mBank zamkniecie KK

Data: 2013-01-03 06:21:34
Autor: Kris
mBank zamkniecie KK
Czy można zamknąć/zrezygnować z KK mBanku poprzez system transakcyjny czy konieczna jest wizyta w mKiosku?

Data: 2013-01-03 06:24:34
Autor: Kris
mBank zamkniecie KK
W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 15:21:34 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
Czy można zamknąć/zrezygnować z KK mBanku poprzez system transakcyjny czy konieczna jest wizyta w mKiosku?

Sam Sobie odpowiem;))
http://www.mbank.pl/informacja/#cats=p/1////karty/rezygnacja-z-karty-kredytowej.html

Data: 2013-01-03 16:25:07
Autor: osa
mBank zamkniecie KK
W dniu 2013-01-03 15:24, Kris pisze:
[...]

Można też przez mLinię  rozwiązać umowę bez okresu wypowiedzenia i bez podpisywania/wysyłania/odsyłania papierków.

Data: 2013-01-04 15:29:23
Autor: Matt
mBank zamkniecie KK
On Thu, 03 Jan 2013 16:25:07 +0100, osa <woytek18@poczta.fm> wrote:

[...]

A pracownicy mlinii w ogóle mogą rozwiązać umowę?

W zeszłym roku moja żona rezygnowała z KK mbanku. Wyglądało to mniej  więcej tak:
1. Telefon na mlinię.
- Chcę zrezygnować z KK.
- Przecież nasza karta jest wspaniała. Proszę jednak nie rezygnować.
- Jednak zrezygnuję z KK.
- Czy na pewno chce pani zrezygnować z tak doskonałego produktu?
- Tak, chcę zrezygnować.
- W takim razie zanotuję w systemie pani zgłoszenie. W ciągu trzech dni  otrzyma pani formularz, który trzeba wypełnić i odesłać pocztą..

2. Dwa dni później, telefon z mbanku.
- Dostaliśmy zgłoszenie, że chce pani zrezygnować z KK. Czemu chce pani  zrezygnować?
- Nie jest mi potrzebna.
- Przecież nasza KK to doskonały produkt pełen korzyści. Może pani  korzystać z okresu bezodsetkowego i korzystać z darmowego kredytu.
- Nie potrzebuję waszej KK.
- Mogę pani zwiększyć limit kredytowy na karcie.
- Nie interesuje mnie to.
- Trudno. W takim razie zapiszę, że chce pani zrezygnować z karty.

3. Następnego dnia (3 dni od pierwszego telefonu), kolejny telefon z  mbanku. Rozmowa wyglądała analogicznie jak powyższa.

4. Wieczorem, 3 dni od pierwszego telefonu, przychodzi mail z formularzem  rezygnacji z KK.

Matt

Data: 2013-01-04 16:02:05
Autor: neoniusz
mBank zamkniecie KK
On 2013-01-04 15:29, Matt wrote:
Można też przez mLinię  rozwiązać umowę bez okresu wypowiedzenia i bez
podpisywania/wysyłania/odsyłania papierków.

A pracownicy mlinii w ogóle mogą rozwiązać umowę?

Moga i nie ma z tym problemu.

Data: 2013-01-15 05:35:39
Autor: Kris
mBank zamkniecie KK
W dniu piątek, 4 stycznia 2013 16:02:05 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
Moga i nie ma z tym problemu.
Faktycznie. Dyspozycję złożyłem przez mLinie- 30 dni wypowiedzenia + dwa okresy rozliczeniowe w których jeśli nie będzie wykonana żadna transakcja tą kartą to wtedy zamkną.
Dziwne to jakieś, musze sprawdzić w regulaminie czy faktycznie maja takie wymogi

Data: 2013-01-15 17:37:35
Autor: osa
mBank zamkniecie KK
W dniu 2013-01-15 14:35, Kris pisze:
Faktycznie. Dyspozycję złożyłem przez mLinie- 30 dni wypowiedzenia + dwa okresy rozliczeniowe

Można też rozwiązać umowę bez wypowiedzenia - wtedy od razu wraz z trzecim pustym wyciągiem karta jest zamykana definitywnie.

Data: 2013-01-15 09:53:13
Autor: Kris
mBank zamkniecie KK
W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 17:37:35 UTC+1 użytkownik osa napisał:
> [...]

Można też rozwiązać umowę bez wypowiedzenia - wtedy od razu wraz z trzecim pustym wyciągiem karta jest zamykana definitywnie.

To w sumie to samo- trzy miechy czekania na zamknięcie. Ale to nie problem w sumie.

Data: 2013-01-15 18:59:40
Autor: osa
mBank zamkniecie KK
W dniu 2013-01-15 18:53, Kris pisze:
[...]

Jakby nie było to bez wypowiedzenia jesteś prawie miesiąc do przodu. Jeśli rozwiążesz umowę dzień przed zamknięciem cyklu to czekasz niewiele ponad 2 miesiące bo już za chwilę masz pierwszy zerowy wyciąg, a z wypowiedzeniem pierwszy zerowy będzie po miesiącu ;)

Data: 2013-01-08 11:31:41
Autor: Marek Chmielewski
mBank zamkniecie KK
W dniu 2013-01-04 15:29, Matt pisze:
[...]

Jakoś mało asertywna ta Twoja żona jest.
Ja zadzwoniłem wypowiedziałem umowę kredytu upłynął okres wypowiedzenia i nie było żadnych trudności ani namawiania na pozostawienie ich wspaniałego produktu.

Data: 2013-01-08 17:19:36
Autor: Matt
mBank zamkniecie KK
On Tue, 08 Jan 2013 11:31:41 +0100, Marek Chmielewski  <marek.chmielewsk+news@gmail.com> wrote:

[...]

Jak widać z postów, obecnie pracownicy telecentrum nie mają obowiązku  nakłaniania klientów do pozostania. Ewidentnie był okres gdy musieli, gdy  mbank prowadził akcję utrzymania klientów.
Z pewnością jesteś bardziej asertywny od mojej żony, lecz zdradź mi jedną  rzecz. Co takiego powinna powiedzieć osoba asertywna, poza oczywistym  wyrażeniem rezygnacji z KK, aby skłonić pracowników telecentrum  skierowanych do utrzymania klientów, którym płacą za telefonowanie i  nakłanianie, aby nie wypełnili swoich obowiązków i nie zadzwonili i nie  nakłaniali?

Matt

Data: 2013-01-05 14:04:47
Autor: zlotowinfo
mBank zamkniecie KK
Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:a7a4919f-385e-4b8d-bd37-15d29f081e8dgooglegroups.com...
Czy można zamknąć/zrezygnować z KK mBanku poprzez system transakcyjny
czy konieczna jest wizyta w mKiosku?

pare lat karta, zawsze spłacałem w terminie, raz się zapomniałem 1 dzień
pytałem, reklamowałem, zarobili sobie z 20zł

zamknąłem w systemie transakcyjnym
karta poszła do śmieci, niech sobie zarabiają teraz na swoich zasadach
bo na mnie już nie uda się im

i odrazu też pozastrzegałem karty debetowe
ze złości zamówiłem je spowrotem na brata, mame, siebie
po dwie karty (do ekonta i izykonta)
i jak przyszly odrazu zamknąłem, chyba

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-01-05 15:16:27
Autor: osa
mBank zamkniecie KK
W dniu 2013-01-05 14:04, zlotowinfo pisze:
pare lat karta, zawsze spłacałem w terminie, raz się zapomniałem 1 dzień
zamknąłem w systemie transakcyjnym

Jeśli nie wypowiedziałeś umowy kredytu to nadal limit nadal jest aktywny i 'wisi' w BIKu... zastrzeżenie karty w systemie transakcyjnym nie oznacza rozwiązania umowy.

Data: 2013-01-05 15:46:41
Autor: radar
mBank zamkniecie KK
W dniu 2013-01-05 15:16, osa pisze:
[...]

Wypowiedzenie najszybciej przez infolinię.

--
radar

mBank zamkniecie KK