mBike Renegade

Data: 2010-06-08 21:59:23
Autor: Titus Atomicus
mBike Renegade
Witam,
Kolega sie uparl na ten rowerek:
<http://www.flowerbike.pl/product-pol-5367-Rower-XC-MBIKE-Renegade-0-3.ht
ml>
Czy to naprawde musi tyle kosztowac? Osrzet przeciez taki sobie...
TA

Data: 2010-06-08 23:07:39
Autor: ToMasz
mBike Renegade
[...]
jeśli naprawde waży 13.2kg to _MUSI_ tyle kosztować i ( jak na górala z
amorem) jest wart tej ceny. Możesz mu w zamian polecić ramblera z
rometu, ale tu mamy 2kg wiecej, i cena 1100zł

ToMasz

Data: 2010-06-09 11:41:01
Autor: Szewc
mBike Renegade
W dniu 2010-06-08 21:59, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Czy to naprawde musi tyle kosztowac? Osrzet przeciez taki sobie...
TA

No dobra, ale zobacz jaką ma ładną ramę. I popatrz też na wagę. A przecież osprzęt to rzecz do wymiany w normalnej eksploatacji.

pozdr.
szewc

Data: 2010-06-09 14:15:57
Autor: Hokan Ashir
mBike Renegade

Użytkownik "Szewc" <rockoon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hunnl1$j5f$1news.onet.pl...
[...]

Drobna uwaga w kwestii wagi Mbike Renegade. 3 tygodnie temu miałem okazję osobiście zważyć najwyższy model czyli Renegade Evo, który wg strony powinien ważyć 10.5kg. Okazało się, że waga wyniosła 11.5kg, co robi różnicę :).
Nie wiem jak jest z niższymi modelami, ale podejrzewam, że też będą różnice.
A co do ceny to się zgadzam, jest całkiem przyzwoita, za podobnej klasy Speca trzeba wyłożyć min. 200zł więcej.

Pozdrawiam
HA

Data: 2010-06-09 14:49:24
Autor: kml
mBike Renegade

Użytkownik "Hokan Ashir" <hokan.ashir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c0f8608$0$17085$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Stara metoda: waga oczywiście realna ale dla rozmiaru XXS :P Wszyscy tak robią :)

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

Data: 2010-06-09 14:56:38
Autor: MadMan
mBike Renegade
Dnia Wed, 9 Jun 2010 14:49:24 +0200, kml napisał(a):

Stara metoda: waga oczywiście realna ale dla rozmiaru XXS :P Wszyscy tak robią :)

1 kg różnicy masy na ramie? Wątpię. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-09 15:10:21
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
mBike Renegade
Dnia 09-06-2010 o 14:15:57 Hokan Ashir <hokan.ashir@gmail.com> napisał(a):

A co do ceny to się zgadzam, jest całkiem przyzwoita, za podobnej klasy  Speca trzeba wyłożyć min. 200zł więcej.

mylisz zupelnie klasy marek rowerow. jesli Specialized w takiej samej  konfiguracji kosztuje 200zl wiecej to znaczy ze jest tanszy.
to mniejwiecej jakbys powiedzial ze kia jest lepsza niz mercedes bo jest  np 10k tansza a ma takie samo wyposazenie.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-06-09 15:23:03
Autor: kml
mBike Renegade

Użytkownik "Leszek \"QSi\" Pasoń" <cousie@wywalspam.o2.pl> napisał w wiadomości news:op.vd1avjzyfq3tv0qsisport...
[...]

-- -

Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi, ale w tej cenie ten rower jest naprawde OK IMO. Niskie modele scotta/speca/treka/garego wcale nie są nie wiadomo jak fajne a ni nie wiadomo jak tanie. Z resztą, przy takich rowerach (czyli w dobrej cenie) nalepka na ramie to jest najmniej ważna.

Data: 2010-06-09 15:33:58
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
mBike Renegade
Dnia 09-06-2010 o 15:23:03 kml <AflySteX@gaozefta.lp> napisał(a):

[...]

zasadniczo chodzi mi o to co napisalem.
jesli rower ma osprzet taki sam, wazy podobnie i roznica w cenie jest  "niewielka" to lepszy obiektywnie jest ten "lepszej" marki.

Data: 2010-06-09 16:03:40
Autor: KK
mBike Renegade
W dniu 2010-06-09 15:33, Leszek \"QSi\" Pasoń pisze:
[...]

Bo? Rowerery roznia sie tylko naklejka. Mam placic 200zl za naklejke ?

Data: 2010-06-09 09:00:25
Autor: Mancer
mBike Renegade
On 9 Cze, 16:03, KK <x...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-06-09 15:33, Leszek \"QSi\" Pasoń pisze:> Dnia 09-06-2010 o 15:23:03 kml <AflyS...@gaozefta.lp> napisał(a):

Bo? Rowerery roznia sie tylko naklejka. Mam placic 200zl za naklejke ?

Nie... Spec da Ci dożywotną gwarancję na ramę. Co prawda tylko dla 1
właściciela i za okazaniem dowodu zakupu. Ale gdy spełniasz te warunki
to wymieniają miło i szybko :)

Data: 2010-06-09 21:18:26
Autor: kml
mBike Renegade

Użytkownik "Mancer" <w.przybysz@gmail.com> napisał w wiadomości news:93bdc7d4-04f0-458c-b2cc-d12acf5670dcw31g2000yqb.googlegroups.com...

Nie... Spec da Ci dożywotną gwarancję na ramę. Co prawda tylko dla 1
właściciela i za okazaniem dowodu zakupu. Ale gdy spełniasz te warunki
to wymieniają miło i szybko :)

Mbike daje (?) 5 lat na ramę więc właściwie wychodzi na to samo ponieważ przez 5 lat znakomita większość osób się znudzi i wymieni rower/ramę na inną :) Najgorsze doświadczenia z dożywociem mieli właścieiele cannodale oraz gt czyli firm, którym ciągle się zmieniał dystrybutor w Polsce. Takie rzeczy też trzeba brac pod uwagę..s

Data: 2010-06-10 08:49:16
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
mBike Renegade
Dnia 09-06-2010 o 21:18:26 kml <AflySteX@gaozefta.lp> napisał(a):

[...]

moja poprzednia rama Treka pekla po szesciu latach. rower do tej pory nie  znudzil mi sie. mimo ze dystrybutor w miedzyczasie sie zmienil rowniez w  miare bezproblemowo wymieniono na nowa.
problemy z wymiana przez nowego dystrybutora wynikaly zapewne z  niewlasciwego zrozumienia przez nowa firme funkcji dystrybutora. w  kulturze sprzedazy i reklamacji nasze firmy roznia sie dosc znaczaco od  zachodnich odpowiednikow.

nie wiadomo tez czy firma ktora istnieje 4 lata za nastepne 5 bedzie  rowniez istniala. oczywiscie zycze im jak najlepiej, ale niczego wykluczyc  nie mozna.

Data: 2010-06-10 14:15:31
Autor: kml
mBike Renegade

Użytkownik "Leszek \"QSi\" Pasoń" <cousie@wywalspam.o2.pl> napisał w wiadomości news:op.vd2nweaufq3tv0qsisport...

moja poprzednia rama Treka pekla po szesciu latach. rower do tej pory nie znudzil mi sie. mimo ze dystrybutor w miedzyczasie sie zmienil rowniez w miare bezproblemowo wymieniono na nowa.

Wow! (mówie poważnie bez ironii w kwesti wymiany ramy) 6 lat na jednej ramie? Mój max to ok 4 do 5 lat.

[...]

Słuchaj, a co mnie to obchodzi czy polski nowy dealer rozumie czy nie? NIC. Mnie interesuje czy rama autentycznie zostanie wymieniona na nową i tutaj pojawiają się mega problemy. Dealerem speca był ski team, ale po wesołych akcjach cenowych już nie jest jest rezdyntem speca jest ta sama osoba, która sie tym zajmowała w ST.

BTW: pamiętam dobrze jak koleś nie był w stanie kupić haka do speca i w akcie desperacji napisał do USiA i dostał haki za friko dosyć szybko :)

nie wiadomo tez czy firma ktora istnieje 4 lata za nastepne 5 bedzie rowniez istniala. oczywiscie zycze im jak najlepiej, ale niczego wykluczyc nie mozna.

A wiadomo czy trek się nie zawinie raz dwa bo przykładowo ma sytuację taką jak GM? Mbike rozwija się bardzo dynamicznie i wchodzi w lepsze segmenty i to jest optymistyczne a jak będzie na prawdę to czas pokaże.

Według mnie wszystkie dożywotnie gwarancje etc. są na wyrost i jest to chwyt marketingowy dający złudne poczucie bezpieczeństwa.

Data: 2010-06-10 15:13:10
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
mBike Renegade
Dnia 10-06-2010 o 14:15:31 kml <AflySteX@gaozefta.lp> napisał(a):

Słuchaj, a co mnie to obchodzi czy polski nowy dealer rozumie czy nie?  NIC.
mnie tez to nie obchodzi, dystrybutor przejmuje odpowiedzialnosc, ale jak  widac niektorzy nie kwapia sie zadbac o pierdolki.

Według mnie wszystkie dożywotnie gwarancje etc. są na wyrost i jest to  chwyt marketingowy dający złudne poczucie bezpieczeństwa.

ale i tak lepsza jest zludna dozywotnia niz, prawdziwa 3 czy 5 letnia, w  przypadku gdy w 4 czy 6tym roku peknie ci rama.
jak to ma miejsce czesto w przypadku samochodow czy agd.

Data: 2010-06-10 15:19:38
Autor: kml
mBike Renegade

Użytkownik "Leszek \"QSi\" Pasoń" <cousie@wywalspam.o2.pl> napisał w wiadomości news:op.vd25n8zmfq3tv0qsisport...
[...]

Pamietam kilka wpisów o reklamcji ram z dożywociem i była to opisana droga przez mękę, która wlokła się kila miesięcy vide cannodale i wysyłka do Dani (bodajże). Warto mieć to na uwadze w przypadku marek, którym się zmienił/zmienia dystrybutor krajowy.

[...]

-- -- -- -

I w czym ta złudna jest lepsza skoro w znakomitej większości przypadków kończy się dokładnie tak samo :) Ile osób trzyma paragony etc. które dostają w czasie kupna ramy? Ja znam jedną taką i to jestem ja :D

Jeżeli wiesz, że ta rama to jest TO i wiesz, że będziesz na niej długo jeździć to można mysleć o dożywociu, ale ja nadal traktuje to z przymrużeniem oka ;-)

Data: 2010-06-10 17:00:46
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
mBike Renegade
Dnia 10-06-2010 o 15:19:38 kml <AflySteX@gaozefta.lp> napisał(a):

I w czym ta złudna jest lepsza skoro w znakomitej większości przypadków  kończy się dokładnie tak samo :)

ale nie z twojej(kupujacego) winy, a osoby odpowiedzialnej za wlasciwe  zalatwienie sprawy.

Ile osób trzyma paragony etc. które  dostają w czasie kupna ramy? Ja  znam jedną taką i to jestem ja :D

to jest nas 2ch.

Jeżeli wiesz, że ta rama to jest TO i wiesz, że będziesz na niej długo  jeździć to można mysleć o dożywociu, ale ja nadal traktuje to z  przymrużeniem oka ;-)

tego to nie rozumiem.

Data: 2010-06-10 17:24:32
Autor: kml
mBike Renegade

Użytkownik "Leszek \"QSi\" Pasoń" <cousie@wywalspam.o2.pl> napisał w wiadomości news:op.vd3ankdefq3tv0qsisport...

I w czym ta złudna jest lepsza skoro w znakomitej większości przypadków kończy się dokładnie tak samo :)

ale nie z twojej(kupujacego) winy, a osoby odpowiedzialnej za wlasciwe
zalatwienie sprawy.
===

Bez względu na to kto jest za to odpowiedzialny po stronie sprzedawcy efekt jest taki sam bardzo często: ta dożywotnia gwara okazuje sie być mitem i to jest sens mojej wypowiedzi. Mój znajomy reklamował poisona i trwało to ponad 3 miesiące (na szczęscie w zimę) aż w końcu łaskawcy oddali mu kase. Wyobraź sobie teraz, że odsyłasz ramę pod koniec maja i czekasz, czekasz, czekasz i ciągle ktoś Cię zbywa etc. Ja w takiej sytuacji kupiłbym następną ramę bo nie znasz dnia ani godziny kiedy Twoja sprawa zostanie, o ile zostanie, załatwiona pozytywnie.

Ile osób trzyma paragony etc. które  dostają w czasie kupna ramy? Ja  znam jedną taką i to jestem ja :D

to jest nas 2ch.
===
Spóła ziom :D

[...]

Miałem na myśli to, że jeżeli rama której szukasz jest IDEALNIE tym co sobie wymyśliłeś i wierzysz w to, że naprawdę długo będziesz na niej jeździć to można pomyśleć o kupnie od producenta co daje opcje dożywotniej gwarancji. Pomimo tego, że np spec/trek zapewnia iż wszystko będzie dobrze to ja im i tak nie wierze do końca.
Po prostu.

Data: 2010-06-09 17:10:42
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
mBike Renegade
Dnia 09-06-2010 o 16:03:40 KK <x@o2.pl> napisał(a):

Bo? Rowerery roznia sie tylko naklejka. Mam placic 200zl za naklejke ?

skad wiadomo ze akurat 200 jak nie mamy przykladu tylko rzucona kwote?

Data: 2010-06-09 16:06:21
Autor: Fabian
mBike Renegade
Leszek "QSi" Pasoń pisze:
[...]

A mógłbyś rozwinąć co w nim jest lepsze? Zakładamy, że osprzęt jest
dokładnie ten sam (producent). Zostaje sama rama.

Fabian.

Data: 2010-06-09 17:11:16
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
mBike Renegade
Dnia 09-06-2010 o 16:06:21 Fabian <fabian@niematakiegoadresu.pl>  napisał(a):

A mógłbyś rozwinąć co w nim jest lepsze? Zakładamy, że osprzęt jest
dokładnie ten sam (producent). Zostaje sama rama.

Fabian.

zakladam lepszosc ramy, lepszego producenta.

Data: 2010-06-09 16:23:03
Autor: kml
mBike Renegade

Użytkownik "Leszek \"QSi\" Pasoń" <cousie@wywalspam.o2.pl> napisał w wiadomości news:op.vd1bywiufq3tv0qsisport...
[...]

Sory, ale w przedziale rowerów 1300 zeta to jest kompletna bzdura. Nie wiem w jakim punkcie rower znanego producenta ma być lepszy.

Gdybys był łaskaw dla przykładu rzucić linkiem do lepszego roweru to byłbym zobowiązany :)

Data: 2010-06-09 17:13:44
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
mBike Renegade
Dnia 09-06-2010 o 16:23:03 kml <AflySteX@gaozefta.lp> napisał(a):

Sory, ale w przedziale rowerów 1300 zeta to jest kompletna bzdura. Nie  wiem w jakim punkcie rower znanego producenta ma być lepszy.

w dowolnym przedziale cenowym ma to zastosowanie. rower moze byc lepszy w  dowolnym punkcie rozpatrywanego porownania.

Gdybys był łaskaw dla przykładu rzucić linkiem do lepszego roweru to  byłbym zobowiązany :)

mowimy o ogolnikach a nie o przykladowych rowerach, wiec zadnego linka nie  bedzie.
sprawdz do czego odnioslem sie na poczatku i bedziesz wiedzial dlaczego.

Data: 2010-06-09 21:15:20
Autor: kml
mBike Renegade

Użytkownik "Leszek \"QSi\" Pasoń" <cousie@wywalspam.o2.pl> napisał w wiadomości news:op.vd1gk6ktfq3tv0qsisport...

[...]

Mówimy o rowerze za 1300 a nie o dowolonym przedziale cenowym. Naprawdę lepsze są rowery z samej góry kolekcji i wtedy wiadomo za co sie płaci. W rowerach z dołu kolekcji nie dostajesz niczego super lepszego poza firmą i złudnym lepszym samopoczuciem.

mowimy o ogolnikach a nie o przykladowych rowerach, wiec zadnego linka nie bedzie.
prawdz do czego odnioslem sie na poczatku i bedziesz wiedzial dlaczego.

Ogólnie to nie masz racji i według mnie pojechałeś po bandzie ze swoją teorią, która nie ma przełożenia w przypadku roweru takiego Mbike vs. każdy inny producent.

Co do porównania Kia vs. Mercedes to też nie jest ono miarodajne w żaden sposób. W segmenecie cenowym, w którym sprzedaje Kia Motors, jest ona dużo lepsza niż mercedes co widać po wynikach sprzedaży.

Data: 2010-06-09 23:09:22
Autor: ToMasz
mBike Renegade
kml pisze:

Sory, ale w przedziale rowerów 1300 zeta to jest kompletna bzdura. Nie
wiem w jakim punkcie rower znanego producenta ma być lepszy.

(....)

Powtórze to co pisałem na grupie setki razy:
Piasta, suport, shimano/author/giant/merida/mbike _na koszach kulek_,
która kosztuje ok 100zł bedzie mniej trwała niż piasta chińska na
przyzwolitych łożyskach maszynowych (np6200).(najczęsciej za 30% tej
ceny). Ale 98% społeczeństwa wybierze droższe i mniej trwałe rozwiązanie.

Autor wypatrzył sobie rower i zastanawia sie czy warto dopłacić 200zł za
nalepki. Nie nie warto. (chyba ze zaistniały inne okoliczności o których
 nie mam pojęcia)

ToMasz

Data: 2010-06-09 23:22:25
Autor: kml
mBike Renegade

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huovu3$ftf$1inews.gazeta.pl...
kml pisze:

[...]

Zamiast powtarzać napisz coś nowego, najlepiej z sensem.

Pokaż mi piaste shimano na "koszach kulek" bo nie rozumiem co masz na myśli. Od kiedy "tania piasta chińska" jest na "przyzwoitych łożyskach maszynowych"? Ile tych łożysk - 2 w porywach? Można do niej dokupić oś czy bębenek? Masz świadomość tego, że gro piast które możesz kupić wychodzi od jednego producenta i _generalizując_ to w Polska mamy: joy techa (novatec) i shimano. Inne marki to te same produkty z nowym logo czyli bliżniacze rozwiązania.

Autor wypatrzył sobie rower i zastanawia sie czy warto dopłacić 200zł za
nalepki. Nie nie warto. (chyba ze zaistniały inne okoliczności o których
nie mam pojęcia)

Czas zacząć czytać ze zrozumieniem bo coś Ci konkretnie uciekł sens tej dyskusji.

Data: 2010-06-10 11:02:33
Autor: Hokan Ashir
mBike Renegade

[...]

Dobrze że napisałeś "może" być lepszy, lecz wcale nie musi. Przykład Speca jest bardzo dobry do dyskusji, zarówno w okolicach 1300zł jak i 15k zł dopłacasz sporo za nalepkę "Specialized" (nie wspomnę już o niektórych modelach Gianta). w porównaniu z sensowną (podkreślam sensowną) konkurencją.
Specialized Hardrock Sport (bo taki właśnie model zakupił niedawno mój znajomy) nie jest żadnym szałem w porównaniu z MBike, a kosztuje wyraźnie więcej.
W prawie każdym zakresie cenowym jest sporo marek, które sa równe lub lepsze niż Spec, a kosztują mniej. Współczynnik lansu i hasło "Specialized" działają na wielu jak magnes, więc mogą sobie kowboje pozwolić na więcej, bo i tak się sprzeda.

Pozdrawiam
HA

Data: 2010-06-10 12:12:22
Autor: KuFeL
mBike Renegade
[...]
mbike robi coraz lepsze rowery. W najnowszym MR jest test porównawczy sztywnych rowerów i OIDP to Evo wygrało ten test. To co prawda inne widełki cenowe, ale dobrze o mbike świadczy ogólnie.

Widziałem Evo na żywo. Gdybym miał wolne 5k to nawet chwili bym się nie zastanawiał...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://blog.ku-fel.com / PSN: KuFeL78
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-06-10 14:09:54
Autor: kml
mBike Renegade

Użytkownik "KuFeL" <kufel@spam.o2.spam.pl> napisał w wiadomości news:huqdq6$sau$1inews.gazeta.pl...
[...]

Też widziałem na żywo i rower jest naprawdę ładny, ale kolana mnie nie rzucił. Mówie o samej subiektywnej opinii a nie porównaniu do reszty rynku.

Poza tym rowery Mbike wyglądają naprawde ok.

Data: 2010-06-11 01:48:36
Autor: Norbert
mBike Renegade
On 8 Cze, 21:59, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

a ten Kross Level A4? Osprzęt b. dobry. (wprawdzie amor faktycznie
jest Dart 2, ale za to przerzutka tylna Deore XT) :)
http://rowery.shop.pl/view/154

Data: 2010-06-11 19:09:31
Autor: kml
mBike Renegade

Użytkownik "Norbert" <nstrzelecki@gmail.com> napisał w wiadomości news:5d168e3a-6651-4fdc-a637-089a741fe956i31g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Chciałbym zauważyć, ze jestes na preclu i jest tutaj sporo osób, które kupuje rower "nie na przerzutkę tylną XT" :>

Data: 2010-06-11 10:20:53
Autor: Norbert
mBike Renegade
On 11 Cze, 19:09, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
U ytkownik "Norbert" <nstrzele...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:5d168e3a-6651-4fdc-a637-089a741fe956i31g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

> ml>
> Czy to naprawde musi tyle kosztowac? Osrzet przeciez taki sobie...

a ten Kross Level A4? Osprz t b. dobry. (wprawdzie amor faktycznie
jest Dart 2, ale za to przerzutka tylna Deore XT) :)http://rowery.shop.pl/view/154

==>
Chcia bym zauwa y , ze jestes na preclu i jest tutaj sporo os b, kt re
kupuje rower "nie na przerzutk tyln XT" :>

Chciałbym zauważyć, że czytam via gugel, a moja propozycja jest po
prostu kontrpropozycją do mbike renegade 0.3, który najzwyczajniej ma
gorszy osprzęt w tym rozdaniu. Rozumiem, że ty zdążyłeś wyczytać z
powyższego coś więcej, a może nawet jakieś szczególne upodobania,
tak? ;P

Data: 2010-06-12 09:14:01
Autor: kml
mBike Renegade

Użytkownik "Norbert" <nstrzelecki@gmail.com> napisał w wiadomości news:033a3a89-3b12-48ee-9dda-28280602e157z8g2000yqz.googlegroups.com...

[...]
====

Propozycja jak najbardziej słuszna tyle, że "kupowanie na tylną przerzutkę" tak jak to robi gro osób jest nieco smieszne na preclu :) Pomimo obiegowej opinii etc. tylna przerzutka to, moim zdaniem, nie jest najważniejszy komponent roweru :)

Data: 2010-06-12 01:35:33
Autor: wizja
mBike Renegade
On 12 Cze, 09:14, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

[...]

napisałem o darcie i xt dlatego, że to jedyne różnice w opisie z linku
- amor gorszy, przerzutka lepsza (niż w opisie) i tyle :)

pax pax

ps. nie siedzę na preclu ;>

Data: 2010-06-13 16:45:35
Autor: Titus Atomicus
mBike Renegade
In article <huvc39$fgg$1@inews.gazeta.pl>, "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

[...]

Ale wlasnie, ze jest. W tym sensie, ze jako najbardziej widoczny jest jako taki traktowany zarowno przez wiekszosc kupujacych, jak i firmy produkujace rowery.

TA

Data: 2010-06-13 18:54:29
Autor: kml
mBike Renegade

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-74824A.16453513062010news.onet.pl...
Ale wlasnie, ze jest.
W tym sensie, ze jako najbardziej widoczny jest jako taki traktowany
zarowno przez wiekszosc kupujacych, jak i firmy produkujace rowery.

Wiem. Za każdym razem jak ktoś znajomy kupuje rower to zaczyna się "a zobacz, że z tyłu jest SHIMANO XT". Nie powiem, ze mnie to nie rozczula w pewien sposób :)

Data: 2010-06-15 14:45:28
Autor: Titus Atomicus
mBike Renegade
In article <hv32fk$s23$1@inews.gazeta.pl>, "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> [...]

Wiem. Za każdym razem jak ktoś znajomy kupuje rower to zaczyna się "a zobacz, że z tyłu jest SHIMANO XT". Nie powiem, ze mnie to nie rozczula w pewien sposób :)

No, ale sam widzisz, ze tylna przerzutka to jakis wyznacznik.
Nie slyszalem, zeby jakis producent pakowal w innym miejscu roweru jakis wyzszy komponent niz tylna przerzutka.

TA

Data: 2010-06-15 16:26:30
Autor: W
mBike Renegade

[...]