mactronic nie zyje? [OT}

Data: 2013-07-31 09:54:04
Autor: J.F.
mactronic nie zyje? [OT}
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Witam,
Czy f-ma mactronic padla???
Bo od kilku dni probuje wejsc na strone www.mactronic.pl i sie nie laduje.

U mnie dziala.

Ale to mnie zaszkoczylo ... oni naprawde te latarki w Polsce
produkuja?
I jeszcze pytanie do specjalistow od swiatelek.
Skad ten dziwczny pomysl, zeby lampki zasilac ogniwami AAA (zamiast AA) i do tego trzema? Przeciez parzyste latwiej ladowac... No i AA maja wieksza pojemnosc.

3*1.2V to akurat tyle aby prosto LED swiecic, bez przetwornic itp.
Brak przetwornicy to tez wieksza niezawodnosc.
A w przypadku roweru - lepsze wymiary - krotkie, okragle, wytrzymale.

Ladowanie ... a co to sprzedawce obchodzi ? Kup sobie ladowarke na 3 baterie :-)
Zreszta BC700 i wiele innych potrafia 3 naladowac.

A ze mi sie to tez nie podoba ... to nie kupuje takich na 3*AAA :-)

J.

Data: 2013-08-01 00:24:15
Autor: Titus Atomicus
mactronic nie zyje? [OT}
In article <19sbuo60oruju.3aplikcsgel5.dlg@40tude.net>,
 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
> [...]

O, teraz dziala.
Ale jakos niemrawo...

Ale to mnie zaszkoczylo ... oni naprawde te latarki w Polsce
produkuja?
A, tego nie wiem/

> [...]

Ladowanie ... a co to sprzedawce obchodzi ? Kup sobie ladowarke na 3 baterie :-)
No, mam taka.
Ale to nie zmienia faktu, ze nie wszystkie ladowarki sa takie.

A ze mi sie to tez nie podoba ... to nie kupuje takich na 3*AAA :-)

No wlasnie.
--
TA

mactronic nie zyje? [OT}