ma ktos workshop manula do HD sportster z 2002

Data: 2010-02-15 06:44:47
Autor: Odys
ma ktos workshop manula do HD sportster z 2002
Czołem, jak w temacie szukam Workshop manual lub service manual do HD
Sportster z 2002r.

Data: 2010-02-15 22:15:06
Autor: Kuczu
W dniu 2010-02-15 15:44, Odys pisze:
Czołem, jak w temacie szukam Workshop manual lub service manual do HD
Sportster z 2002r.

Jak juz znajdziesz to ja tez poprosze. Generalnie 1986-2003 to to samo. Poszczegolne roczniki roznia sie szczegolami.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-02-15 14:31:44
Autor: Odys
ma ktos workshop manula do HD sportster z 2002
znalazlem cos takiego jak cie interesuje to moge podeslac

 Service Manual do 1998 modele XLH 883 Sportster w pedeefie.

Data: 2010-02-16 02:23:17
Autor: Odys
ma ktos workshop manula do HD sportster z 2002
przeczytaj poczte

Data: 2010-02-16 13:39:05
Autor: Kuczu
ma ktos workshop manula do HD sportster z 2002
W dniu 2010-02-16 11:23, Odys pisze:
przeczytaj poczte

Zassalem, dziekuje.

Data: 2010-02-16 11:35:05
Autor: Kefir
ma ktos workshop manula do HD sportster z 2002
EloU!
"Odys" <odyse_k@tlen.pl> wrote in message news:d75c3340-d0c9-4a9b-9481-1b0cd0fb6494z26g2000yqm.googlegroups.com...
Czołem, jak w temacie szukam Workshop manual lub service manual do HD
Sportster z 2002r.

Pococi manual do czegos co sie nie psuje?  Przy okazji: gratulacje i napisz co zepsules ;)

Data: 2010-02-16 06:28:59
Autor: Odys
ma ktos workshop manula do HD sportster z 2002
On 16 Lut, 11:35, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:
EloU!"Odys" <odys...@tlen.pl> wrote in message
generalnie nic jeszcze nie zepsułem  ale się przymierzam poza tym
lubię mieć literaturę  :)

no i dzięki.

zanabyłem co¶ takiego http://www.youtube.com/watch?v=ekp8KSp2w-A

FAQ:http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
NETYKIETA:http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

Data: 2010-02-16 15:31:50
Autor: Kuczu
W dniu 2010-02-16 11:35, Kefir pisze:

Pococi manual do czegos co sie nie psuje?

Japonce sie podobno nie psuja a coraz to ktos tutaj szuka serwisowki :) Sa nawet cale portale poswiecone tylko temu.

Data: 2010-02-16 07:34:56
Autor: AZ
On 16 Lut, 15:31, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

Japonce sie podobno nie psuja a coraz to ktos tutaj szuka serwisowki :)
Sa nawet cale portale poswiecone tylko temu.

Eee tam po prostu czasem co¶ do poduszki trzeba poczytać.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-16 08:03:54
Autor: Odys
ma ktos workshop manula do HD sportster z 2002

Eee tam po prostu czasem co¶ do poduszki trzeba poczytać.

 no i do kibla rzecz jasna...

Data: 2010-02-16 11:48:23
Autor: AZ
On 16 Lut, 17:03, Odys <odys...@tlen.pl> wrote:
> Eee tam po prostu czasem co¶ do poduszki trzeba poczytać.

 no i do kibla rzecz jasna...
Tak mi się przypomniało : <http://www.youtube.com/watch?v=34FlFPz2QY8>
ale jak dla mnie to harleje wcale nie sa podniecajace, jakis plastik
to rozumiem ale harlej?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-17 14:54:40
Autor: Tytus z fabryki
ma ktos workshop manula do HD sportster z 2002
Siemka

***"Kuczu"
Japonce sie podobno nie psuja a coraz to ktos tutaj szuka serwisowki :)  Sa nawet cale portale poswiecone tylko temu.

No wlasniemy zrucili z przyczepy - wulkan czy jakos tak siem nazywa 1,6.
Trzy lata siem najezdzil i moc stracil.
Chromy rdzewieja - silnik puka - kawasaki panie.

Tytus z fabryki

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4380 (20090829) __________

Data: 2010-02-17 06:15:09
Autor: AZ
On 17 Lut, 14:54, "Tytus z fabryki" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

No wlasniemy zrucili z przyczepy - wulkan czy jakos tak siem nazywa 1,6.
Trzy lata siem najezdzil i moc stracil.
Chromy rdzewieja - silnik puka - kawasaki panie.

Ty to już masz jak±s fobie na te Kawasaki. Szkoda gadać!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-17 15:31:39
Autor: Tytus z fabryki
ma ktos workshop manula do HD sportster z 2002
Siemka

*** "AZ"
Ty to już masz jak±s fobie na te Kawasaki. Szkoda gadać!

Ja mam fobie ??? to przyjadz i zobacz jak sie wala po katach...
BTW negocjuje wykonanie przewodow ham do ZZR 1200 - w oplocie oczywiscie.

Data: 2010-02-17 06:34:57
Autor: AZ
On 17 Lut, 15:31, "Tytus z fabryki" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

Ja mam fobie ??? to przyjadz i zobacz jak sie wala po katach...
Rututnie mnie nie krec±.
BTW negocjuje wykonanie przewodow ham do ZZR 1200 - w oplocie oczywiscie.

Ło, fajnie. Jak co¶ będziesz wiedział daj znać.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-17 15:00:37
Autor: Kefir
ma ktos workshop manula do HD sportster z 2002
Elou!
"Tytus z fabryki" <tytus1@gazeta.pl> wrote in message news:hlgsf3$2pi$1inews.gazeta.pl...
Siemka

***"Kuczu"

*^%"@ij w krzaki... Jednakowoz, KaZeta tysionc 'Police'  bym przytulil - na oldskula ostatnio myncy.

Data: 2010-02-17 15:07:49
Autor: Tytus z fabryki
ma ktos workshop manula do HD sportster z 2002
Siemka

*** "Kefir"
*^%"@ij w krzaki...

Takoz im powiedzialem bo zwalili gruz u mnie na stacji, gonie coby mnie na plytki podlogowe siakas niemoc nie przelazla.

***Jednakowoz, KaZeta tysionc 'Police'  bym przytulil - na oldskula ostatnio myncy.

No ba - z tego co pamietam taki jeden do 200 przyjezdzal - hajlej patrol chyba z Kanady.
Wycofali go ze sluzby po ok 150 kkm bo nowsze modele weszly.
Ja dobrze wspominam GPZ1100UT a moj dyrektor przeklina ten sprzet...

Data: 2010-02-17 06:34:02
Autor: AZ
On 17 Lut, 15:07, "Tytus z fabryki" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

Takoz im powiedzialem bo zwalili gruz u mnie na stacji, gonie coby mnie na
plytki podlogowe siakas niemoc nie przelazla.

Poszukaj wałka odbioru mocy powinien gdzie¶ być, może da się jaki¶
wirnik zapi±ć to można by co¶ poodsnieżać nieco.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-17 15:23:34
Autor: Kefir

"Tytus z fabryki" <tytus1@gazeta.pl> wrote in message news:hlgt7n$5eh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tfuj, strach przyjezdzac.

***Jednakowoz, KaZeta tysionc 'Police'  bym przytulil - na oldskula ostatnio myncy.

No ba - z tego co pamietam taki jeden do 200 przyjezdzal - hajlej patrol chyba z Kanady.

Tak. Kolega ten mial szczura ktory z nim jezdzil za pazucha. Na Trykach szczur tez byl - pamietam scenke gdy pedzlowal jajecznice odlozona obok talerza swego pana.

Wycofali go ze sluzby po ok 150 kkm bo nowsze modele weszly.
Ja dobrze wspominam GPZ1100UT a moj dyrektor przeklina ten sprzet...

A to chyba MouMax moglby cos dla Ciebie zrobic ;) Acha: i Kerkera ma.

Data: 2010-02-17 15:36:13
Autor: Kuczu
W dniu 2010-02-17 15:23, Kefir pisze:

A to chyba MouMax moglby cos dla Ciebie zrobic ;) Acha: i Kerkera ma.

Nie ma a mial i nie UT tylko Horizonta a to calkiem inna bajka.

Data: 2010-02-17 15:53:56
Autor: Kefir

"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:hlgusu$4ee$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-17 15:23, Kefir pisze:

A to chyba MouMax moglby cos dla Ciebie zrobic ;) Acha: i Kerkera ma.

Nie ma a mial i nie UT tylko Horizonta a to calkiem inna bajka.

Boszsz, Wieczmego Nazgula sie pozbyl??!!! Acha: nie rozrozniam, przyznaje. Poczytam.

ma ktos workshop manula do HD sportster z 2002