mÓj sposÓb na zimno palcÓw nÓg : ]

Data: 2009-12-20 14:38:56
Autor: SN .. AP
mÓj sposÓb na zimno palcÓw nÓg : ]
Ja robie tak: ubieram zwykle normalne skarpety nie grube nie cienkie. 1 para tylko.
Zakladam buty spd mtb (takie podobne jak zwykle shimano nie zadne plastykowe:)
Na buta normalna reklamowke cienka i na tasme przyklejam u gory aby nie wylazilo i nie wlazilo powietrze.
Na to wszystko zakladam ochraniacz taki jak neoprenowy jest tyle ze
zrobilem sobie sam z materialu nie przemakalnego podszytego filcem przy palcach i u góry buta :)
Jak reklamowka jest pod podeszwa to nic nie szkodzi zupelnie - bloki spd spokojnie
reklamowke rozwala w odpowiednich miejscach styku bloka z spd'kiem.
Wazne jest bardzo zeby nie wialo od podeszwy i zeby stopy  sobie parowaly cieplem
i zeby to cale cieplo nie wychodzilo za reklamowke.
Kiedys uzywalem samych neoprenowych ochraniaczy ale to nie bylo to.
Reklamowka jedno razowa na but to moj najlepszy patent.

Data: 2009-12-20 06:32:57
Autor: shoot
mÓj sposÓb na zimno palcÓw nÓg : ]
Odkryłe¶ Vapour Barrier - brawo ;]

http://just-hike.blogspot.com/2009/03/vapour-barrier.html

Data: 2009-12-22 00:37:27
Autor: Adrian S.
shoot wrote:

Odkryłe¶ Vapour Barrier - brawo ;]

http://just-hike.blogspot.com/2009/03/vapour-barrier.html

 Hmm ciekawe, je¶li dobrze rozumiem to skuteczno¶ć jest większa je¶li
bariera jest bliżej ciała (strefa wilgotno¶ci jest mniejsza, a pozostałych
warstw odzieży robi±cych za izolację jest więcej). To znaczy, że je¶li
robimy opcję tani±, z folii i ta¶my klej±cej, to trzeba to założyć jak
najbliżej stóp. Może kto¶ to eksperymentalnie potwierdzić? --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-12-20 19:54:28
Autor: Akarm
SN .. AP napisał:
Ja robie tak: ubieram zwykle normalne skarpety

O, to ciekawe. A w co je ubierasz i dlaczego? ;)
Poza tym napraw klawiaturę. Chyba widzisz jak ona pisze literkę "ó".
Dodatkowo staraj się pisać bez błędów.

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2009-12-20 12:45:11
Autor: Michał Wolff
On 20 Gru, 19:54, "Akarm" <akarmUSUN...@wp.pl> wrote:

O, to ciekawe. A w co je ubierasz i dlaczego? ;)
Poza tym napraw klawiaturę. Chyba widzisz jak ona pisze literkę "ó"..
Dodatkowo staraj się pisać bez błędów.

A Ty przestań wreszcie pouczać ludzi, bo to już Twój n-ty post w tym
gu¶cie. Chcesz uczyć - to zatrudnij się w szkole niespełniony
polonisto.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-12-20 20:53:58
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-12-20, Michał Wolff wrote:
On 20 Gru, 19:54, "Akarm" <akarmUSUN...@wp.pl> wrote:

O, to ciekawe. A w co je ubierasz i dlaczego? ;)
Poza tym napraw klawiaturÄ™. Chyba widzisz jak ona pisze literkÄ™ "Ăł".
Dodatkowo staraj się pisać bez błędów.

A Ty przestań wreszcie pouczać ludzi, bo to już Twój n-ty post w tym
guście. Chcesz uczyć - to zatrudnij się w szkole niespełniony
polonisto.

Karmisz trolla. :)

Data: 2009-12-20 12:58:20
Autor: Michał Wolff
mÓj sposÓb na zimno palcÓw nÓg : ]
On 20 Gru, 21:53, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

Karmisz trolla. :)

Przyganiał kocioł garnkowi...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-12-20 21:00:34
Autor: Jan Srzednicki
wrote:

Karmisz trolla. :)

Przyganiał kocioł garnkowi...

Znaczy, ĹĽe ja go karmiÄ™, ja jestem trollem czy jeszcze coĹ› innego? :P

Data: 2009-12-20 13:02:57
Autor: Michał Wolff
mÓj sposÓb na zimno palcÓw nÓg : ]
On 20 Gru, 22:00, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

Znaczy, że ja go karmię, ja jestem trollem czy jeszcze co¶ innego? :P

A mówi±, że my¶lenie ma przyszło¶ć...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-12-20 21:05:02
Autor: Jan Srzednicki
wrote:

Znaczy, ĹĽe ja go karmiÄ™, ja jestem trollem czy jeszcze coĹ› innego? :P

A mówią, że myślenie ma przyszłość...

Trzeba było od razu, że nie wiesz, co chciałeś powiedzieć.

Data: 2009-12-20 13:24:52
Autor: Michał Wolff
mÓj sposÓb na zimno palcÓw nÓg : ]
On 20 Gru, 22:05, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

Trzeba było od razu, że nie wiesz, co chciałe¶ powiedzieć.

Strzelaj dalej
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-12-20 21:29:38
Autor: Jan Srzednicki
wrote:

Trzeba było od razu, że nie wiesz, co chciałeś powiedzieć.

Strzelaj dalej

AleĹĽ mam ciekawsze rzeczy do roboty, niĹĽ rozgryzanie Twoich problemĂłw z
wysławianiem się bądź egzystencjalnych.

Data: 2009-12-20 13:53:38
Autor: Michał Wolff
mÓj sposÓb na zimno palcÓw nÓg : ]
On 20 Gru, 22:29, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

Ależ mam ciekawsze rzeczy do roboty, niż rozgryzanie Twoich problemów z
wysławianiem się b±dĽ egzystencjalnych.

Chill out man!
Pierwszy dałe¶ się wyprowadzić z równowagi a o to w tej gierce
biegało :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-12-20 22:00:21
Autor: Jan Srzednicki
wrote:

AleĹĽ mam ciekawsze rzeczy do roboty, niĹĽ rozgryzanie Twoich problemĂłw z
wysławianiem się bądź egzystencjalnych.

Chill out man!
Pierwszy dałeś się wyprowadzić z równowagi a o to w tej gierce
biegało :))

Zachowujesz siÄ™ niestosownie do powagi sytuacji.

Data: 2009-12-20 14:08:17
Autor: Michał Wolff
mÓj sposÓb na zimno palcÓw nÓg : ]
On 20 Gru, 23:00, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

Zachowujesz się niestosownie do powagi sytuacji.

No już nie płacz, następnym razem nie dasz się tak łatwo wkręcić...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-12-20 22:12:23
Autor: schliesky
wrote:

Karmisz trolla. :)
Przyganiał kocioł garnkowi...

Znaczy, ĹĽe ja go karmiÄ™, ja jestem trollem czy jeszcze coĹ› innego? :P

Ja to rozumiem tak, że MW samokrytycznie stwierdził, że jest trollem :-)
I cała wasza wymiana ma wtedy sens.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-12-20 23:51:21
Autor: szaman
mÓj sposÓb na zimno palcÓw nÓg : ]
SN .. AP wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Ja robie tak: ubieram zwykle normalne skarpety nie grube nie cienkie. 1 para tylko.

Sprawdzałem wytrzymałość termiczną niedawno zakupionych ochraniaczy Endura MT500. Cienkie skarpety, brak aluwkładki. 90 minut jazdy przy -15 deg. Pod koneic było lekko chłodno w okolicach bloków. Test zaliczony bardzo pozytywnie.

pzodrawiam,
szaman

Data: 2009-12-21 03:42:10
Autor: Henio
mÓj sposÓb na zimno palcÓw nÓg : ]
Też mam dobry sposób - zimowe buty :)

Data: 2009-12-22 00:59:11
Autor: szaman
mÓj sposÓb na zimno palcÓw nÓ g : ]
Henio wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::
Też mam dobry sposób - zimowe buty :)

nie mam takowych. defrostery za drogie...

sz

Data: 2010-01-03 10:55:32
Autor: Rowerex
On 20 Gru 2009, 14:38, "SN .. AP" <mgg...@jadamspam.pl> wrote:
[...]

Próbowałem dzi¶ z woreczkami foliowym. Skarpety założyłem te co
zwykle, na buty worki, a na to ochraniacze neoprenowe. Woreczki
pasowały idealnie, po przyjeĽdzie były na swoim miejscu, wci±ż ciasno
założone na buty.

Efekt? Żaden! Zero jakiejkolwiek poprawy. Po godzinie jazdy palce były
zmarznięte jak zawsze. Dla moich stóp ten patent to lipa niestety.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-01-03 20:10:34
Autor: MadMan
Dnia Sun, 3 Jan 2010 10:55:32 -0800 (PST), Rowerex napisał(a):

Efekt? Żaden! Zero jakiejkolwiek poprawy. Po godzinie jazdy palce były
zmarznięte jak zawsze. Dla moich stóp ten patent to lipa niestety.

Kup lepsze ochraniacze. Ja stosuję 2 pary skarpet (bylejakich z reguły,
nie s± jakie¶ grube) + rogelli hydrotec. Po godzinie dzisiaj najgorzej
było w nogi, bo spodnie cienkie, a debile w samochodach wyprzedzać nie
potrafi±. Normalni kierowcy potrafi±. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-01-03 11:20:48
Autor: Rowerex
On 3 Sty, 20:10, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
> [...]

Kup lepsze ochraniacze. Ja stosuję 2 pary skarpet (bylejakich z reguły,
nie s± jakie¶ grube) + rogelli hydrotec.

Też stosuję 2 pary skarpet, bywa że i 3. Skoro "zwykły" ochraniacz
plus nieprzepuszczalna folia nie pomagaj±, to w cudowne wła¶ciwo¶ci
innych ochraniaczy wierzyć mi się nie chce. Żeby było ciekawiej, to
dużo bardziej mi marznie lewa stopa...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-01-04 00:02:47
Autor: sufa
On 3 Sty, 20:20, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:

[...]

Wspominałem o tym w w±tku http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/browse_thread/thread/8d366cb34a6c2469#
Naprawdę daj± radę. Wczoraj kupiłem w Decathlonie kolejn± partię,
pakowane po pięć par za 20zł - wychodzi 5zł za parę... efekt naprawdę
nie do osi±gnięcia przez skarpety skarpety ochraniacze ochraniacze :)

Jacek

Data: 2010-01-04 00:06:12
Autor: sufa
On 4 Sty, 09:02, sufa <jace...@irc.pl> wrote:

pakowane po pięć par za 20zł - wychodzi 5zł za parę... efekt naprawdę

Sorry, za 25zł ofkoz paczka :)

j.

mÓj sposÓb na zimno palcÓw nÓg : ]