mSaver w piguce

Data: 2012-10-24 13:25:52
Autor: Waldek
mSaver w piguce
Witam

Koleanka ktra ma "uspione" konto w mBku,
zahaczya mnie dzis o msavera - czyli czym sie to je :)
Looknem wic i widze ze :
- dla obecnych klientw oferuj  - 7% - przez p roku
- trzeba lac min 1kzl co miesiac na ekonto
- trzeba przystapic do "programu"  w wybranym wariancie
  np. zaokrglenia od transakcji
- zdeponowa kwota na mSaver nie powinna przekroczy 10kzl ( dla 7% )

Czy cos przeoczyem ?
a i co z karta, bo o ile wiem ubia zot rybke  ;)
dla nowych klientw (9%) wniosek o karte jest jednym z warunkow

Pozdrawiam

Data: 2012-10-24 04:44:20
Autor: Piotr Hoda
mSaver w piguce
W dniu roda, 24 padziernika 2012 13:26:01 UTC+2 uytkownik Waldek napisa:
[...]

Niby tak ale chwil po zaoeniu konta mona zawiesi wpaty.

- zdeponowa kwota na mSaver nie powinna przekroczy� 10kzl ( dla 7% )

Nie moe przekroczy rwnie po kapitalizacji odsetek.

Data: 2012-10-24 13:46:24
Autor: SQLwiel
mSaver w pigułce
W dniu 2012-10-24 13:44, Piotr Hołda pisze:

- trzeba przystapic do "programu"  w wybranym wariancie

   np. zaokrďż˝glenia od transakcji

Niby tak ale chwilę po założeniu konta można zawiesić wpłaty.

Można co miesiąc lać 1zł.

- zdeponowa kwota na mSaver nie powinna przekroczyďż˝ 10kzl ( dla 7% )

Nie może przekroczyć również po kapitalizacji odsetek.

Tak, uważać!

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-10-24 14:00:05
Autor: Waldek
mSaver w pigułce

Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości news:5087d506$0$26686$65785112news.neostrada.pl...

- zdeponowa kwota na mSaver nie powinna przekroczyďż˝ 10kzl ( dla 7% )

Nie może przekroczyć również po kapitalizacji odsetek.

Tak, uważać!

A co z debetówka ? Musi być czy nie
- mowa tu o "starym" kliencie, bo nowy miec (wziasc)  musi

Data: 2012-10-24 14:16:13
Autor: SQLwiel
mSaver w pigułce
W dniu 2012-10-24 14:00, Waldek pisze:

[...]

Ja, stary jak najbardziej, nie tylko klient - żadnego delfina ani innego śmierdziastwa nie posiadam, a % lecą jak należy.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-10-24 15:51:51
Autor: Waldek
mSaver w pigułce

Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości news:5087dc03$0$1212$65785112news.neostrada.pl...

A co z debetówka ? Musi być czy nie
- mowa tu o "starym" kliencie, bo nowy miec (wziasc) musi

Ja, stary jak najbardziej, nie tylko klient - żadnego delfina ani innego śmierdziastwa nie posiadam, a % lecą jak należy.

I takiez to info jej odsprzedalem - calkowicie bezinteresownie ;)
Jako "najlepsza" opcje poleciłem staly comiesieczny zabor
jakiejs symbolicznej kwoty z eKunta do mSedesa ;)

- Dzieki SQL-u

Pozdrawiam

Data: 2012-11-05 08:13:22
Autor: lolekanabolek
mSaver w pigułce
W dniu 2012-10-24 14:16, SQLwiel pisze:
[...]

a  można gdzieś sprawdzić, czy jest te 7% w promocji czy trzeba na słowo wierzyć mBankowi??

Marcin

Data: 2012-11-05 08:43:24
Autor: lolekanabolek
mSaver w pigułce
W dniu 2012-11-05 08:13, lolekanabolek pisze:

a  można gdzieś sprawdzić, czy jest te 7% w promocji czy trzeba na słowo
wierzyć mBankowi??

dobra, już znalazłem, dla tych co nie wiedzą, trzeba sobie wygenerować pdf z historią mSavera

Marcin

Data: 2012-11-05 08:58:38
Autor: SQLwiel
mSaver w pigułce
W dniu 2012-11-05 08:43, lolekanabolek pisze:

a można gdzieś sprawdzić, czy jest te 7% w promocji czy trzeba na słowo
wierzyć mBankowi??

dobra, już znalazłem, dla tych co nie wiedzą, trzeba sobie wygenerować
pdf z historią mSavera

.... a niech mnie łaskawie ktoś poratuje "pigułką" i oświeci jak to jest z wylewaniem z mSavera? Bo huśtnąłem się w szacunkach i niebezpiecznie zbliżyłem się do 10k.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-05 00:10:10
Autor: Piotr Hoda
mSaver w piguce
W dniu poniedziaek, 5 listopada 2012 08:59:10 UTC+1 uytkownik SQLwiel napisa:
... a niech mnie askawie kto poratuje "piguk" i owieci jak to jest z wylewaniem z mSavera? Bo hutnem si w szacunkach i niebezpiecznie zbliyem si do 10k.

Ja wanie drobn sun wylaem. Co prawna si nie "hutnem" ale mBank mi doliczy niespodziewanie jakie odsetki w chwili przystpienia do promocji.

Data: 2012-11-05 01:43:29
Autor: MrMrooz
mSaver w piguce
No W dniu poniedziaek, 5 listopada 2012 08:59:10 UTC+1 uytkownik SQLwiel napisa:
... a niech mnie askawie kto poratuje "piguk" i owieci jak to jest z wylewaniem z mSavera? Bo hutnem si w szacunkach i niebezpiecznie zbliyem si do 10k.

Normalnie, robisz przelew wasny z mSavera i po sprawie. Tylko pierwszy w miesicu kalendarzowym jest bezpatny. Jak z eMax+, tyle e tu nie masz odbiorcy zdefiniowanego. Pozdrawiam
Micha M

Data: 2012-10-24 22:05:28
Autor: Krzysztof Halasa
mSaver w pigułce
"Waldek" <jakis@tam.mam> writes:

- dla obecnych klientów oferują  - 7% - przez pół roku
- zdeponowa kwota na mSaver nie powinna przekroczyć 10kzl ( dla 7% )

Tzn. w porównaniu z powszechnymi ostatnio lokatami na 6,5% (m.in.
u nich) można tam dostać tych odsetek ile więcej? 25 zł? - Belka
jeszcze.

To chyba bazuje głównie na przewidywanym braku umiejętności liczenia
wśród klientów.

Swoją drogą, ten ich spam w systemie transakcyjnym, że po iluś tam
(15?) latach człowiek zgromadzi 51 kzl (czy jakoś tak - chyba chodzi
o kapitał, nie o sumę odsetek, ale nie pamiętam). Ile razy można to samo
oglądać.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-10-25 11:47:31
Autor: Waldek
mSaver w pigułce

Użytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisał w wiadomości news:m3ehkneiuv.fsfintrepid.localdomain...
"Waldek" <jakis@tam.mam> writes:

[...]

Dla "świerzaczków" oferuja 9% - to działa na wyobrażnie ;P

A gdzies ostatnio czytałem ze pewien student
zywił sie przez jakis czas za 1zl dziennie :)

Pozdro

Data: 2012-10-25 17:40:06
Autor: Zbynek Ltd.
mSaver w piguce
Waldek napisa(a) :
Uytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisa w wiadomoci news:m3ehkneiuv.fsfintrepid.localdomain...
"Waldek" <jakis@tam.mam> writes:

- dla obecnych klientw oferuj  - 7% - przez p roku
- zdeponowa kwota na mSaver nie powinna przekroczy 10kzl ( dla 7% )

Tzn. w porwnaniu z powszechnymi ostatnio lokatami na 6,5% (m.in.
u nich) mona tam dosta tych odsetek ile wicej? 25 z? - Belka
jeszcze.

Dla "wierzaczkw" oferuja 9% - to dziaa na wyobranie ;P

A gdzies ostatnio czytaem ze pewien student
zywi sie przez jakis czas za 1zl dziennie :)

ywi nadal. Do koca padziernika :-) Cel: miesic po 1PLN/dziennie.
Przez 3 tygodnie schud 8 kilo. Czyli przez miesic bdzie 10. Ale akurat jemu nie zaszkodzi. Z filmu wida, e wag pocztkow mia 123!
http://www.joemonster.org/filmy/48193/Jak_przezyc_za_zlotowke_dziennie

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Czowiek zaczyna uywa dopiero wtedy rozumu, gdy kocz mu si wszystkie moliwoci.]

Data: 2012-10-30 13:05:18
Autor: Dbrowski
mSaver w piguce
W dniu 2012-10-24 13:25, Waldek pisze:
[...]

Jeeli zlecasz przelewy z dat przysz to kocwka (zaokrglenie do 10) od tych przeleww po ich wykonaniu nie jest przekazywane na mSaver. W warunkach napisali, e tylko od zlece staych i polece zapaty ale to nieprawda, take od wszystkich innych przeleww z dat przysz.

mSaver w piguce