magnum diamond / destiny

Data: 2010-05-07 00:06:41
Autor: Marcin Gryszkalis
magnum diamond / destiny
Witam
Zgodnie z widzianą tutaj sugestią, że przy rowerze poniżej 3500pln lepiej rozejrzeć się za tańszą mniej-markową ramą z markowym osprzętem - oglądałem sobie dzisiaj w sklepie nie daleko takie dwa rowerki:

diamond (~1500)
http://www.magnum.net.pl/index.php?mo=15&kt=2&pk=5&dz=0&nr_record=10&l=kr

    Rama:       alu 6061 17", 19", 21"
    Koła:      CHOSEN/Weinmann ZAC2000
    Widelec:      RST Gila TnL 100mm, blokada skoku
    Opony:      Duro 26x1.95"
    Osprzęt:      SRAM X-7/SX5
    Korby:      Truvativ Five-D 44/32/22T
    Hamulce:      Tektro I.O. Disc 160/160mm
    Kaseta:      SRAM PG-950 11-32t
    Manetki:      SRAM SX5 grip
    Waga:      14,30kg (19")

destiny (~1300)
http://www.magnum.net.pl/index.php?mo=13&kt=2&pk=5&dz=0&nr_record=10&l=kr

    Rama:       alu 6061 17", 19", 21"
    Koła:      CHOSEN/Weinmann ZAC2000
    Widelec:      RST Capa ML 76mm, blokada skoku
    Opony:      Duro 26x1.95"
    Osprzęt:      SRAM SX5/3.0
    Korby:      Truvativ IsoFlow 44/32/22T
    Hamulce:      Tektro I.O. Disc 160/160mm
    Kaseta:      SRAM PG-830 11-32t
    Manetki:      SRAM SX4 Trigger
    Waga:      14,40kg (19")

Przesiąść się muszę ze staruszka GT (stal cr-mo, bez amortyzacji, osprzęt deore) i nie jestem zorientowany w tych nowych wynalazkach :) Firma Sram może nie zachęca nazwą ;) ale same części wyglądają solidnie. Czy w tych kompletach nie ma jakichś pułapek? Może jakaś dużo lepsza alternatywa w podobnej cenie? Tylko nie piszcie, że trzeba było kupować na jesieni - przypadek nagły, GT wraca do właściciela a ja zostałem bez roweru :)

Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
jabber jid:mg@fork.pl, gg:2532994
http://the.fork.pl

magnum diamond / destiny