[lekki OT] mShell

Data: 2010-05-05 19:07:29
Autor: Grzegorz Krukowski
[lekki OT] mShell
Czy bawił się ktoś z was takim językiem skryptowym pod Symbiana jak
mShell http://www.m-shell.net/

Można to do czegoś praktycznego użyć czy należy traktować jako
ciekawostkę?
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-06 08:34:11
Autor: Dominik & Co
[lekki OT] mShell
Grzegorz Krukowski rzecze:

mShell http://www.m-shell.net/

Można to do czegoś praktycznego użyć czy należy traktować jako
ciekawostkę?

Na szybko przejrzałem dokumentację i wydaje się, że samodzielne
napisanie programu nagrywającego wszystkie rozmowy, filtrującego
połączenia (blacklist) czy sms powinno być proste. A to IMO
bardzo praktyczne rzeczy...

Zna ktoś jakąś fajną klapkę z Symbianem? :-)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-05-06 09:26:00
Autor: Grzegorz Krukowski
[lekki OT] mShell
On Thu, 06 May 2010 08:34:11 +0200, Dominik & Co
<dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> wrote:

[...]
Ha, widzę że myślimy tak samo. Niedługo rozpocznę praktyczne
eksperymanty, a pytam się dlatego, że może ktoś już tym się bawił i
zna słabe punkty tego programu.
--
Grzegorz Krukowski

[lekki OT] mShell