mKonto Intensive

Data: 2020-01-20 11:30:10
Autor: kusy
mKonto Intensive
Warto przekształacać, facet z infolini truje i namawia, mam w sumie co m-c wpływy na ponad te 7 tysięcy czyli z opłaty byłbym zwolniony, ale może jakieś inne kruczki mbanku?

Data: 2020-01-20 22:47:03
Autor: Wojciech Bancer
mKonto Intensive
On 2020-01-20, kusy <kusy@interia.pl> wrote:

Warto przekształacać, facet z infolini truje i namawia, mam w sumie co m-c wpływy na ponad te 7 tysięcy czyli z opłaty byłbym zwolniony, ale może jakieś inne kruczki mbanku?

Nie ma kruczków.

Jeśli jesteś w stanie zapewnić takie obroty, to jest to najlepsze konto
w ich ofercie. Ew. lepszy jest tylko pakiet Ja Profesjonalista,
ale ten to już tylko dla wybranych działalności jest.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-01-22 12:38:08
Autor: Poldek
mKonto Intensive
W dniu 2020-01-20 o 11:30, kusy pisze:

Warto przekształacać, facet z infolini truje i namawia, mam w sumie co m-c
wpływy na ponad te 7 tysięcy czyli z opłaty byłbym zwolniony, ale może
jakieś inne kruczki mbanku?

mBank był dobry w przeszłości. Teraz ciągle coś się sypie - klikając po serwisie transakcyjnym co parę kliknięć dostaję "Strona nie istnieje".

Data: 2020-01-22 15:46:51
Autor: J.F.
mKonto Intensive
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:r09c6v$1f1v$1@gioia.aioe.org...
[...]

SOA #1

Ale ... kurwicy mozna dostac z tym nowym ST.
Dzialac dziala, ale znajdz tam potrzebne funkcje ..

I tak do nastepnego ulepszenia.
Kto im te nagrody daje ...

J.

Data: 2020-01-22 19:50:49
Autor: Poldek
mKonto Intensive
W dniu 2020-01-22 o 15:46, J.F. pisze:
[...]

Notorycznie mam

"Strona
nie istnieje
Strona o takim adresie
nie została odnaleziona."

gdy próbuję przejść z profilu indywidualnego na firmowy i vice-versa.

Data: 2020-01-22 23:45:48
Autor: Wojciech Bancer
mKonto Intensive
On 2020-01-22, Poldek <pugilares@intgeria.eu> wrote:

[...]

[...]

Hm. SOA #1.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-01-23 04:11:33
Autor: Dawid Rutkowski
mKonto Intensive
W dniu środa, 22 stycznia 2020 19:50:55 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:
> [...]

Strona o takim adresie
nie została odnaleziona."

gdy próbuję przejść z profilu indywidualnego na firmowy i vice-versa.

No ale co dalej z tą notorycznością?
W końcu jak parę razy poklikasz to "przejdziesz z profilu indywidualnego na firmowy" czy też do tego firmowego w ogóle nie możesz się dostać?
Reklamacja złożona czy tylko żale na grupie wypłakujesz?

Kiedyś nie wyświetlały mi się karty - jakiś mocarz umysłowy chyba nie przewidział, że można mieć więcej niż 3 karty do konta (miałem 4) i pewnie zrobił za małą tablicę i się przepełniało - po reklamacji poprawili.

Data: 2020-01-23 13:26:13
Autor: Poldek
mKonto Intensive

W końcu jak parę razy poklikasz to "przejdziesz z profilu indywidualnego na firmowy" czy też do tego firmowego w ogóle nie możesz się dostać?

Aby przejść do drugiego profilu muszę od nowa się logować ręcznie przechodząc do strony logowania. Działa mi to tak samo na maku, jak i na windowsie 2 szt.

Reklamacja złożona czy tylko żale na grupie wypłakujesz?

Tylko żale wypłakuję.

Data: 2020-01-23 04:39:03
Autor: Dawid Rutkowski
mKonto Intensive
W dniu czwartek, 23 stycznia 2020 13:26:15 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

> [...]

Aby przejść do drugiego profilu muszę od nowa się logować ręcznie przechodząc do strony logowania. Działa mi to tak samo na maku, jak i na windowsie 2 szt.

Hmmm, to jak to jest, masz 2 loginy?
Jeden, który po zalogowaniu wrzuca na "profil indywidualny" - i drugi, który z automatu po zalogowaniu wrzuca "profil firmowy"?

Czy może jeden to login z mBanku-dawnego mBanku, a drugi to login mBanku-dawnego MultiBanku?

> Reklamacja złożona czy tylko żale na grupie wypłakujesz?
> Tylko żale wypłakuję.

Tak czułem, że kochasz mBąk miłością BDSM. To poważne zboczenie, na miarę całowania wołków zbożowych...

Data: 2020-01-24 00:49:09
Autor: Poldek
mKonto Intensive
[...]

Jest jeden login i działało normalnie do 14 września 2019 roku.

Reklamacja złożona czy tylko żale na grupie wypłakujesz?

Tylko żale wypłakuję.

Tak czułem, że kochasz mBąk miłością BDSM. To poważne zboczenie, na miarę całowania wołków zbożowych...

W skrócie, tak.

Data: 2020-02-06 02:07:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mKonto Intensive

"kusy" 5e258132$0$523$65785112@news.neostrada.pl

Warto przekształacać, facet z infolini truje i namawia,

Ano truje i namawia -- także tutaj... ;)

--

mKonto Intensive