mTransfer - zwrot pieniedzy

Data: 2009-12-28 22:43:34
Autor: b.s.
mTransfer - zwrot pieniedzy
Witam,
Dokonalem zaplaty mTransferem w sklepie internetowym, ale zamowienie nie dalo sie w calosci zrealizowac i sklep chce mi oddac pieniadze tym samym kanalem, jaki otrzymali zaplate czyli przez mTransfer. Przeszukalem forum i strony mBanku i nie ma zadnych informacji, czy takie transakcje moga byc dokonane. Na partyline po dlugich oczekiwaniu na odpowiedz, uslyszalem, ze chyba tak...
Czy ktos juz dostal taki zwrot pieniedzy przez mtransfer?

Data: 2009-12-28 22:48:08
Autor: Grejon
mTransfer - zwrot pieniedzy
b.s. pisze:
[...]

A jaki problem? Pewnie zwrócą na to konto z którego dokonałeś przelewu.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-12-29 09:55:54
Autor: Valdi
mTransfer - zwrot pieniedzy
"b.s." news:hhb79c$fcn$1news.interia.pl

Witam,

Graba!

[...]

Tak. Kilka razy już takie coś przerabiałem, jak np. z rozpędu doładowywałem
konto w telefonie nie za pełne złotówki tylko np. za 5.2. System taki
przelew puszczał, ale potem dostawałem informacje (e-mail od sklepu), że
transakcja nie może zostać zrealizowana i pieniądze zostaną zwrócone na moje
konto.
Czas oczekiwania w moim przypadku nigdy nie przekroczył 7 dni. Cierpliwie
czekaj, kasa wróci na konto.

mTransfer - zwrot pieniedzy