macie tu swoje elity /durne/ i gazeta to puscila....

Data: 2009-06-22 05:54:00
Autor: jan kowalski
macie tu swoje elity /durne/ i gazeta to puscila....
Data: 2009-06-22 09:25:37
Autor: Jerzy Olszewski
macie tu swoje elity /durne/ i gazeta to puscila....
jan kowalski pisze:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6742193,Migalski___Olejnik_wybiera_miedzy_glupota__a_manipulacja_.html?skad=rss

" (...) zastanawiam się czy Pani Redaktor naprawdę nie zrozumiała tego, co powiedziałem parę dni temu w programie "Fakty po Faktach", czy też może zrozumiała i w pełni świadomie oczerniła europosła partii, której nie lubi. Zaiste, wybór to dramatyczny - między ignorancją i głupotą z jednej strony, a świadomą manipulacją i skandaliczną stronniczością z drugiej - atakuje polityk PiS."

Przecież to jest stała taktyka komuszków i ich dziennikarskich gwiazd. Udawanie idioty. Przykładowo.

Ktoś z PIS używa określenia "wykształciuch" i mimo, że Pani Monika, Tomasz Lis i inni wiodący dziennikarze Pomrocznej doskonale wiedzą , co to oznacza, to natychmiast wmawiają wszystkim, że PIS obraża ludzi wykształconych.

Kaczyński używa literackiego cytatu o "innych szatanach, które za czym stoją", a Moniczka i Rymanowski z cała powaga snują dociekania czy Prezes PIS wierzy w ingerencje Szatana.

Innym razem Prezes Jarosław mówi w wywiadzie "grillowanie, to raczej za naszych czasów" , co każdy rozgarnięty człowiek rozumie jako skrót myślowy prostego i prawdziwego przekazu , że w okresie 2005-2007 stopa życiowa w Polsce wzrosła na tyle, że rodząca się klasa średnia miała trochę więcej czasu wolnego na rekreację na świeżym powietrzu, tymczasem wiodące media w najpoważniejszym tonie rozpętały długie debaty na temat "Czy prawdą jest że wynalazcą grilla był prezes PIS?"

To samo było ze sławnym "My stoimy tam, gdzie staliśmy , a oni tam , gdzie stało ZOMO" itp, itd.

Taka wredna metoda dyskursu politycznego nazywa się właśnie w mowie potocznej "graniem głupa". Nie dajcie się na takie proste socjotechniki, zaniżające do zera poziom politycznej publicystyki, nabierać.

W wyniku tego omija się regularnie to , co stanowić powinno istotę sprawy, a więc konkretne programy polityczne i wybory między nimi, a zamiast tego robi się propagandową papkę , która ma zniechęcać większość społeczeństwa do uczestnictwa w życiu publicznym. Efektem tego jest żenująca frekwencja wyborcza i powszechna alergia na "politykę".

Data: 2009-06-22 09:50:46
Autor: skippy
macie tu swoje elity /durne/ i gazeta to puscila....
Jeszcze że był w AK.

Data: 2009-06-22 08:01:15
Autor: jan kowalski
macie tu swoje elity /durne/ i gazeta to puscila....
skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):
Jeszcze że był w AK.
Skippy  - nie bron ich, sam wiesz, ze to motloch lepiej cos napisz o mercorze

Data: 2009-06-22 09:55:11
Autor: skippy
macie tu swoje elity /durne/ i gazeta to puscila....
i że czarne jest białe

Data: 2009-06-22 09:55:26
Autor: skippy
macie tu swoje elity /durne/ i gazeta to puscila....
i żeby głosować na platformę

Data: 2009-06-22 09:55:51
Autor: skippy
macie tu swoje elity /durne/ i gazeta to puscila....
i że Kurtyka kabluje na Przewoźnika

Data: 2009-06-22 19:02:48
Autor: Barbara

Użytkownik "skippy" <man3@on.the.moon> napisał w wiadomości news:h1ndie$pli$1atlantis.news.neostrada.pl...

|i że Kurtyka kabluje na Przewoźnika

a to akurat prawda, i - przypominam, że pan K :( [zdecydowanie go po prostu! nie lubię] - to była kandydatura PO !
Barbara __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4177 (20090622) __________

Data: 2009-06-22 10:00:11
Autor: Jerzy Olszewski
macie tu swoje elity /durne/ i gazeta to puscila....
skippy pisze:
Jeszcze że był w AK.
Tego też nie rozumiesz, czy udajesz ?

Data: 2009-06-22 10:18:35
Autor: skippy

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h1ndq0$q4e$1atlantis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:
Jeszcze że był w AK.
Tego też nie rozumiesz, czy udajesz ?

Przeczytaj swoją odpowiedź nt ivabradyny.
Uczysz sie od nich, czy oni od Ciebie?
I czego: udawania czy odwrcania kota ogonem?

Data: 2009-06-22 20:11:49
Autor: skippy

skippy pisze:
Jeszcze że był w AK.
Tego też nie rozumiesz, czy udajesz ?

Kurcze cały dzień nadt tym myslę.
A stryjek czy tam wujek?

Pozdrawiam

Data: 2009-06-22 10:46:24
Autor: skippy
[...]

Wiadomo, chyba chodziło o doktoraty pisane w PRL-u.
Może to jakaś samokrytyka była.

Data: 2009-06-22 12:48:09
Autor: jan kowalski
macie tu swoje elity /durne/ i gazeta to puscila....
Data: 2009-06-22 19:14:57
Autor: Barbara

Użytkownik "skippy" <man3@on.the.moon> napisał w wiadomości news:h1ngh3$32u$1atlantis.news.neostrada.pl...

| Użytkownik "Jerzy Olszewski"

| Wiadomo, chyba chodziło o doktoraty pisane w PRL-u.
| Może to jakaś samokrytyka była.

no cóż !
powiem tylko tyle, że ówczesne doktoraty i habilitacje - [poza nielicznymi wyjątkami - były naprawdę na poziomie - w przeciwieństwie do tych dzisiejszych!

Usiłuje się szukać różnych dziwnych restrykcji, zamiast wymagać od osób odpowiedzialnych za nadzór nad seminarzystami mgr i dr - bo tu leży podstawowa przyczyna "lewych" lub też prymitywnych prac pseudo-naukowych !
A przypomnę, że kilka osób - co najmniej - zaprezentowało nam poziom swoich tzw. promotorów - to bez "" nie sposób ich nazwać w ten sposób.

To, co serwuje niejaka H. - min. od MEN - to też niezły skandal - po prostu przygotowuje się nieuków na przyszłość !!!! - innymi słowy zmierza się do osiągnięcia takiego poziomu głupoty, by nie zachodził proces analizy poziomu głupoty w reklamach TV !!!!
no ale na każdym kroku pada magiczne słowo "wiedza", "wiedza", "wiedza" - tyle - że to pustosłowie !
Czy mam do tego dodać coś jeszcze?
a zapewniam, że naprawdę wiem, o czym mówię !!!!

moje myśli ostatnio zmierzają w kierunku "spiskowej teorii dziejów", czyli m.in. wczoraj prezentowanych w TV - "Aniołów" - ktoś oglądał i myślał przy tym?
chętnie zamienię kilka myśli na ten temat :)

pozdrówka :)