mBank zastrzeżenie MC Gold

Data: 2012-08-16 10:13:15
Autor: gregor
mBank zastrzeżenie MC Gold
W dniu 2012-08-16 09:27, Marx pisze:
Witam
W związku z tym iż otrzymałem Kindle i nie potrzebuję karty której
wznowienie kosztuje 200zł rocznie - zastrzegłem ją korzystając z opcji
"rezygnacja". Czy jest to wystarczający krok do zamknięcia karty, czy
tez czekajÄ… mnie jeszcze jakieÅ› niespodzianki?
Marx

wydaje mi się, że powinieneś poczekać do końca sierpnia bo mBank ma wpłacić jeszcze kasę na konto zgodnie z regulaminem, a później zadzwonić do konsultanta i z nim wypowiedzieć umowę

gregor

Data: 2012-08-16 08:46:27
Autor: mohonk
mBank zastrze¿enie MC Gold
gregor <gregor@szu.pl> napisa³(a):

wydaje mi się, że powinieneś poczekać do końca sierpnia bo mBank ma wpłacić jeszcze kasę na konto zgodnie z regulaminem, a później
zadzwonić
do konsultanta i z nim wypowiedzieć umowę

O jak± kasê chodzi, bo chyba co¶ przeoczy³em w tej promocji?

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-08-16 15:18:46
Autor: gregor
mBank zastrze¿enie MC Gold
W dniu 2012-08-16 10:46, mohonk pisze:
[...]

z t± kas± chyba przesadzi³em 319netto za kindla + 35 PLN to jest 354 PLN i od tego podatek 10% tj 35.4 PLN i o tej kwocie by³a mowa w regulaminie, chyba to ju¿ wszystko od mBanku

dziêkujê i polecam siê na przysz³o¶æ
gregor

mBank zastrzeżenie MC Gold