresztą od jakiegoś czasu tego konta praktycznie nie używam. Jest, bo jest. Karta dawno zastrzeżona, na koncie 0,00 złotych. Jak na razie nie wypowiedziałem ROR-u bo nic nie kosztuje. Leży odłogiem.

Data: 2013-05-30 00:15:16
Autor: UARS
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:ko2qja$nrs$1node1.news.atman.pl...

[...]

Ja mam tam jeszcze KK. Niedawno wysłałem im 2 wypowiedzenia: kredytu odnawialnego i KK. Za 3 dni ktoś do mnie zadzwonił i dał mi KK za darmo przez 1 rok. W sumie to nie wiem po co mi ona (chyba tylko do mTransferu) bo gdzie indziej mam bezpłatną KK z moneybackiem, którą używam.
Beznadziejną debetówkę do beznadziejnego ekonta, z dziką rozkoszą zastrzegłem :)
A te wszyststkie nowe udziwnienia mnie zwyczajnie nie rajcują i olewam je z góry razem z ich beznadziejną ofertą.
UARS

Data: 2013-05-28 20:08:28
Autor: Zbynek Ltd.
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
Konfabulator napisał(a) :
Włączają od 4, nie wszystkim i przez najbliższe co najmniej pół roku dostępny też będzie stary. Zresztą pożegnasz go bez żalu, możesz mi wierzyć na razie na słowo.

No to pożegnam. Na dzień dobry nie działa, bo chce nowszej przeglądarki :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-29 20:26:39
Autor: Borys Pogoreło
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
Dnia Tue, 28 May 2013 20:08:28 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

[...]

 To może po prostu... zaktualizuj? Po co Ci zabytek?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-05-29 22:32:30
Autor: osa
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
Z okazji Dnia Dziecka mBank proponuje również lekturę *78* stron nowej "Taryfy prowizji i opłat bankowych w mBanku w Polsce dla osób fizycznych". Czy komuś przychodzi do głowy bank z dłuższą TOiP? Czy kwiatek znalazł kolejną rzecz w której bije rekord?

Data: 2013-05-30 11:16:44
Autor: Zbynek Ltd.
mBank z okazji Dnia Dziecka :)
osa napisał(a) :
[...]

BPH ma 3 aktualne taryfy dla klientów indywidualnych. łącznie 98 stron, ale to nie to.
WBK ma 77 stron, ale w tym są obecna i po zmianach. Jak ktoś traz zakłada konto, to musi przeczytać obie. W ogóle to mają prawie 200 stron maczkiem regulaminów obecnych i po zmianach.

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

mBank z okazji Dnia Dziecka :)