mBank znowu siÄ™ o mnie troszczy

Data: 2013-11-16 00:24:00
Autor: MarekZ
mBank znowu siÄ™ o mnie troszczy
A w szczególności o moją liczbę kliknięć:

Zgodnie z naszymi zapowiedziami, 25 listopada 2013 r. BRE Bank – będący dotąd właścicielem marki mBanku – zmieni się w mBank (nazwą mBanku zostaną też zastąpione marki: MultiBank oraz Private Banking & Wealth Management). Od tego momentu bank będzie działać pod jedną, wspólną nazwą, wywodzącą się z obecnej na polskim rynku od 13 lat marki mBanku.

W efekcie tych zmian obecny serwis internetowy www.mbank.pl zacznie pełnić rolę serwisu internetowego całej Grupy mBanku, co przełoży się na zmiany, o których będziemy informować naszych klientów. Co ważne, na stronach mbank.pl nadal będzie można znaleźć niezbędne informacje na temat dotychczasowej oferty produktów i usług mBanku.

Logowanie do czterech serwisĂłw transakcyjnych

Pierwszą istotną zmianą będzie nowy sposób logowania do banku, rozpoczynający się od wyboru serwisu transakcyjnego.

Ponieważ serwis internetowy mBanku stanie się wspólny dla wszystkich klientów Grupy (m.in. dotychczasowych klientów MultiBanku czy też klientów korporacyjnych), to po kliknięciu w przycisk „Zaloguj” pojawi się pasek z wyborem systemu transakcyjnego:

- Private Banking – dla klientów dawnego BRE Private Banking & Wealth Management
- mBank CompanyNet – dla klientów korporacyjnych (system iBRE)
- mBank – dawny MultiBank – dla obecnych klientów MuliBanku
- mBank – dotychczasowy oraz nowy serwis transakcyjny dla klientów mBanku

Obecni klienci mBanku będą mogli zalogować się do serwisu transakcyjnego wybierając czwartą opcję na liście.

[...]

http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,3266.html?lang=P

Data: 2013-11-16 23:06:42
Autor: vvvvvv
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:l66aef$gbj$1srv13.cyf-kr.edu.pl...
A w szczególności o moją liczbę kliknięć:

(...)

czy ktos w ogole zamierza pozostac klientem nowego mbanku?
caly czas zylem w przekonaniu ze nowy serwis transakcyjny jest tylko dla chetnych, ale naieram coraz wiecej watpliwosci...
jaki bank wyieraja przyszli-byli klienci mbanku?

Data: 2013-11-17 00:44:22
Autor: jj
mBank znowu się o mnie troszczy
nie po to wydali kupę szmalcu na nowe GUI, żeby teraz utrzymywać stary i nowy interfejs. Prędzej czy póĽniej stary zostanie wył±czony. I tak mBank dosyć długo utrzymuje star± wersję. Ja póki można trzymam się starej, a potem co cóż - trzeba się będzie przyzwyczaić do nowej. Mogę zmieniać bank, ale żeby z powodu GUI?

Data: 2013-11-17 18:39:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank znowu się o mnie troszczy

"jj" 361cd4ce-ab36-4b4d-896e-365c977617e1@googlegroups.com

[...]

Ja od długiego czasu przyzwyczajam się do nowej wersji. ;)
Numer telefonu przeniosłem z mBanku do Play, uMerytotuczniłem
konto firmowe, pożegnałem się z kredytówk± mBanku, przymierzam
się do obsługiwania wpłatomatów debetówk± SyneCkow±...

Data: 2013-11-18 00:48:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank znowu się o mnie troszczy

"Eneuel Leszek Ciszewski" l6av54$o9l$1@node1.news.atman.pl

[...]

A teraz sobie przypomniałem o tym, że Rajfi dał mi niemal 4hpln. :)

  https://wnioski.raiffeisen.pl/konto-firmowe_r-direct_lp/

Data: 2013-11-17 10:05:38
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-11-16 23:06, vvvvvv pisze:
[...]

Dopóki mB jest darmowy i niewymagający (wpływów, obrotów, depozytów itp) - to niech se jest, choć zasadniczo jest to martwe konto ze średnim saldem 100zł. To moje pierwsze konto "internetowe" i kilka bardzo okazyjnych i sporadycznych należności mam ustawione na mB i o wielu z nich nie pamiętam, więc przeniesienie/zmiana wymagałaby nieco pracy.
Z pozostałych - do likwidacji pójdzie na razie Mille i EB, zostanie ING, BGŻ i BGŻ-O (bo też naprawdę darmowe).

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-17 11:51:15
Autor: J.F.
mBank znowu się o mnie troszczy
Dnia Sat, 16 Nov 2013 23:06:42 +0100, vvvvvv napisał(a):
(...)
czy ktos w ogole zamierza pozostac klientem nowego mbanku?
caly czas zylem w przekonaniu ze nowy serwis transakcyjny jest tylko dla chetnych, ale naieram coraz wiecej watpliwosci...

Dwoch utrzymywac nie beda ... napisz im co o tym myslisz, ale przyzwyczaj sie do nowego.
Skoro sie jednocza i jeden interfejs ma obslugiwac wszystkie marki, to
interfejs bedzie zmieniany.
Albo im napisz co sie w nowym nie podoba, moze zdaza poprawic :-)

A ja im chyba napisze ze dzien wyczerpania kart kodow bedzie dniem
ostatnim ..

J.

Data: 2013-11-17 11:59:02
Autor: Imka
Dnia Sun, 17 Nov 2013 11:51:15 +0100, J.F. napisał(a):

A ja im chyba napisze ze dzien wyczerpania kart kodow bedzie dniem
ostatnim ..

Zawsze można dokupić ;->
Zdaje siÄ™ 19 zet wg ostatnich podwyĹĽek... ;/

Zapas mam na najbliższe 15 lat, z samej ciekawości konta nie zamknę
dopóki bezpłatne :)

--
Imka

Data: 2013-11-17 13:45:33
Autor: tytu
mBank znowu się o mnie troszczy
Jestem bardzo zadowolony!!!

pozdrawiam

Użytkownik "vvvvvv" <wlewszy@porsche.de> napisał w wiadomo¶ci news:l68q98$1kh$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l66aef$gbj$1srv13.cyf-kr.edu.pl...
A w szczególno¶ci o moj± liczbę kliknięć:

(...)

Data: 2013-11-17 22:02:28
Autor: vvvvvv
mBank znowu się o mnie troszczy
Użytkownik "tytu" <tt_ty_nospam_@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l6aehs$36j$1mx1.internetia.pl...
Jestem bardzo zadowolony!!!

no ja tez, dlatego zalezy mi zeby ten stary system zostal

Data: 2013-11-17 19:21:54
Autor: MarcinF
mBank znowu się o mnie troszczy
W dniu 2013-11-16 00:24, MarekZ pisze:

Obecni klienci mBanku będ± mogli zalogować się do serwisu transakcyjnego
wybieraj±c czwart± opcję na li¶cie.

Ale w czym problem? Jak kto¶ chce logować się prosto i szybko
to i tak korzysta z bezpo¶redniego linku do serwisu transakcyjnego.

Data: 2013-11-18 00:38:42
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sun, 17 Nov 2013 19:21:54 +0100, MarcinF napisał(a):

[...]

Żeby nie było zbyt łatwo, to chyba pamiętaj± wybór po ciasteczku. I nawet
po wej¶ciu bezpo¶rednio na https://www.mbank.com.pl/ trzeba dodatkowo
klikn±ć "dotychczasowy serwis".

Za jaki¶ miesi±c może wprowadz± grę zręczno¶ciow± "traf w przycisk zaloguj
się" w ramach przekonywania opornych ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-11-18 08:11:15
Autor: WAM
mBank znowu się o mnie troszczy
On Mon, 18 Nov 2013 00:38:42 +0100, Borys Pogoreło
<borys@pl.edu.leszno> wrote:

Żeby nie było zbyt łatwo, to chyba pamiętaj± wybór po ciasteczku. I nawet
po wej¶ciu bezpo¶rednio na https://www.mbank.com.pl/ trzeba dodatkowo
klikn±ć "dotychczasowy serwis".
Albo drugi raz "pod rz±d" wejsc na bezposredni adres.

WAM

Data: 2013-11-18 09:32:34
Autor: J.F.
Dnia Mon, 18 Nov 2013 00:38:42 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):
[...]

Na razie to
"Zgodnie z naszymi zapowiedziami, 25 listopada 2013 r. [...]

W efekcie tych zmian serwis internetowy mBanku stanie się wspólny dla
wszystkich klientów Grupy mBanku. Oznacza to nowy sposób logowania do
banku, rozpoczynaj±cy się od wyboru serwisu transakcyjnego, z którego
klient chce skorzystać.

Ponadto ze względu na fakt, że wszyscy klienci mBanku maj± już dostęp
do nowego serwisu transakcyjnego oraz aby zmniejszyć liczbę kliknięć
niezbędnych do zalogowania się, domy¶ln± stron± logowania do mBanku
będzie strona nowego serwisu transakcyjnego."

J.

mBank znowu siÄ™ o mnie troszczy