mBank zastrzeĹźenie MC Gold

Data: 2012-08-16 09:27:09
Autor: Marx
mBank zastrzeĹźenie MC Gold
Witam
W związku z tym iż otrzymałem Kindle i nie potrzebuję karty której wznowienie kosztuje 200zł rocznie - zastrzegłem ją korzystając z opcji "rezygnacja". Czy jest to wystarczający krok do zamknięcia karty, czy tez czekają mnie jeszcze jakieś niespodzianki?
Marx

Data: 2012-08-16 10:13:15
Autor: gregor
W dniu 2012-08-16 09:27, Marx pisze:
[...]

wydaje mi się, że powinieneś poczekać do końca sierpnia bo mBank ma wpłacić jeszcze kasę na konto zgodnie z regulaminem, a później zadzwonić do konsultanta i z nim wypowiedzieć umowę

gregor

Data: 2012-08-16 08:46:27
Autor: mohonk
mBank zastrzeżenie MC Gold
gregor <gregor@szu.pl> napisał(a):

wydaje mi się, że powinieneś poczekać do końca sierpnia bo mBank ma wpłacić jeszcze kasę na konto zgodnie z regulaminem, a później
zadzwonić
do konsultanta i z nim wypowiedzieć umowę

O jaką kasę chodzi, bo chyba coś przeoczyłem w tej promocji?

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-08-16 15:18:46
Autor: gregor
mBank zastrzeżenie MC Gold
W dniu 2012-08-16 10:46, mohonk pisze:
[...]

z tą kasą chyba przesadziłem 319netto za kindla + 35 PLN to jest 354 PLN i od tego podatek 10% tj 35.4 PLN i o tej kwocie była mowa w regulaminie, chyba to już wszystko od mBanku

dziękuję i polecam się na przyszłość
gregor

Data: 2012-08-16 10:14:14
Autor: Kamil Jońca
mBank zastrzeżenie MC Gold
Marx <acc.for.news@gmail.com> writes:

[...]

Trzeba jeszcze odrębnie umowę kredytową wypowiedzieć. (Chyba da się
telefonicznie)

KJ

Q: Why haven't you graduated yet?
A: Well, Dad, I could have finished years ago, but I wanted
my dissertation to rhyme.

Data: 2012-08-16 13:32:27
Autor: Kamil Jońca
mBank zastrzeżenie MC Gold
[...]

Gdyż będzie Ci wisiał limit kredytowy z karty.
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
"#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

Data: 2012-08-16 15:45:22
Autor: Marx
mBank zastrzeżenie MC Gold
On 16.08.2012 13:32, Kamil Jońca wrote:
[...]

aż do wygaśnięcia ważności? bo limit mnie akurat nie boli
Marx

Data: 2012-08-16 14:11:32
Autor: Olgierd
mBank zastrzeżenie MC Gold
On Thu, 16 Aug 2012 15:45:22 +0200, Marx wrote:

Gdyż będzie Ci wisiał limit kredytowy z karty.

aż do wygaśnięcia ważności? bo limit mnie akurat nie boli

Nie ma czegoś takiego jak "wygaśnięcie ważności". Aż do rozwiązania umowy -- ktokolwiek pierwszy to zrobi.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-08-16 16:17:28
Autor: Kamil Jońca
mBank zastrzeżenie MC Gold
Marx <acc.for.news@gmail.com> writes:

[...]

Gdyż będzie Ci wisiał limit kredytowy z karty.

aż do wygaśnięcia ważności? bo limit mnie akurat nie boli
Marx

Może jednak przeczytaj Warunki wydawania kart kredytowych w Mbanku (zwłaszcza
paragraf 18 o ile dobrze pamiętam) i "Regulamin kredytów konsumpcyjnych
w mBanku" (bo do niego jest odniesienie) KJ
PS. Nie, nie do wygaśnięcia ważności.

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
My mother drinks to forget she drinks.

Data: 2012-08-17 08:40:27
Autor: Marx
mBank zastrzeżenie MC Gold
On 16.08.2012 16:17, Kamil Jońca wrote:
[...]

miałem kiedys w mBanku karte wirtualną, zastrzegłem i po jakimś czasie znikła z systemu, a opłata nie była więcej pobierana.
Widzę że się wycwanili:
" W przypadku zgłoszenia rezygnacji z uzywania karty po upływie terminu przewidzianego dla dyspozycji o nie odnawianiu karty na kolejny okres wazności, opłata z tego tytułu _zostanie pobrana_ przez Bank."
"Rezygnacja Kredytobiorcy z karty głównej jest traktowana jako wypowiedzenie Umowy Kredytu i wymaga zachowania formy, o której mowa w Umowie i Warunkach."

Wynika z tego że trzeba wysłać, albo zadzwonić na mLinkę aby nie skasowali za następny rok 200zł. Niezłe draństwo, kasować za kartę z której się zrezygnowało (co ciekawe, po rezygnacji pisze że jak chcesz wznowić to musisz złożyć nowy wniosek)

No nic, dzięki za ostrzeżenie.

Marx

Data: 2012-08-17 00:20:51
Autor: krzysztofsf
mBank zastrzeżenie MC Gold
On 17 Sie, 08:40, Marx <acc.for.n...@gmail.com> wrote:

Wynika z tego e trzeba wys a , albo zadzwoni na mLink aby nie
skasowali za nast pny rok 200z . Niez e dra stwo, kasowa za kart z
kt rej si zrezygnowa o (co ciekawe, po rezygnacji pisze e jak chcesz
wznowi to musisz z o y nowy wniosek)

No nic, dzi ki za ostrze enie.

Marx

W BPH kiedys (zapewne dalej aktualne w ich regulaminie ) trzeba bylo
dyspozycje o planowaniu "nieodnowienia karty" skladac wczesniej niz 3
miesiace od daty jej wygasniecia.

Mina kierowniczki oddzialu, ktora PO (!!!) przyjeciu mojej  rezygnacji
z KK przy koncu jej waznosci, poinformowala mnie triumfalnie, ze
oplata za odnowienie i tak bedzie pobrana i zostala zripostowana
informacja, ze mam na pismie potwierdzenie sprzed kilku miesiecy
przyjecia dyspozycji o nieodnawianiu, byla bezcenna :)

Data: 2012-08-17 09:25:51
Autor: Kamil Jońca
mBank zastrzeżenie MC Gold
[...]

Czyli debetową. A wątek zacząłeś o kredytówce.

[...]

No, to chyba od zawsze było
[...]

Za kartę Cię nie skasują, tak przynajmniej mi się wydaje (bo z niej
zrezygnowałeś). Za to będzie Ci cały czas limit kredytowy wisiał. KJ

GNU is Not Unix

Data: 2012-08-17 10:18:35
Autor: Marx
mBank zastrzeżenie MC Gold
On 17.08.2012 09:25, Kamil Jońca wrote:
Za kartę Cię nie skasują, tak przynajmniej mi się wydaje (bo z niej
zrezygnowałeś). Za to będzie Ci cały czas limit kredytowy wisiał.
Złożyłem wypowiedzenie na mLinii:
-czy moge dostac potwierdzenie o rozwiazaniu umowy?
-tak za 15zl
-a dostane jakas informacje, np na maila, ze umowa sie rozwiazala?
-nie
-ale w sytemie karta zniknie?
-tak
-czyli po tym moge poznac?
-tak
(...)
-na maila dostanie pan informacje o zlozeniu dyspozycji
:)

No i wyslali dokladnie taki jak powiedzieli - o zlozeniu dyspozycji u numerze xxxxx. Dopisac o co chodzilo - juz nie raczyli. Bo to dopiero za 15zl...

Marx

Ps. Karta zniknie dopiero po 3 wyciagu

Data: 2012-08-17 12:04:15
Autor: Matt
mBank zastrzeżenie MC Gold
On Fri, 17 Aug 2012 10:18:35 +0200, Marx <acc.for.news@gmail.com> wrote:

[...]

Cały mbank, od kilku lat porażka, żenada i wyciąganie kasy.
Tak właściwie mbank powtórzył historię PKO BP, tylko w szczegółach było  inaczej. Najpierw należy przyciągnąć jak największą ilość klientów a potem  powoli, stopniowo podnosić opłaty i pogarszać jakość obsługi.. Ci co mieli  zrezygnować to już odeszli, zostali tylko ci klienci, którzy nie moga  odejść lub im się nie chce. Obecnie mbank to taki sam bankozaur jak PKO BP.

Matt

Data: 2012-08-17 03:16:14
Autor: Kris
mBank zastrzeżenie MC Gold
W dniu piątek, 17 sierpnia 2012 12:04:15 UTC+2 użytkownik Matt napisał:
[...]

Pewnie masz sporo racji. Ja konto w mBank mam od kilku ładnych lat, służy mio głównie do szybkich płatnosci. Co do opłat to kasuja mnie 1zł miesięcznie za polecenie zapłaty, więcej nic nie wyciagneli odemnie;)
Powoli przenosze się do Synca ze względu na 5% zwrotów za zakupy. Niestety interfejs mbanku jest przyjazniejszy i bardziej intuicyjny, Sync to troche prowizorka.
Np ostatnio zaologowałem sie do Synca a w drugim oknie przeglądatrki zalogowałem sie na konto żony. I nie wiem jak to się stało ale byłem zalogowany na koncie żony a salda były z mojego konta;)

Data: 2012-08-16 13:47:21
Autor: gregor
mBank zastrzeżenie MC Gold
W dniu 2012-08-16 12:44, Marx pisze:
[...]

poczytaj regulamin a jak nie chcesz to sobie zrezygnuj z karty via WWW

gregor

mBank zastrzeĹźenie MC Gold