mBank zrezygnuje z tanich stawek?

Data: 2010-04-04 09:23:06
Autor: SNK
mBank zrezygnuje z tanich stawek?
Czy to prawda że najtańsza obecnie w Polsce oferta płaska do wszystkich sieci, czyli telefonia mBanku, definitywnie zostaje rozwiązana w czerwcu (30 czerwca) i wracają do stawek 29gr/min? Takie plotki uporczywie chodzą po sieci...

Data: 2010-04-04 11:32:04
Autor: Liwiusz
SNK pisze:
[...]

   A jaka będzie pogoda za miesiąc?

--
Liwiusz

Data: 2010-04-04 12:03:30
Autor: JanKo
mBank zrezygnuje z tanich stawek?
Agent SNK nadaje:

Takie plotki uporczywie chodzą po sieci...

Zdradze ci tajny adres do sprawdzania plotek w sieci, ale nie wygadaj wszystkim - www.google.pl
Tam sobie sprawdzisz że promocja 19gr/min. została przedłużona.

Data: 2010-04-06 15:56:25
Autor: 1634Racine
mBank zrezygnuje z tanich stawek?
SNK in news:hp9lpp$cs8$1inews.gazeta.pl
[...]

to zdaje sie zle plotki, bowiem "Warunki gwarantowane do 5 stycznia 2011 roku":
http://www.mbankmobile.pl/promocje/19groszy.html

A ja mam tylko 3 pytania [pewnie retorycznymi pozostaną :)
- czy to obecnie w PL faktycznie najtansze dzwonienie komorka-komorka?
- pisza "minuta połączenia do wszystkich sieci 19 gr", a co ze stacjonarnymi?
- Startery z karta sim do kupienia w kioskach?

Data: 2010-04-06 16:32:02
Autor: JanKo
mBank zrezygnuje z tanich stawek?
Agent 1634Racine nadaje:
A ja mam tylko 3 pytania [pewnie retorycznymi pozostaną :)
- czy to obecnie w PL faktycznie najtansze dzwonienie komorka-komorka?

Bez pakietów i do wszystkich PL sieci - tak

- pisza "minuta połączenia do wszystkich sieci 19 gr", a co ze
stacjonarnymi?

Do wszystkich krajowych sieci. Stacjonarnych również.

- Startery z karta sim do kupienia w kioskach?

Nie, przez internet na www.mobile.pl
Najlepiej mieć konto w mBanku.

Data: 2010-04-08 12:37:27
Autor: jogurcik
mBank zrezygnuje z tanich stawek?
Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hpffqc$dba$1inews.gazeta.pl...
Agent 1634Racine nadaje:
[...]

Nawet do pleja, polszmatu i cyfrowego rydza??

Data: 2010-04-08 13:03:53
Autor: Piotr M
Dnia 08-04-2010 o 13:37:27 jogurcik <jogu@rt.pl> napisał(a):

[...]

I tu jest właśnie ciekawostka i zagadka jednocześnie z pytaniem jak to  możliwe.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-08 11:19:24
Autor: olgierd
Dnia Thu, 08 Apr 2010 13:03:53 +0300, Piotr M napisał(a):

Do wszystkich krajowych sieci. Stacjonarnych również.

Nawet do pleja, polszmatu i cyfrowego rydza??

I tu jest właśnie ciekawostka i zagadka jednocześnie z pytaniem jak to
możliwe.

To bardzo proste.
ZTCP "cennik UKE" nie jest ceną minimalną, operatorzy mogą się dogadywać. --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-04-08 13:40:20
Autor: Piotr M
Dnia 08-04-2010 o 14:19:24 olgierd <no.email.no.spam@no.problem>  napisał(a):

[...]

Ale MTR jest już stałe. A jakie jest do ww? Bo jak pamiętam, więcej jak  19gr, ale mogę dobrze nie pamiętać.

Data: 2010-04-08 22:13:40
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-04-08 13:19, olgierd wrote:
[...]

Nie ma żadnego cennika UKE w sieciach komórkowych. Jedyną stawką ustalaną przez UKE jest stawka międzyoperatorska.

Data: 2010-04-09 08:50:52
Autor: Olgierd
mBank zrezygnuje z tanich stawek?
Dnia Thu, 08 Apr 2010 22:13:40 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

[...]

I to właśnie miałem na myśli. MTR nie ma charakteru ceny minimalnej, prawda?

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-04-08 22:12:54
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-04-08 12:03, Piotr M wrote:

I tu jest właśnie ciekawostka i zagadka jednocześnie z pytaniem jak to
możliwe.

A jak to jest możliwe, że np. w TakTaku płacę 14,5 gr za połaczenia do B3, a 49,5 do P4? Też mniej, niż MTR :-)

Data: 2010-04-08 22:33:58
Autor: Piotr M

On 2010-04-08 12:03, Piotr M wrote:

[...]

No właśnie nie wiem.
Aha i gdyby Twoja aktywność polegała tylko na wykonywaniu połączeń do B3  (również bez odbierania jakichkolwiek połączeń) to stale i bez wyjątku  powodowałbyś straty dla operatora?