małe, mocne, do zabawy..

Data: 2010-09-24 07:58:24
Autor: krzyss
małe, mocne, do zabawy..
W dniu 2010-09-24 01:46, krz pisze:

Jedyne co znam, spełniające powyższe kryteria to Alfa Romeo GTV 3.0 V6,
no i VW Golf VR6.. Co jeszcze mogło by mnie zainteresować? Zaznaczam, że
nie wnikam w trwałość/niezawodność. Zabawka ta ma służyć tylko zabaw na
krĂłtkich dystansach :)

Clio SPORT ~2000 ?
Moze V6 nie ma, ale jest dosc lekkie i szybkie. Ciezko bedzie tylko o trafienie nie bitego :)

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2010-09-24 12:50:38
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
ma?e, mocne, do zabawy..
Dnia 24.09.2010 krzyss <krzyss@SPAM-trapkrzyss.com> napisał/a:
Clio SPORT ~2000 ?
Moze V6 nie ma, ale jest dosc lekkie i szybkie. Ciezko bedzie tylko o trafienie nie bitego :)

Ciężko będzie w ogóle trafić jakąś niezabitą sztukę za 10 kPLN. Jak
szukałem pół roku temu to wszystko kosztowało ~15 kPLN z małymi
wyjątkami. Ładne egzemplarze do sprowadzenia +2-3 kPLN więcej. --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-09-25 00:12:28
Autor: krzyss
ma?e, mocne, do zabawy..
W dniu 2010-09-24 12:50, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

Ciężko będzie w ogóle trafić jakąś niezabitą sztukę za 10 kPLN. Jak
szukałem pół roku temu to wszystko kosztowało ~15 kPLN z małymi
wyjątkami. Ładne egzemplarze do sprowadzenia +2-3 kPLN więcej.

Z 4 miesiace temu znalazlem z 2001 w DE za 7000.- z padnietym silnikiem i przebiegiem 86kkm
Do tej pory zaluje ze nie pojechalem :(
Mialem juz Clio RS i wiem ze jako zabawka jest super.

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2010-09-25 15:51:54
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
ma?e, mocne, do zabawy..
Dnia 25.09.2010 krzyss <krzyss@SPAM-trapkrzyss.com> napisał/a:

Z 4 miesiace temu znalazlem z 2001 w DE za 7000.- z padnietym silnikiem i przebiegiem 86kkm
Do tej pory zaluje ze nie pojechalem :(
Mialem juz Clio RS i wiem ze jako zabawka jest super.

No doliczając jakieś 3 kPLN za silnik z Allegro, do tego rozrząd (z tego
co pamiętam graty nie są najtańsze) ~1 kPLN i na koniec przekładka z 1,5
kPLN wychodzi 12,5. Do tego transport auta do Polski (ciężko powiedzieć ile bo dużo zależy
od odległości) + opłaty. --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-09-25 17:29:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ma?e, mocne, do zabawy.. (OT - częściowo).
W dniu 2010-09-25 15:51, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

> Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Adamie, tak z czystej ciekawości - czym masz opakowanego tego potworka z siga?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-09-25 18:59:11
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
ma?e, mocne, do zabawy.. (OT - częściowo).
> Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Adamie, tak z czystej ciekawości - czym masz opakowanego tego potworka z siga?

Xsara 2001.

Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-09-26 15:46:36
Autor: DoQ
ma?e, mocne, do zabawy..
[...]

No chyba ze ma sie szczescie, wie z kim zagadac i jest gdzie tanio naprawic usterki ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-09-26 18:09:39
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
ma?e, mocne, do zabawy..
Dnia 26.09.2010 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał/a:
[...]

Zapomniałeś, że wypada kupić działkę pod nieruchomość ;-) --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-09-26 19:41:01
Autor: DoQ
ma?e, mocne, do zabawy..
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
No chyba ze ma sie szczescie, wie z kim zagadac i jest gdzie tanio naprawic usterki ;-)
Zapomniałeś, że wypada kupić działkę pod nieruchomość ;-)

Przesadzasz, Maciek jeździ (chyba) ;-)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-09-26 20:57:31
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
ma?e, mocne, do zabawy..
[...]

Ale ja nie o Macku tylko o Audi S2 za ~10 kPLN. Mackowe Clio też nie
kosztowało 10 kPLN gotowe do jazdy AFAIK ;-)

Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-09-26 22:25:05
Autor: DoQ
ma?e, mocne, do zabawy..
[...]

Jakos malo, 12-13 oidp a calkiem calkiem jest:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-09-26 22:31:16
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
ma?e, mocne, do zabawy..
Dnia 26.09.2010 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał/a:
Jakos malo, 12-13 oidp a calkiem calkiem jest:)

Wyjatek potwierdzajacy regule, ze okazji nie ma ;) --