mSaver mBanku - Wasze wraĹźenia

Data: 2012-10-03 17:45:43
Autor: Krystek
mSaver mBanku - Wasze wraĹźenia
W sumie niewiele w ostatnim czasie było na pl.biznes.banki o mSaverze. Jakie są Wasze wrażenia (tych, którzy korzystają z tej usługi?) Podzielcie się opiniami na temat tego produktu mBanku.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-10-03 08:49:20
Autor: Piotr Hołda
mSaver mBanku - Wasze wrażenia
W dniu środa, 3 października 2012 17:45:44 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:
W sumie niewiele w ostatnim czasie było na pl.biznes.banki o mSaverze. Jakie są Wasze wrażenia (tych, którzy korzystają z tej usługi?) Podzielcie się opiniami na temat tego produktu mBanku.

Właśnie go zapakowałem kasą, zawiesiłem wpłaty i robi za lokatę.

Data: 2012-10-03 11:42:37
Autor: matebe
[...]

w jakim czasie po podpisaniu umowy o eKonto, otrzymuje się ten mSaver? - dostęp elektroniczny do rachunku technicznego mam, a po mSaverze ani śladu, choć wniosek też go dotyczył

Data: 2012-10-03 12:02:33
Autor: Piotr Hołda
W dniu środa, 3 października 2012 20:42:37 UTC+2 użytkownik matebe napisał:

w jakim czasie po podpisaniu umowy o eKonto, otrzymuje się ten mSaver? - dostęp elektroniczny do rachunku technicznego mam, a po mSaverze ani śladu, choć wniosek też go dotyczył

Kliknij Oszczędności / Regularne oszczędzanie. Czasy, kiedy międzymordzie mBanku było intuicyjne, bezpowrotnie minęły.

Data: 2012-10-03 12:17:42
Autor: matebe
W dniu środa, 3 października 2012 21:02:33 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:
> [...]

Kliknij Oszczędności / Regularne oszczędzanie. Czasy, kiedy międzymordzie mBanku było intuicyjne, bezpowrotnie minęły.

nic z tego:

Oszczędności
Regularne oszczędzanie
mPolisolokaty
mLokaty

w żadnej zakładce słowa o mSaverze nie ma :(

Data: 2012-10-03 21:29:49
Autor: Przemek
[...]

"Regularne oszczędzanie" to właśnie mSaver. Taka zabawa banku z klintem, żeby nie było za łatwo :-)

Data: 2012-10-03 12:37:15
Autor: matebe
W dniu środa, 3 października 2012 21:29:39 UTC+2 użytkownik Przemek napisał:
[...]

żebyś wiedział, widząc na pierwszym planie Twoja emerytura, Przyszłość bliskich ciężko skojarzyć to z 6miesięczną promocją dla nowych klientów i wysokim procentem, którym nigdzie się nie chwalą

Data: 2012-10-04 14:29:03
Autor: Jarek
Użytkownik "matebe" <mateusz.berger@gmail.com> napisał w wiadomości news:2d6e41b8-ee82-48b4-9f8c-97a76f8a12ddgooglegroups.com...
[...]

A informacje o pakiecie do konta jak łatwo się domyślić są w ubezpieczeniach :)

Jarek

Data: 2012-10-03 17:57:12
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-10-03 17:45, Krystek pisze:
[...]

Jakież-tu można mieć opinie?
Wpłaciłem 9200zł, przelałem we wrześniu 1001zł na ekonto, ustawiłem sobie systematyczne oszczędzanie: raz w miesiącu 1zł na mSv, na koniec września naliczyli 7% i wzięli belkę.
Oczywiście ten 1000 od razu (tego samego dnia) wylałem na oprocentowane konto. Zobaczymy co będzie za miesiąc. Manewr z tauzenem oczywiście powtórzę.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-10-03 10:53:14
Autor: Piotr Hołda
W dniu środa, 3 października 2012 17:57:13 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:

Jakież-tu można mieć opinie?

Wpłaciłem 9200zł, przelałem we wrześniu 1001zł na ekonto, ustawiłem sobie systematyczne oszczędzanie: raz w miesiącu 1zł na mSv,

Nie optymalnie :)

Oczywiście ten 1000 od razu (tego samego dnia) wylałem na oprocentowane konto. Zobaczymy co będzie za miesiąc. Manewr z tauzenem oczywiście powtórzę.

Po co ten 1 zł?

Data: 2012-10-03 21:12:41
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-10-03 19:53, Piotr Hołda pisze:

sobie systematyczne oszczędzanie: raz w miesiącu 1zł na mSv,

Nie optymalnie :)

Po co ten 1 zł?

Bo "diabłu ogarek". :)