Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   mBank zgubil dyspozycje przekstalcenia rachunku

mBank zgubil dyspozycje przekstalcenia rachunku

Data: 2010-01-28 23:56:28
Autor: Kenny
mBank zgubil dyspozycje przekstalcenia rachunku
Witam,

Dzwonie do mBanku bo minely lekko liczac 2 tyg odkad spedzilem na telefonie dobre pol godziny zapytujac o przeksztalcenie rachunku we wspolny oraz podajac dane wspolwlasciciela (w tym nazwisko panienskie matki!?).

Jakiez jest moje zdziwienie gdy dowiaduje sie, ze zadnej dyspozycji w systemie nie widac. W sumie, moglem sie spodziewac po pindzie, ktora nie potrafila odpowiedziec na wiekszosc pytan lub udzialala bledynch (jak sie pozniej okazalo) informacji.

Ale summa summarum, co byscie zrobili na moim miejscu? W sumie wlasnie mi przyszlo do glowy aby zlozyc reklamacje o tresci: Prosze o realizacje mojej dyspozycji przeksztalcenia rachunku eKonto we wspolny. Umowe prosze sporzadzic na podstawie nagrania mojej przedostatniej rozmowy z mLinia.

(mam nadzieje, ze moga wyszukiwac nagrania po klientach, bo nie pamietam kiedy to bylo)

--
Pozdr.
Kenny

Data: 2010-01-28 23:45:35
Autor: krzysztofsf
mBank zgubil dyspozycje przekstalcenia rachunku
On 28 Sty, 23:56, "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> wrote:
Witam,

Dzwonie do mBanku bo minely lekko liczac 2 tyg odkad spedzilem na telefonie
dobre pol godziny zapytujac o przeksztalcenie rachunku we wspolny oraz
podajac dane wspolwlasciciela (w tym nazwisko panienskie matki!?).

Jakiez jest moje zdziwienie gdy dowiaduje sie, ze zadnej dyspozycji w
systemie nie widac. W sumie, moglem sie spodziewac po pindzie, ktora nie
potrafila odpowiedziec na wiekszosc pytan lub udzialala bledynch (jak sie
pozniej okazalo) informacji.

Ale summa summarum, co byscie zrobili na moim miejscu? W sumie wlasnie mi
przyszlo do glowy aby zlozyc reklamacje o tresci: Prosze o realizacje mojej
dyspozycji przeksztalcenia rachunku eKonto we wspolny. Umowe prosze
sporzadzic na podstawie nagrania mojej przedostatniej rozmowy z mLinia.

(mam nadzieje, ze moga wyszukiwac nagrania po klientach, bo nie pamietam
kiedy to bylo)


Zapewne nagranie z przyczyn technicznych sie nie zachowalo...
Wedlug mnie powinni natychmiast potwierdzac w zlozonych wnioskach
przyjete telefonicznie dyspozycje z opisem czego dotyczyly .
Niektore potwierdzaja - np aktualizacj adanych osobowych.

mBank zgubil dyspozycje przekstalcenia rachunku

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona