Data: 2011-08-10 12:53:04 | |
Autor: Matt | |
mBank , zestawienie papierowe i InPost | |
On Wed, 10 Aug 2011 11:12:56 +0200, RD <rd@grupy.com1> wrote:
Witajcie, Korzystam z usług operatora telekomunikacyjnego, który faktury przysyła mi inpostem. W ciągu ostatniego 1,5 roku faktury regularnie docierają 2 tygodnie po wydrukowaniu, raz faktura dotarła ok. 4 tygodnie po wydrukowaniu, po terminie płatności a raz w ogóle nie dotarła. Operator moje telefoniczne reklamacje uwzględnił, odsetek od opóźnienia nie naliczył, duplikat brakującej faktury wysłał pocztą polską. Wracając do mbąka, skoro płacisz im za usługę, a bank wybiera sobiego taniego i kiepskiego podwykonawcę to masz do wyboru albo reklamować za każdym razem, albo zrezygnować z tej usługi w banku, albo przenieść się do banku gdzie nie ma takich problemów. Matt |
|