ma kto telefon Media-Tech z androidem?

Data: 2013-04-02 22:36:20
Autor: ToMasz
ma kto telefon Media-Tech z androidem?
witam

reklama:
  Smartphone / telefon Dual SIM
Media-Tech MT7005K Imperius Aero IPS
Dual SIM - obie karty s cay czas aktywne
wsppraca z Aero2
Procesor 2-rdzeniowy MTK6577 2 x 1GHz
grafika Power VR SGX 531
Wywietlacz pojemnociowy IPS 5-punktowy qHD 4,45" 540x960
Pami RAM 512MB
system ANDROID 4.x
WiFi, Bluetooth, GPS/AGPS, 2 x kamera, akcelerometr
Wbudowana pami 4GB + czytnik kart microSDHC do 32GB
Gwarancja: 2 lata

wyglda zachcajco jak na 700z z vat!

Ale jak jest w rzeczywistoci?

Pozdrawiam
ToMasz

Acha, eby nie byo, on jest konkurentem zte grand x in, a nie xperi s albo galaxy3

Data: 2013-04-02 23:00:14
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-02 22:36, ToMasz pisze:
[...]

Nie mam tego telefonu, natomiast zaciekawia mnie opinia e nie ten sprzt nie moe by uytkowym konkurentem dla Sony czy Samsunga? A tak poza tym - jeste pewny e ten telefon obsuguje UMTS 900MHz?

Data: 2013-04-03 00:11:53
Autor: animka
ma ktoś telefon Media-Tech z androidem ?
W dniu 2013-04-02 23:00, Trybun pisze:
W dniu 2013-04-02 22:36, ToMasz pisze:
witam

reklama:
  Smartphone / telefon Dual SIM
Media-Tech MT7005K Imperius Aero IPS
Dual SIM - obie karty są cały czas aktywne
współpraca z Aero2
Procesor 2-rdzeniowy MTK6577 2 x 1GHz
grafika Power VR SGX 531
Wyświetlacz pojemnościowy IPS 5-punktowy qHD 4,45" 540x960
Pamięć RAM 512MB
system ANDROID 4.x
WiFi, Bluetooth, GPS/AGPS, 2 x kamera, akcelerometr
Wbudowana pamięć 4GB + czytnik kart microSDHC do 32GB
Gwarancja: 2 lata

wygląda zachęcająco jak na 700zł z vat!

Ale jak jest w rzeczywistości?

Pozdrawiam
ToMasz

Acha, żeby nie było, on jest konkurentem zte grand x in, a nie xperi s
albo galaxy3

Nie mam tego telefonu, natomiast zaciekawiła mnie opinia że nie ten
sprzęt nie może być użytkowym konkurentem dla Sony czy Samsunga? A tak
poza tym - jesteś pewny że ten telefon obsługuje UMTS 900MHz?

Obsługuje.
Właściwości:
  Dual core 1GHz ARM7 MTK6577
  Power VR SGX 531
  System operacyjny: Android 4.x
  System dwóch kart SIM: WCDMA 2100/900 i GSM 850/900/1800/1900
  Transmisja danych 3G, EDGE, HSDPA, HSUPA
  Karta sieciowa WIFI 802.11 b/g/n
  Bluetooth 2.1
  Mobilny punkt dostępu dla Wi-Fi i Bluetooth
  Wbudowany system nawigacji GPS/AGPS
  Wyświetlacz: 4,45 cala (11,4cm) qHD IPS 540x960 punktów, 16mln kolorów
  Kamery: przód: 0,3Mpix, tył: 5Mpix z autofokusem z dwiema diodami błyskowymi
  5-punktowy szklany panel dotykowy
  Pamięć: 4GB FLASH NAND, 512MB RAM
  Obsługa kart pamięci micro SD do 32GB Sensory: światła, zbliżenia, położenia oraz przyspieszenia
  Bateria: Litowo-jonowa 1950mAh
  Funkcja oszczędzania energii - schedule power ON/OFF
  Wielojęzyczny interfejs
  Interfejs micro USB 2.0
  Waga: 140g (z baterią)
  Rozmiary: 135x69,5x11mm

Aż mi serce ściska, że teraz go sobie nie kupię. Remont mieszkania mnie oskubał całkiem. Jak sobie obliczyłam co pan wykonawca sobie dokupywal do tego co już miałam kupione to wyszło (na kuchnie i łazienkę) 200 kg kleju do glazury albo i więcej, bo jeszcze jakieś kleje i zaprawy były. Kradł co mógł. Wywoził wózkiem niby śmieci do samochodu. A niech się udławi. Oliwa sprawiedliwa. W rezultacie nie starczyło mi już pieniędzy na 2 rzeczy do mieszkania, które mi były potrzebne (np na wycyklinowanie i polakierowanie podłogi, którę mi zniszczył, bo przełaził i balkon (ciął tam w zimie płytki). Oszaleć można, ale cieszę się, że ten etap remontu już zakończony.

--
animka

Data: 2013-04-03 07:11:05
Autor: Iksiński

Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:kjfl3q$gsh$1node1.news.atman.pl...

Oszaleć można, ale cieszę się, że ten etap
remontu już zakończony.

Urzekła mnie Twoja historia...

Data: 2013-04-03 08:23:10
Autor: Tomek
ma ktoś telefon Media-Tech z androidem?
Użytkownik "animka"  napisała:

Remont mieszkania ....

Jak zaczniesz prace wiosenne na działce, to też nam to szczegółowo opisz.

Data: 2013-04-03 18:08:54
Autor: animka
W dniu 2013-04-03 08:23, Tomek pisze:
Użytkownik "animka"  napisała:

Remont mieszkania ....

Jak zaczniesz prace wiosenne na działce, to też nam to szczegółowo opisz.

Nie mam działki. Psa musiałam kiedyś tam pochować na psim cmentarzu. Oczywiście zajmował się tym fachowiec ;-)

--
animka

Data: 2013-04-04 09:49:51
Autor: Chris
ma ktoś telefon Media-Tech z androidem?
animka nabazgrał(a):

[...]

Zagłodziłaś na śmierć ... ?

Data: 2013-04-03 19:09:56
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-03 00:11, animka pisze:

[...]

Czyli jednak obsługuje. A daj spokój z takimi telefonami. Używałem Samsunga Monte i miałem spokojny żywot, telefon robił to czego po nim oczekiwałem. Aż zobaczyłem telefon idealny (na papierze) do moich potrzeb. Kupiłem to badziewie i mój spokój się skończył - co dzień muszę walczyć z tym gniotem. Cały czas coś w nim nie gra. Doszło do tego że wysłanie mms-a za normalna cenę jest wydarzeniem. Jeszcze parę dni i to dziadostwo wyląduje w kartonie w którym trzymam stare telefony. Tak w podsumowaniu na dzień dzisiejszy system dualsim w parze z kartą Aero2 będzie sprawiał tylko problemy.

Nad takimi fachowcami to trzeba by stać z siekierą żeby nie robili fuszerek i nie kradli. Wiem coś o tym bo niedawno wymieniałem dach i tynkowałem dom.

Data: 2013-04-03 21:09:09
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-04-03 19:09, Trybun pisze:
Nad takimi fachowcami to trzeba by stać z siekierą żeby nie robili
fuszerek i nie kradli. Wiem coś o tym bo niedawno wymieniałem dach i
tynkowałem dom.

No i który ma teraz ksywkę "DrwalAA"?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-08 08:15:38
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-03 21:09, $heikh el $hah pisze:
[...]

Nie musi być siekiera, odpowiedniej wielkości młotek wystarczy.

Data: 2013-04-04 15:25:36
Autor: animka
[...]

Nie obsługuje, bo nie ma UMTS :-(

--
animka

Data: 2013-04-08 08:15:02
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-04 15:25, animka pisze:
[...]

WCDMA to inna nazwa UMTS;-)

Data: 2013-04-03 22:43:46
Autor: user
ma ktoś telefon Media-Tech z androidem?

Ty zawsze coś powiesz na temat.

Data: 2013-04-04 07:10:46
Autor: J.F.
ma kto telefon Media-Tech z androidem?
Dnia Wed, 3 Apr 2013 22:43:46 +0200, user napisa(a):
Uytkownik "animka"  napisa w wiadomoci grup
[...]
Ty zawsze co powiesz na temat.

Poniekad na temat. Jak widac lepiej kafelki wykladac, niz produkowac zaawansowana elektronike
:-)

J.

Data: 2013-04-04 15:26:38
Autor: animka
W dniu 2013-04-03 22:43, user pisze:

Użytkownik "animka"  napisał w wiadomości grup

Ty zawsze coś powiesz na temat.

Czasami mi się zdarza  ;-)

--
animka

Data: 2013-04-03 08:51:53
Autor: Chris
ma kto telefon Media-Tech z androidem?
ToMasz nabazgra(a):

Media-Tech MT7005K Imperius Aero IPS
Ale jak jest w rzeczywistoci?

Zwroty s ale mao, podobno kupuj go czsto kierowcy bo ma dual sim, jest duy i moe adnie dziaa jako navi, i przede wszystkim bardzo dugo trzyma na baterii ,,, jak dla mnie za wolny no i ekran nie amoled .. ale ja ma SG3 wic troszk inna liga.
Poza tych jako tel z serii budetowych z dobrymi parametrami warto si zastanowi.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie byo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2013-04-03 22:42:57
Autor: user
ma kto telefon Media-Tech z androidem?

Uytkownik "ToMasz"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:515b4145$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...

Nie sensu kupowa czego co nie minimum 764 M Ramu.
Sam si przekonasz jak ci zacznie telefon klatkowa.

ma kto telefon Media-Tech z androidem?