mBike Renegade

Data: 2010-06-11 01:48:36
Autor: Norbert
mBike Renegade
On 8 Cze, 21:59, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Kolega sie uparl na ten rowerek:
<http://www.flowerbike.pl/product-pol-5367-Rower-XC-MBIKE-Renegade-0-3.ht
ml>
Czy to naprawde musi tyle kosztowac? Osrzet przeciez taki sobie...
TA

a ten Kross Level A4? Osprzęt b. dobry. (wprawdzie amor faktycznie
jest Dart 2, ale za to przerzutka tylna Deore XT) :)
http://rowery.shop.pl/view/154

Data: 2010-06-11 19:09:31
Autor: kml
mBike Renegade

Użytkownik "Norbert" <nstrzelecki@gmail.com> napisał w wiadomości news:5d168e3a-6651-4fdc-a637-089a741fe956i31g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

===

Chciałbym zauważyć, ze jestes na preclu i jest tutaj sporo osób, które kupuje rower "nie na przerzutkę tylną XT" :>

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

Data: 2010-06-11 10:20:53
Autor: Norbert
mBike Renegade
On 11 Cze, 19:09, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
U ytkownik "Norbert" <nstrzele...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:5d168e3a-6651-4fdc-a637-089a741fe956i31g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

> ml>
> Czy to naprawde musi tyle kosztowac? Osrzet przeciez taki sobie...

a ten Kross Level A4? Osprz t b. dobry. (wprawdzie amor faktycznie
jest Dart 2, ale za to przerzutka tylna Deore XT) :)http://rowery.shop.pl/view/154

==>
Chcia bym zauwa y , ze jestes na preclu i jest tutaj sporo os b, kt re
kupuje rower "nie na przerzutk tyln XT" :>

Chciałbym zauważyć, że czytam via gugel, a moja propozycja jest po
prostu kontrpropozycją do mbike renegade 0.3, który najzwyczajniej ma
gorszy osprzęt w tym rozdaniu. Rozumiem, że ty zdążyłeś wyczytać z
powyższego coś więcej, a może nawet jakieś szczególne upodobania,
tak? ;P

Data: 2010-06-12 09:14:01
Autor: kml
mBike Renegade

Użytkownik "Norbert" <nstrzelecki@gmail.com> napisał w wiadomości news:033a3a89-3b12-48ee-9dda-28280602e157z8g2000yqz.googlegroups.com...

[...]
====

Propozycja jak najbardziej słuszna tyle, że "kupowanie na tylną przerzutkę" tak jak to robi gro osób jest nieco smieszne na preclu :) Pomimo obiegowej opinii etc. tylna przerzutka to, moim zdaniem, nie jest najważniejszy komponent roweru :)

Data: 2010-06-12 01:35:33
Autor: wizja
mBike Renegade
On 12 Cze, 09:14, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

[...]

napisałem o darcie i xt dlatego, że to jedyne różnice w opisie z linku
- amor gorszy, przerzutka lepsza (niż w opisie) i tyle :)

pax pax

ps. nie siedzę na preclu ;>

Data: 2010-06-13 16:45:35
Autor: Titus Atomicus
mBike Renegade
In article <huvc39$fgg$1@inews.gazeta.pl>, "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

[...]

Ale wlasnie, ze jest. W tym sensie, ze jako najbardziej widoczny jest jako taki traktowany zarowno przez wiekszosc kupujacych, jak i firmy produkujace rowery.

TA

Data: 2010-06-13 18:54:29
Autor: kml
mBike Renegade

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-74824A.16453513062010news.onet.pl...
Ale wlasnie, ze jest.
W tym sensie, ze jako najbardziej widoczny jest jako taki traktowany
zarowno przez wiekszosc kupujacych, jak i firmy produkujace rowery.

Wiem. Za każdym razem jak ktoś znajomy kupuje rower to zaczyna się "a zobacz, że z tyłu jest SHIMANO XT". Nie powiem, ze mnie to nie rozczula w pewien sposób :)

Data: 2010-06-15 14:45:28
Autor: Titus Atomicus
mBike Renegade
In article <hv32fk$s23$1@inews.gazeta.pl>, "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> [...]

Wiem. Za każdym razem jak ktoś znajomy kupuje rower to zaczyna się "a zobacz, że z tyłu jest SHIMANO XT". Nie powiem, ze mnie to nie rozczula w pewien sposób :)

No, ale sam widzisz, ze tylna przerzutka to jakis wyznacznik.
Nie slyszalem, zeby jakis producent pakowal w innym miejscu roweru jakis wyzszy komponent niz tylna przerzutka.

TA

Data: 2010-06-15 16:26:30
Autor: W
mBike Renegade

[...]