mBank zaczyna koszenie

Data: 2019-06-19 15:48:04
Autor: J.F.
mBank zaczyna koszenie
Użytkownik "Krystek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qebgp2$urf$1@node2.news.atman.pl...
Od 19-go sierpnia wprowadza nowe opłaty i prowizje. Na przykład, by nie płacić za kartę w danym miesiącu już nie wystarczy wykonać 5 dowolnych transakcji, teraz trzeba będzie wydać kartą minimum 350 PLN-ów. Te i inne rewelacje w komunikacie mBanku -
https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywidualny/post,8622,19-sierpnia-br-podnosimy-niektore-oplaty-i-prowizje-dla-kart-oraz-kont.html

Powiem tak:
-zeby nie placic za KK, to musialem wydac 12 tys rocznie, co mi jakos tam bez wiekszych problemow przychodzilo.
to w zasadzie nic sie nie zmienilo :-)
Tylko jak wpadne na pomysl, zeby z KK zrezygnowac, to trzeba bedzie z debetowki zrezygnowac ... lub uzywac :-)
W zasadzie to i tak trzymam ja tylko dla bankomatow ... mbank promuje blika ?

-3% prowizji za przewalutowanie MC ... to podwyzka czy obnizka ? Bo wydawalo mi sie, ze do tej pory mieli 5.9, a przynajmniej na Visie tyle mieli.
Czy przy okazji nie przeszli na wlasne kursy rozliczeniowe ?
A z drugiej strony - wprowadzili bezplatna usluge wielowalutową, wiec ciagle nie rozumiem, o co tu chodzi :-(

Ale ciekawe sa uzasadnienia:

- o 76,8% wzrosły w ujęciu rocznym (1 kw. 2018 r. do 1 kw. 2019 r.) opłaty mBanku z tytułu składek na bankowy fundusz gwarancyjny zgodnie z informacjami
prezentowanymi w Raportach bieżących mBanku S.A. nr 21/2018 oraz 18/2019.,

BFG podniosl oplaty, czy mBankowi przybylo depozytow ?

- o 46,5% wzrosły w ujęciu rocznym (rok 2018 r. do roku. 2019 r.) opłaty na pokrycie kosztów nadzoru bankowego według danych banku (zgodnie z
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 8 lutego 2019 r. w sprawie wpłat na pokrycie kosztów nadzoru bankowego),

Co to jest - skladka na KNF ? To moze od Czarneckiego niewiele chcieli :-)
No ale skladke zgodnie z cennikiem nadal musial zaplacic ... za to podatku bankowego nie :-)

https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywidualny/post,8622,19-sierpnia-br-podnosimy-niektore-oplaty-i-prowizje-dla-kart-oraz-kont.html

J.

mBank zaczyna koszenie