mMasakra

Data: 2009-05-25 11:57:22
Autor: Adam Sito
mMasakra
Właśnie otrzymałem meila z mBanku, że na skutek wniesionej przeze mnie reklamacji, została zablokowana ze względów bezpieczeństwa moja karta. Problem w tym, że żadnej reklamacji nie składałem a przez tych p...ów nie mogę teraz wypłacić kasy z konta.
mMasakra po prostu!

--
AS __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4099 (20090525) __________

Data: 2009-05-25 03:10:27
Autor: MałgosiaK
mMasakra
On 25 Maj, 11:57, "Adam Sito" <adams...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

http://www.eset.pllubhttp://www.eset.com

Adam jak sam piszesz masz podaną przyczyne zastrzeżenia karty.
Proponuję kontakt z mLinią żeby wyjaśnić sytuację

Małgorzata Kowalska

Data: 2009-05-25 12:19:42
Autor: Adam Sito
mMasakra
Adam jak sam piszesz masz podaną przyczyne zastrzeżenia karty.
Proponuję kontakt z mLinią żeby wyjaśnić sytuację

W tej sytuacji na mLinię zadzwonię wyłącznie po to żeby zamknąć rachunek.

--
AS __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4099 (20090525) __________

Data: 2009-05-25 12:24:42
Autor: MarekZ
mMasakra
Użytkownik "Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvdrbc$4dp$1news.onet.pl...
Adam jak sam piszesz masz podaną przyczyne zastrzeżenia karty.
Proponuję kontakt z mLinią żeby wyjaśnić sytuację

W tej sytuacji na mLinię zadzwonię wyłącznie po to żeby zamknąć rachunek.

Rozumiem wku*wienie, ale trochę jednak przesadzasz, nie wiadomo co tam się wydarzyło (no i czy karta faktycznie została zastrzeżona).

Citi potrafi zrobić podobny numer bez powiadomienia klienta. A ze strony mBanku nowa karta kurierem bez żadnej opłaty byłaby w tej sytuacji na miejscu (o ile ta stara rzeczywiście została zastrzeżona).

Data: 2009-05-25 12:27:50
Autor: Adam Sito
mMasakra
[...]

Została. Kilka dni temu chciałem wypłacić kasę to mi wyświetliło komunikat "wydawca karty odmówił jej realizacji". Paniki nie podnosiłem, myślałem że jakaś czasowa awaria. No ale po tym meilu wszystko się wyjaśniło...
--
AS __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4099 (20090525) __________

Data: 2009-05-25 13:01:25
Autor: MarekZ
mMasakra
Użytkownik "Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvdrqk$60s$1news.onet.pl...

[...]

No jeśli od zastrzeżenia do maila upłynęło kilka dni to cofam to co napisałem wczesniej. Tragedia.

Data: 2009-05-25 13:43:00
Autor: Adam Sito
mMasakra
No jeśli od zastrzeżenia do maila upłynęło kilka dni to cofam to co napisałem wczesniej. Tragedia.

Wyjaśniło się, jednak chyba poważnie trzeaba się zastanowić nad mEwakuacją.
Otóż reklamację złożyłem nie ja, tylko dział wewnętrzny, pani na partyline widzi treść ale nie nagłówki meila i wie że zostałem poinformowany ale nie wie dokładnie o czym. Się znaczy radio Erewań.
Poszło rzekomo o to, że dział bezpieczeństwa podejrzewa że moja karta mogła zostać skopiowana. No to wystarczyło to napisać w meilu i słowem bym się nie odezwał, a jesli tak to tylko z mPochwałą za czujność. A tu jakieś meile o złożeniu reklamacji, której ja nigdy nie składałem i niepotrzebne podnoszenie ludziom ciśnienia.
--
AS __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4100 (20090525) __________

Data: 2009-05-25 14:02:21
Autor: Tomek Głowacki
mMasakra
Adam Sito pisze:

[...]

To samo miałem. Co ciekawe dostałem tak lakonicznego maila, że pomyślałem początkowo, że jest to jakiś fraud. Nie podpisany, z treścią o pomyślnym przyjęciu mojej reklamacji czy coś.

Partyline nie wiedziało za bardzo co i jak, aż w końcu za drugim czy trzecim "przełączeniem" mnie gdzieś ktoś mi wytłumaczył, że to ze względu na podejrzenie wycieku danych (to akurat miało miejsce i brawo za czujność! płaciłem w sklepie w Australii który potem ładnie się 2 razy skompromitował wyciekiem wszystkich danych o kartach z systemu).

W każdym razie - forma powiadomienia była słaba, bo na początku myślałem, że to żart, potem że fraud bądź pomyłka. Musiałem na własną rękę wydrążyć temat. Aczkolwiek sam fakt godny pochwały, że reagują i coś robią - a mogli by olać.

Pozdr,
tomek

Data: 2009-05-25 17:19:37
Autor: Mithos
mMasakra
Tomek Głowacki pisze:
[...]

dvdcrave.com ? ;)

--
Mithos

Data: 2009-05-25 18:58:49
Autor: Tomek Głowacki
mMasakra
Mithos pisze:
Tomek Głowacki pisze:
[...]

Dokładnie :) Dwa razy, fools... Przeprosili, no ale co z tego - do dziś
smsy dostaję z tej zastrzeżonej karty, że ktoś chce coś kupić gdzieś na
świecie

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-05-25 18:50:17
Autor: Rafał
mMasakra
Tomek Głowacki pisze:
Aczkolwiek sam fakt godny pochwały, że reagują i coś robią - a mogli by olać.

A mój przypadek olali. Choć Visa ponoć była poinformowana. Jedyny plus taki, że oddali potem kasę za nową kartę (ale z powodu wykonanych transakcji, a nie poczucia winy). Więc jak widzisz nie zawsze jest tak różowo.

--
Raf

Data: 2009-05-25 12:18:07
Autor: MarekZ
[...]