mBike Renegade

Data: 2010-06-10 12:12:22
Autor: KuFeL
mBike Renegade
W dniu 2010-06-08 21:59, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Kolega sie uparl na ten rowerek:
<http://www.flowerbike.pl/product-pol-5367-Rower-XC-MBIKE-Renegade-0-3.ht
ml>
Czy to naprawde musi tyle kosztowac? Osrzet przeciez taki sobie...
TA
mbike robi coraz lepsze rowery. W najnowszym MR jest test porównawczy sztywnych rowerów i OIDP to Evo wygrało ten test. To co prawda inne widełki cenowe, ale dobrze o mbike świadczy ogólnie.

Widziałem Evo na żywo. Gdybym miał wolne 5k to nawet chwili bym się nie zastanawiał...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://blog.ku-fel.com / PSN: KuFeL78
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-06-10 14:09:54
Autor: kml
mBike Renegade

Użytkownik "KuFeL" <kufel@spam.o2.spam.pl> napisał w wiadomości news:huqdq6$sau$1inews.gazeta.pl...
[...]

Też widziałem na żywo i rower jest naprawdę ładny, ale kolana mnie nie rzucił. Mówie o samej subiektywnej opinii a nie porównaniu do reszty rynku.

Poza tym rowery Mbike wyglądają naprawde ok.

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

mBike Renegade