Data: 2010-01-28 23:56:28 | |
Autor: Kenny | |
mBank zgubil dyspozycje przekstalcenia rachunku | |
Witam,
Dzwonie do mBanku bo minely lekko liczac 2 tyg odkad spedzilem na telefonie dobre pol godziny zapytujac o przeksztalcenie rachunku we wspolny oraz podajac dane wspolwlasciciela (w tym nazwisko panienskie matki!?). Jakiez jest moje zdziwienie gdy dowiaduje sie, ze zadnej dyspozycji w systemie nie widac. W sumie, moglem sie spodziewac po pindzie, ktora nie potrafila odpowiedziec na wiekszosc pytan lub udzialala bledynch (jak sie pozniej okazalo) informacji. Ale summa summarum, co byscie zrobili na moim miejscu? W sumie wlasnie mi przyszlo do glowy aby zlozyc reklamacje o tresci: Prosze o realizacje mojej dyspozycji przeksztalcenia rachunku eKonto we wspolny. Umowe prosze sporzadzic na podstawie nagrania mojej przedostatniej rozmowy z mLinia. (mam nadzieje, ze moga wyszukiwac nagrania po klientach, bo nie pamietam kiedy to bylo) -- Pozdr. Kenny |
|
Data: 2010-01-28 23:45:35 | |
Autor: krzysztofsf | |
mBank zgubil dyspozycje przekstalcenia rachunku | |
On 28 Sty, 23:56, "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> wrote:
Witam, Zapewne nagranie z przyczyn technicznych sie nie zachowalo... Wedlug mnie powinni natychmiast potwierdzac w zlozonych wnioskach przyjete telefonicznie dyspozycje z opisem czego dotyczyly . Niektore potwierdzaja - np aktualizacj adanych osobowych. |
|