mTransferu z KK via bluecash...c.d.

Data: 2011-11-25 13:11:17
Autor: Damian Niusy
mTransferu z KK via bluecash...c.d.
Witam,

Udało sie komuś potwierdzić że zablokują możliwość mTransferu z KK via
bluecash ?

Bo ja dzisiaj dzwoniłem i do bluecash i do mbanku i nikt nic nie wie na ten
temat i twierdzą że to tylko plotki.

Bo nie wiem co teraz robić, czy wykorzystać jeszcze tylko 24 GP czy czekać
ze spatą :(

Pozdrawiam

Data: 2011-11-25 12:42:51
Autor:
Damian Niusy <ala@wp.pl> napisał(a):
Udało sie komuś potwierdzić że zablokują możliwość mTransferu z KK via
bluecash ?

Wypowiedź pracownika mBanku na 5 i 6 stronie forum
http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/1,989440,mtransfer-z-kk,5.html

Data: 2011-11-25 15:40:41
Autor: Damian Niusy

Użytkownik <aneczka.jedna@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jao2gb$6ng$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dzięki. No tak ciągle zero konkretów :( We wtorek jeszcze jeden telefon z powołaniem się na pracownika banku który sie tam wypowiedział i zobaczymy co powiedzą

Data: 2011-11-25 13:22:25
Autor: MarekZ
mTransferu z KK via bluecash...c.d.
Użytkownik "Damian Niusy" <ala@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ecf85e9$0$1452$65785112@news.neostrada.pl...

Bo nie wiem co teraz robić,

Może baranka?

Data: 2011-11-25 22:37:42
Autor: Simple Man
W dniu 2011-11-25 13:11, Damian Niusy pisze:
Bo nie wiem co teraz robić, czy wykorzystać jeszcze tylko 24 GP czy czekać
ze spatą :(

Ja poczekam do 30.11 i prewencyjnie przesunę sobie datę generowania wyciągu na 28.12. Raz na 3 miesiące (częściej się nie da) taka operacja jest tak czy inaczej opłacalna.

Data: 2011-11-25 22:57:23
Autor: neoniusz
W dniu 25.11.2011 22:37, Simple Man pisze:
[...]

A teraz kiedy ci sie generuje?
Ja mam na jednej karcie wyciag 26 (teraz wyciag wygeneruje sie dopiero 28, bo weekend), a na drugiej 17. I teraz zastanawiam sie czy:
a) na tej pierwszej przesunac generowanie wyciagu na 23
czy moze
b) splacic cala karte teraz za kilka dni, po wygenerowaniu wyciagu i od razu 30.11 znow wyprowadzic cala kwote po raz ostatni (jesli na forum nie zaszla sciema)

Wydaje sie, ze a) bedzie sensowniejsze, bo w b) bede mial 3 dni wiecej odsetek, ale bede musial zaplacic koszty BC teraz... Tylko czy mi przesuna w weekend date generowania.

Z druga karta nie ma problemu, bo na pewno bede przesuwal dzien generowania wyciagu.

Data: 2011-11-25 22:37:23
Autor:
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):
> Ja poczekam do 30.11 i prewencyjnie przesunę sobie datę generowania
> wyciągu na 28.12. Raz na 3 miesiące (częściej się nie da) taka operacja
> jest tak czy inaczej opłacalna.

Domyślam się, że wiedzę o przesuwaniu daty generowania wyciągu czerpiesz z
forum mBankowego - operacja jest opłacalna, o ile opisana tam procedura działa
(bo jeśli nie działa, to jest nieopłacalna: dodatkowe 0.1 % limitu kredytowego
kosztów BC w plecy). A jeśli procedura nie działa?

Data: 2011-11-26 12:25:51
Autor: Simple Man
W dniu 2011-11-25 23:37, assembea@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

Kilka miesięcy temu już coś takiego robiłem i działa jak najbardziej.

Data: 2011-11-26 12:24:47
Autor: Simple Man
W dniu 2011-11-25 22:57, neoniusz pisze:
A teraz kiedy ci sie generuje?

Teraz drugiego (02.12). Poprzednio generował mi się 5 dnia każdego miesiąca ale już raz stosowałem manewr zmiany cyklu właśnie na 2 (a robiłem to chyba albo 3 albo 4). 5 PLN to żaden koszt w tym przypadku (limit karty 100k PLN - w zasadzie całość na lokatach).

Wolę tym razem nie ryzykować, a nuż plotka jest prawdziwa.

mTransferu z KK via bluecash...c.d.