Data: 2009-11-08 14:26:09 | |
Autor: Hinek | |
maŁo skuteczny hamulec | |
Użytkownik "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisał Mozesz wnioskowac, ze czas oczyscic tloczki i ewentualnie powierzchnie zacisku wspolpracujaca z nimi. Uszczelki - byc moze. Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2009-11-10 09:04:24 | |
Autor: frank.castle0407@googlemail.com | |
maŁo skuteczny hamulec | |
On Nov 8, 1:26 pm, "Hinek" <hi...@autograf.pl.invalid> wrote:
Użytkownik "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer_bez_sp...@ens.net.pl> napisał przerabialem to u siebie niedawno - czesc tloczkow bedacych "na zewnatrz" ukldu z plynem byla juz mocno skorodowana, poczyscilem ile sie dalo, ale czesc to byly bable rdzy. wytarlem ile sie dalo ale wiem, ze predzej czy pozniej bede musial wymienic tloczki. Cena troche nieciekawa,, ale co tam. Co nie zmienia faktu, ze nie widze jak to moze wplywac na sile hamowania. Teoretycznie gdyby czesc tloczku w srodku zacisku byla skorodowana przez co opieralaby sie o uszczelke przy probie wypchniecia... ale u mnie tloczki zalane plynem byly czysciutkie i gladziutkie... Moze klocki stare? Np. 2 lata juz maja? |
|
Data: 2009-11-10 18:31:55 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
maŁo skuteczny hamulec | |
frank.castle0407@googlemail.com pisze:
Moze klocki stare? Np. 2 lata juz maja? Klocki świeże, co prawda uwalone syfem błoto-smaropodobnym... :) -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|