m±dro¶ci jego konto"

Data: 2011-01-05 08:00:42
Autor: xbartx
m±dro¶ci jego konto"

Ja kiedyś miałem fajną przygodę na allegro. Zakupiłem dwie książki na kwotę jakoś niecałe 50 pln. Jako, że mi się spieszyło to napisałem do sprzedającego, że wyślę do niego kuriera na swój koszt - no chyba już lepiej być nie może ale gdzie tam. Najpierw jakiś dziwne pytania a gdzie jest ta firma kurierska etc masakra. Chyba z 3 dni trwała dyskusja i w końcu wyszło, że owszem kurierem można na sprzedający podjedzie do DPD, bo wie gdzie to jest. Ja się już rozluźniłem i pojechałem po całości, że nie kupuje uranu, granatów tudzież cracku tylko książki więc na cholerę te podchody i kombinację. W końcu dałem spokój i jako, że było to kup teraz stwierdziłem, że wycofuję się i chce zwrotu pieniędzy. Wtedy powołał się ów "sprzedawca" na jakieś tam magiczne 30 dni. Już miałem go dosyć i czekam. Po 30 dniach patrzę na konto a kasy nie ma. Napisałem, że podam go na policję i jakież było moje zdziwienie jak kasa przyszła przekazem pocztowym! Wysłany przekaz oczywiście dnia 30 i jeszcze potrącona opłata za przekaz z tego co miał mi oddać. Niektórzy potrafią się zatracić dopierdalaniu he he.

--
xbartx

Data: 2011-01-05 16:41:45
Autor: Zbynek Ltd.
m?dro?ci pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawiesz? jego konto"
Elo

xbartx napisał(a) :
i jeszcze potr±cona opłata za przekaz z tego co miał mi oddać.

Co jest też nieprawidłowe.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się
wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2011-01-06 14:16:22
Autor: xbartx
m?dro?ci pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawiesz? jego konto"
Dnia Wed, 05 Jan 2011 16:41:45 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

Co jest też nieprawidłowe.

Wiem, ale dałem sobie spokój, bo miałem wrażenie, że handluje z ciężką konspiracyjną nabojką.

Data: 2011-01-06 18:16:18
Autor: bastek72
m?dro?ci pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawiesz? jego konto"
nieprawidłowy termin 30 dni czy nieprawidłowe potr±cenie?

Data: 2011-01-06 21:08:35
Autor: Kenny
m?dro?ci pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawiesz? jego konto"
Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2de1.00000480.4d25f8e2newsgate.onet.pl...
nieprawidłowy termin 30 dni czy nieprawidłowe potr±cenie?

Jedno i drugie.

--
Pozdr.
Kenny

Data: 2011-01-06 21:09:20
Autor: bastek72
m?dro?ci pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawiesz? jego konto"
> nieprawidłowy termin 30 dni czy nieprawidłowe potr±cenie?

Jedno i drugie.

paczka idzie 4 dni, sprzedawca odbiera j± 14 dnia, ostatni
dzień drugiego awizo (musi wcze¶niej? nie musi). Dopiero
wtedy "dowiedział się" że klient co¶ zwrócił. Ile ma dni
na wysyłkę? ponoć 14, więc odda po 4+14+14 dniach i ma
nawet ponad 30. A je¶li Ľle liczę, to jak ma być prawidłowo?

Data: 2011-01-07 12:25:56
Autor: Kenny
m?dro?ci pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawiesz? jego konto"
Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2de1.00000495.4d262170newsgate.onet.pl...
> [...]

na wysyłkę? ponoć 14, więc odda po 4+14+14 dniach i ma
nawet ponad 30. A je¶li Ľle liczę, to jak ma być prawidłowo?

Nooo, jesli ktos informacje o rezygnacji wysyla razem z towarem... to oczywiscie. W sumie nawet nie przyszlo by mi cos takiego do glowy - ani to (jak widac) korzystne dla kupujacego, ani kulturalne.

Ja tam wole mailem z potwierdzeniem albo telefonicznie z nagraniem rozmowy.

--
Pozdr.
Kenny

Data: 2011-01-07 17:55:18
Autor: Zbynek Ltd.
m?dro?ci pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawiesz? jego konto"
Witam

bastek72@onet.pl napisał(a) :
nieprawidłowy termin 30 dni czy nieprawidłowe potr±cenie?

Ustawa zabrania potr±ceń.

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

m±dro¶ci jego konto"