macie swój pomnik pisdy!

Data: 2011-04-15 10:24:52
Autor: PesTYcyD
macie swój pomnik pisdy!
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Biesiekierz_Potato_monument_2008-07.jpg&filetimestamp=20080724134403

zadowoleni?

Data: 2011-04-15 01:44:03
Autor: robertbig
macie swój pomnik pisdy!
On 15 Kwi, 10:24, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Biesiekierz_Potato_mon....

zadowoleni?

Nieodłacznym elementem kartoflanego pola , sa czarne sukienki .
Tak nas widza na świecie. Bo taka jest smutna prawda.
Nie wiem jak oni sie nazywaja. Te chłopy w sukienkach. Ale to jakiś
ortodoksyjny odłam transwestytów , chyba ?

Data: 2011-04-15 11:18:14
Autor: PesTYcyD
macie swój pomnik pisdy!
W dniu 2011-04-15 10:44, robertbig pisze:
[...]

Może mówisz o szkotach?

Data: 2011-04-15 11:32:42
Autor: abc
macie swój pomnik pisdy!
Nie wiem jak oni sie nazywaja. Te chłopy w sukienkach.

Chłopy to w sukmanach, a szlachta w kontuszach.  Dopiero w XIX w. pojawił
się krój spodni, który po wielu modyfikacjach i zmianach przetrwał do dziś.
Wcześniej żaden przyzwoity człowiek nie włożyłby na siebie czegoś tak
ohydnego jak nogawice.

Data: 2011-04-15 12:22:04
Autor: Polok_Prawdziwy
macie swój pomnik pisdy!
[...]

To FRATRYPOLNE - KONIAżE, PEDAFILE i PEDORASTY to som...!

- wcornych kiecach, a u syji wbiołych kołnieżykach lotajom...

Data: 2011-04-15 11:18:04
Autor: Rad
macie swój pomnik pisdy!
W dniu 2011-04-15 10:24, PesTYcyD pisze:
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Biesiekierz_Potato_monument_2008-07.jpg&filetimestamp=20080724134403

zadowoleni?

Rewelacja.
I nie stoi tam jeszcze krzyż?
RX

Data: 2011-04-15 11:19:24
Autor: PesTYcyD
macie swój pomnik pisdy!
W dniu 2011-04-15 11:18, Rad pisze:
Rewelacja.
I nie stoi tam jeszcze krzyż?

Nie ale solidarni z kartoflami już stawiają tam namiot i układają kwiaty.

Data: 2011-04-15 11:22:37
Autor: Rad
macie swój pomnik pisdy!
W dniu 2011-04-15 11:19, PesTYcyD pisze:
W dniu 2011-04-15 11:18, Rad pisze:
Rewelacja.
I nie stoi tam jeszcze krzyż?

Nie ale solidarni z kartoflami już stawiają tam namiot i układają kwiaty.
Jakby zaczął właśnie ziemniaki sprzedawać pod pałacem?
Już ktoś próbował?
Da się wyżyć od 10-go do 10-go?
RX

Data: 2011-04-15 11:39:22
Autor: PesTYcyD
macie swój pomnik pisdy!
W dniu 2011-04-15 11:22, Rad pisze:
Nie ale solidarni z kartoflami już stawiają tam namiot i układają kwiaty.
Jakby zaczął właśnie ziemniaki sprzedawać pod pałacem?
Już ktoś próbował?
Da się wyżyć od 10-go do 10-go?

Burak i ziemniak to symbol Polski także sądzę, że nie będzie niczego złego w rozkładaniu kartofli na chodniku pod pałacem.

Data: 2011-04-15 11:53:50
Autor: Rad
macie swój pomnik pisdy!
W dniu 2011-04-15 11:39, PesTYcyD pisze:
[...]

Można robić stempelki pamiątkowe w kształcie krzyża. Kiedyś robiłem z ziemniaków takie w podstawówce.
:)

macie swój pomnik pisdy!