mÓj sposÓb na zimno palcÓw nÓg : ]

Data: 2010-01-03 10:55:32
Autor: Rowerex
mÓj sposÓb na zimno palcÓw nÓg : ]
On 20 Gru 2009, 14:38, "SN .. AP" <mgg...@jadamspam.pl> wrote:
Ja robie tak: ubieram zwykle normalne skarpety nie grube nie cienkie. 1 para
tylko.
Zakladam buty spd mtb (takie podobne jak zwykle shimano nie zadne
plastykowe:)
Na buta normalna reklamowke cienka i na tasme przyklejam u gory aby nie
wylazilo i nie wlazilo powietrze.

Próbowałem dziś z woreczkami foliowym. Skarpety założyłem te co
zwykle, na buty worki, a na to ochraniacze neoprenowe. Woreczki
pasowały idealnie, po przyjeździe były na swoim miejscu, wciąż ciasno
założone na buty.

Efekt? Żaden! Zero jakiejkolwiek poprawy. Po godzinie jazdy palce były
zmarznięte jak zawsze. Dla moich stóp ten patent to lipa niestety.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-01-03 20:10:34
Autor: MadMan
Dnia Sun, 3 Jan 2010 10:55:32 -0800 (PST), Rowerex napisał(a):

Efekt? Żaden! Zero jakiejkolwiek poprawy. Po godzinie jazdy palce były
zmarznięte jak zawsze. Dla moich stóp ten patent to lipa niestety.

Kup lepsze ochraniacze. Ja stosuję 2 pary skarpet (bylejakich z reguły,
nie są jakieś grube) + rogelli hydrotec. Po godzinie dzisiaj najgorzej
było w nogi, bo spodnie cienkie, a debile w samochodach wyprzedzać nie
potrafią. Normalni kierowcy potrafią. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-01-03 11:20:48
Autor: Rowerex
On 3 Sty, 20:10, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
> [...]

Kup lepsze ochraniacze. Ja stosuję 2 pary skarpet (bylejakich z reguły,
nie są jakieś grube) + rogelli hydrotec.

Też stosuję 2 pary skarpet, bywa że i 3. Skoro "zwykły" ochraniacz
plus nieprzepuszczalna folia nie pomagają, to w cudowne właściwości
innych ochraniaczy wierzyć mi się nie chce. Żeby było ciekawiej, to
dużo bardziej mi marznie lewa stopa...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-01-04 00:02:47
Autor: sufa
On 3 Sty, 20:20, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:

[...]

Wspominałem o tym w wątku http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/browse_thread/thread/8d366cb34a6c2469#
Naprawdę dają radę. Wczoraj kupiłem w Decathlonie kolejną partię,
pakowane po pięć par za 20zł - wychodzi 5zł za parę... efekt naprawdę
nie do osiągnięcia przez skarpety skarpety ochraniacze ochraniacze :)

Jacek

Data: 2010-01-04 00:06:12
Autor: sufa
On 4 Sty, 09:02, sufa <jace...@irc.pl> wrote:

pakowane po pięć par za 20zł - wychodzi 5zł za parę... efekt naprawdę

Sorry, za 25zł ofkoz paczka :)

j.

mÓj sposÓb na zimno palcÓw nÓg : ]