mądrości z Frondy [013]

Data: 2012-08-15 14:38:54
Autor: Grzegorz Z.
mądrości z Frondy [013]
"Może wzorem muzułmanów pozinniśmy nasze kobiety ubierać od stóp do głów? W
dodatku postuluje całkowite odcięcie Polski od Internetu szerokopasmowegoi
obowiązkową wizyte każdego młodego chłopaka na sali porodowej!! Niech
zobaczy, jaki jest sens seksualności!!!! Jestem tym bardzo mocno poruszony,
ponieważ jak wielu meżczyzn wpadłęm w tę straszliwą pułapkę. Nie mogę sobie
nawet sprawić nowoczesnego telefonu z internetem, bo już teraz są serwery
porno na komórke!!! To straszny plan diabła wobec facetów, który przynosi
zamierzone skutki. Niech mi któryś z Panów uzależnionych od porno
powiadających żonę powie czy jest w stanie czerpać przyjemność z sexu?
Ludzie to jest tragedia, to największe wnyki dla facetów!!!!!!!! Uciekajcie
od tego gdzie tylko możecie! Porąbcie komputery!!!! Pupcie sobie telefon
nokia 3310, odwracajcie oczy od każdej nieodpowiedzialnej panienki, która
porusza się prawie nago po ulicy. To jedyne wyjście!!! Pozdrawiam"

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/pornoland_-_to_trzeba_znac._uwaga,_drastyczne_tresci__21977/strona/2

--
Islam: wysadź się w powietrze, odbierz siedemdziesiąt dwie dziewice.

Data: 2012-08-15 14:56:42
Autor: mkarwan
mądrości z Frondy [013]
Grzegorz Z.:
"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

Tchórz ukrywający sie za anonymizerem

From: "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?iso-8859-2?Q?m=B1dro=B6ci_z_Frondy_=5B013=5D?=
Date: Wed, 15 Aug 2012 14:38:54 +0200

Data: 2012-08-15 14:59:57
Autor: Grzegorz Z.
mądrości z Frondy [013]
A ty biedaku nie w kościele, nie z żoną i dziećmi na rodzinnym spacerze,
tylko zupełnie jak ja - samotnie przed ekranem? --