magnes meblowy obok kompa [ma³y OT]

Data: 2011-04-06 14:35:19
Autor: Przesmiewca
magnes meblowy obok kompa [ma³y OT]
gordom <no.email@addr.ess> napisa³(a):

Witam.
Mój komputer stoi na pó³ce, która od frontu ma drzwiczki. Chcia³em aby by³y one "zamykane" na magnetyczne zamkniêcie (co¶ takiego jak to:
http://tinyurl.com/3benqh4 ). Magnes by³by zamocowany w odleg³o¶ci kilkunastu (mo¿e 10 ale na pewno nie mniej) centymetrów od dysku bêd±cego wewn±trz obudowy komputera. Czy takie umiejscowienie nie spowoduje jaki¶ problemów z prac± dysku? A je¶li jest to wed³ug was za blisko to jaka powinna byæ bezpieczna odleg³o¶æ? Z góry dziêki za pomoc.

Ja bym sie nie przejmowal. Magnes bedzie poza obudowa, pzoa tym IMHO jest
zbyt maly zeby zaszkodzic.

magnes meblowy obok kompa [ma³y OT]