mBank zwyczajnie spamuje

Data: 2013-05-17 18:43:53
Autor: xbartx
mBank zwyczajnie spamuje

Właśnie ni z tego ni z owego, mimo że mam wyłączone wszystkie możliwe opcje dostałem na maila taki oto chyba "komunikat administracyjny"

-- -
Witaj,

informujemy, że w aplikacji mBanku mOKAZJE na portalu Facebook pojawiła się nowa mOKAZJA.

Przejdź do aplikacji i sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!
-- -

Nie mam u nich żadnej karty ani nie mam też tak zwanego fejsa. Także poleciał forward do spamcop.

--
xbartx

Data: 2013-05-25 09:14:03
Autor: xbartx
mBank zwyczajnie spamuje

I uwolnić się wcale nie jest tak łatwo:

"W nawiązaniu do Pana e-maila najmocniej przepraszam za utrudnienia. Uprzejmie informuję, iż na podstawie zgłoszonego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych zmiany w systemie nastąpią w ciągu 7 dni kalendarzowych. Od momentu zmiany nie będzie Pan otrzymywać reklam związanych z działalnością BRE Banku SA (w tym mBanku)."

Co napiszę coś do nich to praktycznie zaraz dostaję w kółko tego samego maila jak w poście wyżej. Pięknie się zaczyna ten nowy mBank.

--
xbartx

mBank zwyczajnie spamuje