małe, mocne, do zabawy..

Data: 2010-09-24 01:46:10
Autor: krz
małe, mocne, do zabawy..
PotrzebujÄ™ samochodu "z jajem" :) Na co dzieÅ„ mam Mondeo 2.5 V6 170KM - fajne, ale z racji gabarytów i masy  owe 170KM gdzieÅ› znika.. Zastanawiam siÄ™ zatem nad zakupem drugiej fury - jakiegoÅ› maÅ‚ego, mocnego diabeÅ‚ka, którego przeznaczeniem byÅ‚oby tylko i wyÅ‚Ä…cznie dostarczanie mi adrenaliny i radoÅ›ci z jazdy :>
Wymagania:
- Mała buda - hatchback itp. , kierowca ma mieć wygodnie, a pasażerowie.. jacy pasażerowie? :)
- silnik V6 (ostatecznie VR6, broÅ„ boże żadne japoÅ„skie turbowiertarki R4), moc  - co najmniej 150KM, zalecane koÅ‚o 200 i wiÄ™cej.. :)
- cena.. heh, do 10.000 PLN.

Jedyne co znam, spełniające powyższe kryteria to Alfa Romeo GTV 3.0 V6, no i VW Golf VR6.. Co jeszcze mogło by mnie zainteresować? Zaznaczam, że nie wnikam w trwałość/niezawodność. Zabawka ta ma służyć tylko zabaw na krótkich dystansach :)

Data: 2010-09-23 17:28:54
Autor: Staszek Sosenko
ma³e, mocne, do zabawy..
On 24 Wrz, 01:46, krz <aud_t...@gazeta.pl> wrote:
Potrzebujê samochodu "z jajem" :) Na co dzieñ mam Mondeo 2.5 V6 170KM -
fajne, ale z racji gabarytów i masy  owe 170KM gdzie¶ znika..
Zastanawiam siê zatem nad zakupem drugiej fury - jakiego¶ ma³ego,
mocnego diabe³ka, którego przeznaczeniem by³oby tylko i wy³±cznie
dostarczanie mi adrenaliny i rado¶ci z jazdy :>

A R5 mo¿e byæ? Moim osobistym marzeniem, które prêdzej czy pó¼niej
zrealizujê jest Audi Coupe 2.3 20V - dla samego d¼wiêku silnika by³bym
gotów daæ wiele ;) A 170KM w relatywnie lekkiej budzie (czêsto
Quattro) daje wiele przyjemno¶ci z jazdy :) Za 10KPLN jeste¶ w stanie
wyhaczyæ egzemplarz w naprawdê ³adnym stanie. Pytanie, czy rocznik w
okolicach 93'-95" jest w krêgu Twoich zainteresowañ i czy masz
wystarczaj±co cierpliwo¶ci aby taki znale¼æ.

Pozdrawiam,
Staszek Sosenko [CKMK]
Nissan 100NX 2.0 GTi

Data: 2010-09-24 00:54:47
Autor: to
ma³e, mocne, do zabawy..
begin Staszek Sosenko
A R5 może być? Moim osobistym marzeniem, które prędzej czy później
zrealizuję jest Audi Coupe 2.3 20V - dla samego dźwięku silnika byłbym
gotów dać wiele ;) A 170KM w relatywnie lekkiej budzie (często Quattro)
daje wiele przyjemności z jazdy :) Za 10KPLN jesteś w stanie wyhaczyć
egzemplarz w naprawdÄ™ Å‚adnym stanie. Pytanie, czy rocznik w okolicach
93'-95" jest w kręgu Twoich zainteresowań i czy masz wystarczająco
cierpliwości aby taki znaleźć.

Nie jestem specjalistą od tego modelu, ale Coupe 2.3 20V 170 KM z 93-95 to chyba trzeba sobie samemu ulepić... Po za tym to auto nie będzie dużo szybsze niż jego Mondeo (jeśli w ogóle biorąc pod uwagę wiek i cenę). Jeśli już to jakiejś wersji z turbo poszukać, ale jeśli ma być zdrowa to nie będzie kosztowała 10 tys.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-24 00:08:55
Autor: Staszek Sosenko
ma³e, mocne, do zabawy..
On 24 Wrz, 02:54, to <t...@abc.xyz> wrote:

Nie jestem specjalist± od tego modelu, ale Coupe 2.3 20V 170 KM z 93-95
to chyba trzeba sobie samemu ulepiæ...

Faktycznie, przeliczy³em siê nieco. Wg Wikipedii 20V ³adowali tylko do
B3, a produkcjê tego zakoñczono w '91. Wchodzi zatem w grê B4, w
którym najmocniejszy z "pospolitych" silników to 2.8 174KM. Pytanie,
czy 8.0s do setki pasi autorowi, czy te¿ niekoniecznie. Mocniejsze to
ju¿ tylko S2 (220 lub 230KM), ale sensowny egzemplarz to wydatek na
pewno wiêkszy od zak³adanego bud¿etu.

Pozdrawiam,
Staszek Sosenko [CKMK]
Nissan 100NX 2.0 GTi

Data: 2010-09-24 07:12:48
Autor: to
ma³e, mocne, do zabawy..
begin Staszek Sosenko
Faktycznie, przeliczyłem się nieco. Wg Wikipedii 20V ładowali tylko do
B3, a produkcję tego zakończono w '91. Wchodzi zatem w grę B4, w którym
najmocniejszy z "pospolitych" silników to 2.8 174KM. Pytanie, czy 8.0s
do setki pasi autorowi, czy też niekoniecznie.

8.5 ma w swoim Mondeo więc jaki sens?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-26 13:52:45
Autor: scob
małe, mocne, do zabawy..
W dniu 2010-09-24 09:12, to pisze:
[...]

8,5 vs 6 w s2-ce - jakiś sens jest. No i quattro. A zdrowego da się czipnąć powyżej 250, później już mechaniczne zabawy i 300++ ;)
Tylko jeden problem: wątkopiszca celuje w wolnossący, nawet duży silnik, żeby sie nie pierdzielić.

Data: 2010-09-26 13:00:32
Autor: to
ma³e, mocne, do zabawy..
begin scob
8.5 ma w swoim Mondeo więc jaki sens?

8,5 vs 6 w s2-ce - jakiÅ› sens jest. No i quattro. A zdrowego da siÄ™
czipnąć powyżej 250, później już mechaniczne zabawy i 300++ ;) Tylko
jeden problem: wątkopiszca celuje w wolnossący, nawet duży silnik, żeby
sie nie pierdzielić.

Nie mówię o S2. S2 nie kosztuje 10 tys. Chyba, że takie pospawane z dwóch i jednego przystanka.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-26 14:21:24
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
ma?e, mocne, do zabawy..
Dnia 26.09.2010 scob <997scob@tlen997.pl> napisa³/a:
W dniu 2010-09-24 09:12, to pisze:
begin Staszek Sosenko

Faktycznie, przeliczy?em si? nieco. Wg Wikipedii 20V ?adowali tylko do
B3, a produkcj? tego zako?czono w '91. Wchodzi zatem w gr? B4, w którym
najmocniejszy z "pospolitych" silników to 2.8 174KM. Pytanie, czy 8.0s
do setki pasi autorowi, czy te? niekoniecznie.

8.5 ma w swoim Mondeo wi?c jaki sens?

8,5 vs 6 w s2-ce - jaki? sens jest. No i quattro. A zdrowego da si? czipn?? powy?ej 250, pó?niej ju? mechaniczne zabawy i 300++ ;)
Tylko jeden problem: w?tkopiszca celuje w wolnoss?cy, nawet du?y silnik, ?eby sie nie pierdzieli?.

I oczywi¶cie zdrowe S2 zmie¶ci siê w zak³adanym bud¿ecie... --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-09-24 03:15:01
Autor: Filip KK
małe, mocne, do zabawy..

Nie jestem specjalistÄ… od tego modelu, ale Coupe 2.3 20V 170 KM z 93-95

A może e36 2.8 ? http://allegro.pl/bmw-e36-coupe-2-8-vanos-rarytas-i1245453206.html :) Albo M3 3.2 ponad 300 kucyków.. Tylko znaleźć coś do 10 tyś? Masakra...

Coś jeszcze mi się rzuciło w oczy.. http://allegro.pl/bmw-325-coupe-m-pakiet-220-km-ac-schnitzer-i1237037986.html

Data: 2010-09-24 07:13:34
Autor: to
ma³e, mocne, do zabawy..
begin Filip KK
A może e36 2.8 ?
http://allegro.pl/bmw-e36-coupe-2-8-vanos-rarytas-i1245453206.html :)
Albo M3 3.2 ponad 300 kucyków.. Tylko znaleźć coś do 10 tyś? Masakra...

Za 10 tys. to kupi zajeżdżoną 325, a nie sprawne M3...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-24 09:54:40
Autor: Jurand
małe, mocne, do zabawy..

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:i7gu6o$g8p$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie obcinaj siÄ™ - proponuj od razu Ferrari.

Jurand.

Data: 2010-09-24 00:20:36
Autor: to
ma³e, mocne, do zabawy..
begin krz
- Mała buda - hatchback itp. , kierowca ma mieć wygodnie, a
pasażerowie.. jacy pasażerowie? :)
- silnik V6 (ostatecznie VR6, broń boże żadne japońskie turbowiertarki
[...]

Moim zdaniem ten pomysł jest bez sensu. Mówisz o autach, które mają ledwie ok. sekundę mniej do setki od Twojego Mondeo, w dodatku jeśli mają kosztować 10 tys. to ich stan będzie zapewne kiepski lub zly, więc realne osiągi także. Jak chcesz coś co będzie naprawdę dużo szybsze i nie będzie złomem to musisz wydać na to 20-30 tys.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-23 21:10:00
Autor: ąćęłńóśźż
małe, mocne, do zabawy..
Np. Opel Tigra.
Możesz odkupić od Rutkowskiego, na spacerniaku mu niepotrzebny.

-- -- -

- Mała buda - hatchback itp., kierowca ma mieć wygodnie, a pasażerowie.. jacy pasażerowie?

Data: 2010-09-24 10:58:39
Autor: elmer radi radisson
małe, mocne, do zabawy..
On 2010-09-23 21:10, ąćęłńóśźż wrote:

Np. Opel Tigra.

I ta potworna moc i zawadiacki charakter opla corsy..

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-09-24 01:56:52
Autor: Przemek V
ma³e, mocne, do zabawy..
[...]

Czytaj±c to co piszesz a szczególnie t± czê¶æ zacytowan± powy¿ej to w
grê wchodzi Mazda MX-5 i praktycznie nic innego.

Ca³a reszta i brandzlowanie siê mocami, cylindrami, momentami,
niemieckie to, japoñskie sramto jest g*wno warta je¶li zale¿y ci na
czystej przyjemno¶ci z jazdy za 10 tys z³. Jak siê wypowie tutaj kto¶
kto je¼dzi³ tym autem to potwierdzi to co napisa³em, jak nie je¼dzi³
to bêdzie pitoli³ o danych wyczytanych z tabelek.

Po 10 latach w moich ³apach moja jest warta pewnie z 10 tys z³. a
wci±¿ na naszych drogach potrafi dawaæ wiêcej frajdy ni¿ Ferrari.

Data: 2010-09-24 08:58:15
Autor: Robert Rêdziak
ma³e, mocne, do zabawy..
On Fri, 24 Sep 2010 01:56:52 -0700 (PDT), Przemek V
<przemmvv@gmail.com> wrote:

Czytaj±c to co piszesz a szczególnie t± czê¶æ zacytowan± powy¿ej to w
grê wchodzi Mazda MX-5 i praktycznie nic innego.

 Przemek, ale on chce mieæ sze¶æ cylindrów, bo od szcze¶ciu
 cylindrów lepiej uk³ada siê w spodniach ;)))

Po 10 latach w moich ³apach moja jest warta pewnie z 10 tys z³.

 Biere! :)

 r.
robert rêdziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-09-24 11:38:16
Autor: Jurand
ma³e, mocne, do zabawy..

U¿ytkownik "Robert Rêdziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrni9oq17.brk.rekindrapak.wkurw.org...
<przemmvv@gmail.com> wrote:

[...]

Wrzuci sobie te dwa cylindry na fotel pasa¿era i bêdzie.

Jurand.

Data: 2010-09-24 18:57:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ma³e, mocne, do zabawy..
<przemmvv@gmail.com>  wrote:

[...]

No to wypisz wymaluj Z3. Tylko - znów kasy ma³o.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-09-24 07:58:24
Autor: krzyss
małe, mocne, do zabawy..
W dniu 2010-09-24 01:46, krz pisze:

[...]

Clio SPORT ~2000 ?
Moze V6 nie ma, ale jest dosc lekkie i szybkie. Ciezko bedzie tylko o trafienie nie bitego :)

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2010-09-24 12:50:38
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
ma?e, mocne, do zabawy..
Dnia 24.09.2010 krzyss <krzyss@SPAM-trapkrzyss.com> napisa³/a:
Clio SPORT ~2000 ?
Moze V6 nie ma, ale jest dosc lekkie i szybkie. Ciezko bedzie tylko o trafienie nie bitego :)

Ciê¿ko bêdzie w ogóle trafiæ jak±¶ niezabit± sztukê za 10 kPLN. Jak
szuka³em pó³ roku temu to wszystko kosztowa³o ~15 kPLN z ma³ymi
wyj±tkami. £adne egzemplarze do sprowadzenia +2-3 kPLN wiêcej. --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-09-25 00:12:28
Autor: krzyss
ma?e, mocne, do zabawy..
W dniu 2010-09-24 12:50, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

Ciê¿ko bêdzie w ogóle trafiæ jak±¶ niezabit± sztukê za 10 kPLN. Jak
szuka³em pó³ roku temu to wszystko kosztowa³o ~15 kPLN z ma³ymi
wyj±tkami. £adne egzemplarze do sprowadzenia +2-3 kPLN wiêcej.

Z 4 miesiace temu znalazlem z 2001 w DE za 7000.- z padnietym silnikiem i przebiegiem 86kkm
Do tej pory zaluje ze nie pojechalem :(
Mialem juz Clio RS i wiem ze jako zabawka jest super.

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2010-09-25 15:51:54
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
ma?e, mocne, do zabawy..
Dnia 25.09.2010 krzyss <krzyss@SPAM-trapkrzyss.com> napisa³/a:

Z 4 miesiace temu znalazlem z 2001 w DE za 7000.- z padnietym silnikiem i przebiegiem 86kkm
Do tej pory zaluje ze nie pojechalem :(
Mialem juz Clio RS i wiem ze jako zabawka jest super.

No doliczaj±c jakie¶ 3 kPLN za silnik z Allegro, do tego rozrz±d (z tego
co pamiêtam graty nie s± najtañsze) ~1 kPLN i na koniec przek³adka z 1,5
kPLN wychodzi 12,5. Do tego transport auta do Polski (ciê¿ko powiedzieæ ile bo du¿o zale¿y
od odleg³o¶ci) + op³aty. --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-09-25 17:29:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ma?e, mocne, do zabawy.. (OT - czê¶ciowo).
W dniu 2010-09-25 15:51, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

> Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Adamie, tak z czystej ciekawo¶ci - czym masz opakowanego tego potworka z siga?

Data: 2010-09-25 18:59:11
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
ma?e, mocne, do zabawy.. (OT - czê¶ciowo).
> Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Adamie, tak z czystej ciekawo¶ci - czym masz opakowanego tego potworka z siga?

Xsara 2001.

Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-09-26 15:46:36
Autor: DoQ
ma?e, mocne, do zabawy..
[...]

No chyba ze ma sie szczescie, wie z kim zagadac i jest gdzie tanio naprawic usterki ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-09-26 18:09:39
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
ma?e, mocne, do zabawy..
Dnia 26.09.2010 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisa³/a:
[...]

Zapomnia³e¶, ¿e wypada kupiæ dzia³kê pod nieruchomo¶æ ;-) --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-09-26 19:41:01
Autor: DoQ
ma?e, mocne, do zabawy..
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
No chyba ze ma sie szczescie, wie z kim zagadac i jest gdzie tanio naprawic usterki ;-)
Zapomnia³e¶, ¿e wypada kupiæ dzia³kê pod nieruchomo¶æ ;-)

Przesadzasz, Maciek je¼dzi (chyba) ;-)

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2010-09-26 20:57:31
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
ma?e, mocne, do zabawy..
[...]

Ale ja nie o Macku tylko o Audi S2 za ~10 kPLN. Mackowe Clio te¿ nie
kosztowa³o 10 kPLN gotowe do jazdy AFAIK ;-)

Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-09-26 22:25:05
Autor: DoQ
ma?e, mocne, do zabawy..
[...]

Jakos malo, 12-13 oidp a calkiem calkiem jest:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-09-26 22:31:16
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
ma?e, mocne, do zabawy..
Dnia 26.09.2010 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisa³/a:
Jakos malo, 12-13 oidp a calkiem calkiem jest:)

Wyjatek potwierdzajacy regule, ze okazji nie ma ;) --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-09-24 08:27:02
Autor: gr
ma³e, mocne, do zabawy..
- Ma³a buda - hatchback itp. , kierowca ma mieæ wygodnie, a pasa¿erowie.. jacy pasa¿erowie? :)
- silnik V6 (ostatecznie VR6, broñ bo¿e ¿adne japoñskie turbowiertarki R4), moc  - co najmniej 150KM, zalecane ko³o 200 i wiêcej.. :)
- cena.. heh, do 10.000 PLN.

poszukaj Toyoty Supry z lat 93-95 Turbo, albo Biturbo.
Je¶li uda ci siê zdobyæ niezajechany egzemplarz to zabawa przednia.
Co prawda to R6 ale konstrukcja ceniona na 1/4 mili..
spalanie niestety ok. 16-20 /100
pozdr.
Gr

Data: 2010-09-24 10:27:13
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ma�e, mocne, do zabawy..
W dniu 10-09-24 08:27, gr pisze:
- Ma�a buda - hatchback itp. , kierowca ma mie� wygodnie, a pasa�erowie..
jacy pasa�erowie? :)
- silnik V6 (ostatecznie VR6, bro� bo�e �adne japo�skie turbowiertarki
R4), moc  - co najmniej 150KM, zalecane ko�o 200 i wi�cej.. :)
- cena.. heh, do 10.000 PLN.

poszukaj Toyoty Supry z lat 93-95 Turbo, albo Biturbo.
Je�li uda ci si� zdoby� niezajechany egzemplarz...

Jeśli.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław; GG:291246; skype:kenickie_pl

Data: 2010-09-24 09:25:48
Autor: noker
małe, mocne, do zabawy..
Kupić zdrową (w miarę) budę E30
wsadzić motorek M50/M52
Czerpać radość całymi garściami

Data: 2010-09-24 09:37:29
Autor: Agent
małe, mocne, do zabawy..

Użytkownik "krz" <aud_tekk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7gos3$i98$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja widzę że Ci to Mondeo nie pasi za bardzo. Najpierw chciałeś go sprzedać zaraz po kupnie i zamienić (na Audi S5 bodajże) a teraz szukasz znowu mocniejszego zamiennika. Zamiast wydawać 10 tys na jakiegoś szrota to może sprzedaj Mondka, dołóż te 10 albo więcej i kup coś naprawde mocnego jak Ci tej mocy ciągle brakuje. BTW - gdzie Ty ją chcesz wykorzystać?

Data: 2010-09-24 09:54:11
Autor: Jurand
małe, mocne, do zabawy..

[...]

Fiat Coupe 2.0 turbo. Dużo tańszy w naprawach niż GTV, IMO lepiej jeżdżący.

Jurand.

Data: 2010-09-24 10:21:40
Autor: Tomasz Pyra
małe, mocne, do zabawy..
W dniu 2010-09-24 01:46, krz pisze:
Potrzebuję samochodu "z jajem" :) Na co dzień mam Mondeo 2.5 V6 170KM -
fajne, ale z racji gabarytów i masy owe 170KM gdzieś znika.. Zastanawiam
się zatem nad zakupem drugiej fury - jakiegoś małego, mocnego diabełka,
którego przeznaczeniem byłoby tylko i wyłącznie dostarczanie mi
adrenaliny i radości z jazdy :>
Wymagania:
- Mała buda - hatchback itp. , kierowca ma mieć wygodnie, a
pasażerowie.. jacy pasażerowie? :)
- silnik V6 (ostatecznie VR6, broń boże żadne japońskie turbowiertarki
R4), moc - co najmniej 150KM, zalecane koło 200 i więcej.. :)
- cena.. heh, do 10.000 PLN.

Jedyne co znam, spełniające powyższe kryteria to Alfa Romeo GTV 3.0 V6,
no i VW Golf VR6.. Co jeszcze mogło by mnie zainteresować?

Tu jest ważne pytanie - co ten samochód ma robić.
Jeżeli tylko przyspieszać na prostej i szybko jechać autostradą to ok - bo to nie są "małe lekkie autka".
Ta Alfa waży chyba więcej niż Twoje Mondeo. Golf pewnie niewiele mniej.

Jeżeli chcesz samochód który daje frajdę z jazdy, to w tej klasie ceny i mocy masz w zasadzie tylko Hondy - CRX i Civic. Dalej długo, długo nic.
No ale skoro nie chcesz R4...

Co do frajdy, to może pomyśl jeszcze nad RWD?

Natomiast w tej klasie aut w które celujesz jest jeszcze inny problem - celujesz w bardzo tanie i bardzo sportowe auto.
Takie auta bardzo trudno znaleźć w przyzwoitym stanie. 90% dopadli już w swoje łapy agrotunerzy, obwiesili neonami, spoilerami i jakimiś dziwnymi wynalazkami. Silnik chodzi pewnie na "chip-rezystorze", oddycha przez dziurawy stożek itp. itd. a smarowany jest mineralnym olejem wlanym 5 lat temu.
Do tego takie auta są drogie w utrzymaniu (np. częste wymiany dobrego oleju), a właściciele tanich aut zazwyczaj nie mają na to pieniędzy i takie samochody są dorżnięte. Ani w nich nie ma już tych koni, ani zawieszenia, ani niczego.

Więc tu też licz się z tym, że żeby mieć frajdę z jazdy trzeba będzie po zakupie wymienić hamulce, zawieszenie, często jakaś maglownica, kupić opony. I to nie na zasadzie że "pasuje od 1.4", bo jak sobie dopasujesz elementy od 1.4 to będziesz miał frajdę z 1.4.
A komplet takich części dedykowanych do takich modeli to lubi kosztować.

Data: 2010-09-24 10:36:28
Autor: Jurand
małe, mocne, do zabawy..

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4c9c5f92$0$21009$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jeśli piszesz o Civic do chyba trochę Cię poniosła fantazja ;))

Jurand.

Data: 2010-09-24 11:05:42
Autor: Mario
ma³e, mocne, do zabawy..
Ta Alfa wa¿y chyba wiêcej ni¿ Twoje Mondeo. Golf pewnie niewiele mniej.

vr6 wazy 1,2 - 1,25 tony co przy 170-190 koniach
(zalenie jaka wersja... nie uwzgledniam tego ile ich po latach zostalo :) )

prowadzi sie bardzo dobrze i na prostej i w zakretach ale nie specjalnie znosi predkosci niemiecko-autostradowe ;)

pzdr

małe, mocne, do zabawy..