mSaver z 9% na 5% i teraz na 4,5% - WAŻNE

Data: 2013-03-01 08:54:42
Autor: Benny
mSaver z 9% na 5% i teraz na 4,5% - WAŻNE
Założyłem w grudniu na matkę konto z mBanku z premią 200 zł. Dodatkowo mSaver 9% przez 6 miesięcy. Owszem było w regulaminie, że w razie obniżenia stóp procentowych przez Belkę - oprocentowanie obniży się. Ok, od tego czasu stopy spadły 1-1,25%, a mSaver z 9%, jeszcze z tydzień temu wyświetlało się 5%, a w ostatnich dniach 4,5%. Aż tak duży spadek w stosunku do obniżki s.p. ? W dodatku bez żadnej informacji? Dziadostwo! W dodatku 9% miało być w sytuacji wpływu 1000 zł miesięcznie (który dokonuje), zaś bez tego wpływu 7%. To ile wyniosłoby oprocentowanie bez tego wpływu. 3,5% ??? Ucieczka albo do DB 6% albo obligacji któregoś z banków na Catalyst.

Data: 2013-03-02 16:43:01
Autor: MrMrooz
W dniu piątek, 1 marca 2013 17:54:42 UTC+1 użytkownik Benny napisał:
[...]

Chyba nie spełniłeś wszystkich warunków promocji albo błąd banku. Ja nie zakładałem nowego konta, więc nie mogłem mieć 9% tylko 7%. I cały czas mam 7%.
Zadzwoń, zapytaj, może się dowiesz o co chodzi? Zmiana z 9 na 5 i teraz na 4,5 to nie zmiana związana z obniżkami stóp, ale brak promocyjnego oprocentowania. Wcześniej 5, teraz 4,5 to oprocentowanie dla kwoty poniżej 3 tys.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2013-03-03 12:33:41
Autor: SERG
W dniu 2013-03-03 01:43, MrMrooz pisze:

Chyba nie spełniłeś wszystkich warunków promocji albo błąd banku. Ja nie zakładałem nowego konta, więc nie mogłem mieć 9% tylko 7%. I cały czas mam 7%.
Zadzwoń, zapytaj, może się dowiesz o co chodzi?

Ja również nie załapałem się na 9% jako stary klient, ale potwierdzam że 7% cały czas widnieje mi na rachunku mSaver więc albo bank strzelił babola albo któregoś z warunków promocyjnego oprocentowania nie spełniłeś.

Data: 2013-03-03 12:28:41
Autor: Benny
mSaver z 9% na 5% i teraz na 4,5% - WAŻNE
Najpierw spróbowałem zapytać za pośrednictwem czatu (oczekiwanie 38 min). Panienka nie wiele pomogła, bo nie miała wglądu w konto. Śpiewka o obniżeniu stóp przez radę ble ble oraz żeby na mlinię dryndnąć.

mLinia - panienka mówi że chce gadać z matką. Ja na to że to bez sensu bo matka się nie zna. Ale trza... Matka do słuchawki rzecze: syn się tym zajmuje, proszę z nim rozmawiać. Nie, nie mogę. Ok, dałem głośnomówiący. Najpierw ja mówiłem kwestię, matka powtarzała.
Panienka oczywiście: zgodnie z obniżką stóp procentowych...
Ja na to, więc proszę powiedziec mi ile wynosi obecnie stopa referencyjna i lombardowa. Panienkę zatkało, mówi zaraz sprawdzę. Ja na to nie trzeba, ja pani powiem ( i powiedziałem żeby się nie męczyła ). Zgodnie z regulaminem powinno być nadal 9%, warunki spełnione. (Sprawdzała to 7 min a ja płacę). W końcu doszła do wniosku, że to jakiś błąd i w naszym imieniu złożyła reklamację (chwila cierpliwości 4 min). Czekanie do 30 dni...

Wydoiłem 200 zł, wydoję 9% mSavera (niektóre pożyczki dochodza do tej kwoty, więc mBank piszczy) i uciekam z tego pseudobanku, bez oddziałów, bez infolinii sprawnej i czatu.

Data: 2013-03-04 09:25:00
Autor: pawlin
W dniu 2013-03-03 12:33, SERG pisze:
[...]

w ktorym miejscu jest informacja o oprocentowaniu?

Data: 2013-03-04 09:38:06
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-03-04 09:25, pawlin pisze:

w ktorym miejscu jest informacja o oprocentowaniu?

wyeksportuj sobie historię operacji do pdf
Marcin

Data: 2013-03-03 12:35:48
Autor: SERG

Data: 2013-03-04 02:36:40
Autor: MrMrooz
[...]

O ile mi wiadomo, warunki dla 7% (starzy) i 9% (nowi) były identyczne. Czy oprócz przelewów 1000 zł na eKonto miałeś automatyczne zasilanie mSavera? Taki był wymóg dla starych.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2013-03-04 17:41:33
Autor: osa
W dniu 2013-03-04 11:36, MrMrooz pisze:

Czy oprócz przelewów 1000 zł na eKonto miałeś automatyczne zasilanie mSavera? Taki był wymóg dla starych.

Jestem stary i w moim regulaminie nic o przelewach na mSaver nie ma:

(...) spełnią łącznie następujące warunki:
a) są posiadaczami rachunku oszczędnościowego mSAVER
b) zawnioskują o przystąpienie do promocji poprzez wyrażenie zgody na przystąpienie do promocji na wniosku modyfikacyjnym rachunku mSAVER dostępnym w serwisie transakcyjnym banku.
c) zapewnią wpływ w miesiącu kalendarzowym przystąpienia do Promocji na rachunek eKONTO w mBanku w wysokości nie niższej niż 1000 PLN oraz w każdym kolejnym miesiącu

Data: 2013-03-05 15:02:33
Autor: MrMrooz
W dniu poniedziałek, 4 marca 2013 17:41:33 UTC+1 użytkownik osa napisał:
W dniu 2013-03-04 11:36, MrMrooz pisze:
Jestem stary i w moim regulaminie nic o przelewach na mSaver nie ma:
W metrykę Ci zaglądał nie będę :-), ale może masz rację, choć gdzieś tu na grupie znalazłem, że trzeba wybrać jedną z opcji automagicznego zasilania mSavera. Moja zawodna pamięć podpowiada, że przystępując do promocji, można było wybrać taką opcję, ale czy to było konieczne - nie pamiętam. Więc jeżeli wątkotwórca zasilał eKonto jak trzeba, to pewnie bug w systemie. Może nas oświeci jak się dowie.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2013-03-06 15:54:34
Autor: Maruda
W dniu 2013-03-06 00:02, MrMrooz pisze:
[...]

Ja-tam (też "stary") zasilam, 1zł co miesiąc. W końcu to PSO :)
A bugi w systemie - jak najbardziej. Może i zamierzone. Też doświadczyłem, pisałem tu o tym. Zareklamowałem. Uznali.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-03-06 11:03:22
Autor: Benny
mSaver z 9% na 5% i teraz na 4,5% - WAŻNE
Więc tak (nie zaczyna się zdań od więc, ale w ten sposób można silniej swrócić uwagę czytających):

- co miesiąc wrzucam 1001 zł na ekonto, następnego dnia wypluwam
- 20-tego dnia każdego miesiąc na mSaver wpływa rzecz jasna 1zł
- na mSaver utrzymuje ok 9700-9800

Wszystkie warunki godnie spełnione, aczkolwiek jestem najgorszym z możliwych klientem dla banku (jak wiekszosc na tym forum), więc chcą mi pewnie uprzykrzyć życie. A czy płatność kartą "ma coś do promocyjnego oprocentowania mSavera" ? Chciałbym zamknąć kartę, bo matka ma swoją a nie chcę wykręcać 100 zł miesięcznie dla mBanku.

Data: 2013-03-06 20:22:18
Autor: Maruda
W dniu 2013-03-06 20:03, Benny pisze:
[...]

Nie powinna. Nie mam karty, a mSaver płaci 7%

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-03-06 20:24:13
Autor: SERG
[...]

Ja nie posiadam karty do konta, a na mSaver mam 7% więc karta na pewno jest jednym z warunków promocyjnego %.

Data: 2013-03-06 20:28:07
Autor: SERG
[...]

Nie mam karty od momentu wprowadzenia za nią opłat, a na mSaver mam 7% więc wygląda na to, że karta nie jest warunkiem promocyjnych %.

Data: 2013-03-06 23:31:53
Autor: Bartnick
mSaver z 9% na 5% i teraz na 4,5% - WAŻNE
Cześć,
Ja-tam (też "stary") zasilam, 1zł co miesiąc. W końcu to PSO :)
A bugi w systemie - jak najbardziej. Może i zamierzone. Też doświadczyłem, pisałem tu o tym. Zareklamowałem. Uznali.

Ja też warunki spełniam, dodatkowo zasila się automatycznie 1PLN co miesiąc i niestety oprocentowanie msavera spadło najpierw do 5, a teraz do 4,5%.
Zareklamowałem oczywiście i tak reklamacja wisi sobie już 20 dni.
Jak widać bank koniecznie chce dobić do 30 dni na reklamację.
Działowi reklamacji zabierze pewnie 30 dni, to co panienka na infolinii ustaliła w 15 minut. Żeby nie było te 15 minut opłacone moim połączeniem teledonicznym ;)

Możesz napisać po jakim czasie uznali Ci reklamację?
I czy naliczyli procent od dnia kiedy bezprawnie obniżyli?

Pozdrawiam
Bartnick

mSaver z 9% na 5% i teraz na 4,5% - WAŻNE